Με αλλαγές στο πλαίσιο, την ανάρτηση αλλά και στον κινητήρα έρχεται η νέα WR250F της Yamaha για το 2025. Βασιζόμενη πλέον ακόμη περισσότερο στη YZ250F διαθέτει λιγότερες διαφορές σε σχέση με το MX μοντέλο αλλά ταυτόχρονα έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις σε καίρια σημεία με σκοπό την πιο φιλική συμπεριφορά της σε συνθήκες enduro.

Οι βασικές αλλαγές της WR250F για το 2025
- Κινητήρας με βελτιωμένη απόδοση, νέα εισαγωγή (φιλτροκούτι) και νέα αλυσίδα εκκεντροφόρων για μείωση της απώλειας τριβής.
- Επανασχεδιασμένο πλαίσιο για περισσότερη ευελιξία και καλύτερη αίσθηση στον αναβάτη.
- Αλλαγές στην ανάρτηση (KYB) που περιλαμβάνουν μικρότερες διαδρομές και νέες εσωτερικές ρυθμίσεις για αυξημένη σταθερότητα και βελτίωση της απορρόφησης κραδασμών.

Πλαίσιο
Το πλαίσιο διαθέτει πλέον χαμηλότερη κεντρική δοκό κατά 15 mm και πίσω προφίλ σχήματος U ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας (περισσότερη ευελιξία στις στροφές). Για την καλύτερη ελεγχόμενη απορρόφηση των κραδασμών έχουν επανασχεδιαστεί τα πλευρικά τμήματα του νέου πλαισίου κάτι που υπόσχεται λιγότερη κόπωση για τον αναβάτη.


Αναρτήσεις
Οι νέες αναρτήσεις (πιρούνι και αμορτισέρ) της KYB έχουν μικρότερη διαδρομή (-10mm) που με τη σειρά τους χαμηλώνουν ακόμα περισσότερο το κέντρο βάρους, για ακόμη περισσότερη σταθερότητα και ευελιξία. Επιπλέον, το πιρούνι διαθέτει εξωτερική ρύθμιση για την απόσβεση συμπίεσης και πλέον μπορεί να γίνει με το χέρι, χωρίς τη χρήση εργαλείου ενώ διαθέτει νέες τσιμούχες για καλύτερη στεγανοποίηση.
Θέση οδήγησης
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την WR 250F του 2025 είναι η μείωση του πλάτους στο σημείο του ρεζερβουάρ κατά 5cm. Αυτό επιτευχθεί χάρη στο νέο ρεζερβουάρ (η χωρητικότητα του οποίου έχει μειωθεί στα 7,4 λίτρα από 7,9) και στη νέα γεωμετρία του πλαισίου και επιτρέπει στον αναβάτη καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας.
Επιπλέον αλλαγές



- Νέος ελαφρύτερος πίσω τροχός με νέα πλέξη και νέο άξονα διαμέτρου 22mm.
- Νέο μικρότερο τελικό εξάτμισης.
- Νέα χαρτογράφηση ECU για πιο ομαλή απόδοση στις χαμηλές rpm και υψηλότερη απόδοση στις μεσαίες και υψηλές rpm.
- Aναβαθμισμένη εφαρμογή Power Tuner
- Νέα μίζα
- Μπαταρία ιόντων λιθίου
- Νέο κουμπί πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι.
Σημαντικές διαφορές με το μοντέλο 2024
2025 | 2024 | |
Γωνία Κάστερ | 27°00 | 27°10 |
Ίχνος | 121 χιλ. | 116 χιλ. |
Διαδρομή μπροστινής αναρτήσης | 300 χλστ. | 310 χλστ. |
Διαδρομή πίσω ανάρτησης | 306 χλστ. | 317 χλστ. |
Πίσω φρένο | δίσκος Ø 240 χλστ. | δίσκος, Ø 245 χλστ. |
Μεταξόνιο | 1.470 χιλ. | 1.480 χιλ. |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 330 χιλ. | 320 χιλ. |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 113 κιλά | 115 κιλά |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 7,4 λίτρα | 7,9 λίτρα |
Η τιμή του νέου WR250F (και του WR450F) αναμένεται να ανακοινωθεί μέσα στις επόμενες ημέρες. Όπως και στο μοντέλο 2024, δεν θα υπάρχει δυνατότητα έκδοσης αριθμού κυκλοφορίας (πινακίδας).
Τεχνικά χαρακτηριστικά Yamaha WR250F 2025
Τύπος κινητήρα | Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος, Μονοκύλινδρος |
Κυβισμός | 250 κ.εκ. |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 77,0 x 53,6 χιλ. |
Σχέση συμπίεσης | 13,8 : 1 |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός, Πολύδισκος |
Σύστημα ανάφλεξης | TCI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Σύστημα μετάδοσης | 6 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Σκελετός | Διπλός ημιπεριμετρικός |
Γωνία Κάστερ | 27°00 |
Ίχνος | 121 χιλ. |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Σύστημα πίσω ανάρτησης | (Ανάρτηση με μοχλικό), Ψαλίδι |
Διαδρομή εμπρός | 300 χλστ. |
Διαδρομή πίσω | 306 χλστ. |
Εμπρός φρένο | Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 270 χλστ. |
Πίσω φρένο | Μονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χλστ. |
Εμπρός ελαστικό | 90/90-21 54R Τύπος με αεροθάλαμο |
Πίσω ελαστικό | 140/80-18 70R Τύπος με αεροθάλαμο |
Συνολικό μήκος | 2.170 χλστ. |
Συνολικό πλάτος | 825 χλστ. |
Συνολικό ύψος | 1.265 χιλ. |
Ύψος σέλας | 955 χιλ. |
Μεταξόνιο | 1.470 χιλ. |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 330 χιλ. |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 113 κιλά |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 7,4 λίτρα |
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού | 0,95 λίτρα |