Προσαρμόστε τις Προτιμήσεις συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας και να παρέχουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που σχετίζονται με εσάς. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με την προηγούμενη συγκατάθεσή σας. Μπορείτε να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ορισμένα ή όλα αυτά τα cookie, αλλά η απενεργοποίηση ορισμένων από αυτά μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.

Πάντα ενεργό
Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά αναγνωρίσιμα δεδομένα.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για την παροχή στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις με βάση τις σελίδες που επισκεφτήκατε προηγουμένως και για την ανάλυση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Αυτό είναι το νέο MR300i της Rieju

Όλες οι πληροφορίες που θέλεις να ξέρεις για το νέο δίχρονο μοντέλο της ισπανικής Rieju.

Αν, όπως λέμε, “η αναμονή αυξάνει την προσμονή” τότε στην περίπτωση του ψεκαστού δίχρονου enduro της Rieju η ανυπομονησία του κοινού φαίνεται να έχει χτυπήσει “κόκκινα”. Καθώς έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από όταν επιβεβαιώθηκαν οι φήμες για την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα από την ισπανική εταιρεία και αρκετοί μήνες από την επίσημη παρουσίαση του στην EICMA του Μιλάνου, έφτασε η ώρα επιτέλους να δούμε την ολοκληρωμένη μορφή και όλα τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου MR300i της Rieju.

Δοκιμασμένο στους αγώνες

Η αληθινή δοκιμασία (για μία μοτοσυκλέτα) δεν φαίνεται στα νούμερα αλλά στις πίστες, όπου κάθε δευτερόλεπτο μετράει” λέει η Rieju και φρόντισε, στη φάση εξέλιξής του νέου MR300i, να το κάνει πράξη δοκιμάζοντάς το σε κάθε πιθανό πεδίο: από τους αγώνες Hard Enduro με τον Afredo Gomez, στις πίστες SuperEnduro με τον Dominik Olszowy μέχρι στον πρόσφατο αγώνα EnduroGP στην Πορτογαλία. Πλέον, το νέο MR300i είναι 100% έτοιμο και η Rieju προχώρησε στην επίσημη παρουσίασή του.

Δύο μοντέλα 2026

Το MR300i θα είναι διαθέσιμο από τη Rieju σε δύο εκδόσεις, τη Racing και την Pro, με τις μεταξύ τους διαφορές να αφορούν τον περιφερειακό εξοπλισμό ενώ πρόκειται για δύο από τα πρώτα μοντέλα Enduro που βλέπουμε στην αγορά ως MY26 (model year ‘26).

Δες ακόμα: Rieju: παρατείνεται το περιθώριο προπαραγγελίας με σημαντική έκπτωση

Νέος κινητήρας TFI

Ο νέος κινητήρας της Rieju, “αφήνει στην άκρη” το καρμπυρατέρ και χρησιμοποιεί νέο σύστημα ψεκασμού που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ιταλική Εmoticom, και χρησιμοποιεί δύο μπεκ της Bosch στο σώμα ψεκασμού. Σύμφωνα με την ισπανική εταιρεία ο σχεδιασμός τους νέου συστήματος έχει γίνει με σκοπό την αμεσότητα και την απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, και φέρει την κωδική ονομασία TFI (Throttle-body Fuel Injection).

3 χάρτες απόδοσης

Μέσω ενός διακόπτη στο τιμόνι, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών χαρτών που σύμφωνα με τη Rieju έχουν εμφανώς διαφορετικές λειτουργίες:

  • Race Mode (μέγιστη ισχύς)
  • Forest (μεσαία απόδοση για μεικτές συνθήκες)
  • Wet Mode (χαμηλότερη απόδοση για τερέν με χαμηλή πρόσφυση)

Ηλεκτρονική βαλβίδα εξαγωγής

Η νέα βαλβίδα εξαγωγής (power valve) ελέγχεται ηλεκτρονικά από την κεντρική μονάδα η οποία αξιοποιεί δεδομένα από το ποσοστό ανοίγματος του γκαζιού και τις στροφές του κινητήρα για να προσφέρει άμεση απόκριση και ομαλή απόδοση ανά πάσα στιγμή.

Αντικραδασμικός άξονας

Ο νέος κινητήρας διαθέτει αντικραδασμικό άξονα ο οποίος περιστρέφεται με αντίθετη φορά από αυτή του στροφαλοφόρου άξονα. Έτσι βοηθάει στην πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα αλλά και στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας.

Διαφραγματικός συμπλέκτης

Ο νέος συμπλέκτης χαρίζει περισσότερη ακρίβεια, καλύτερο έλεγχο και εξαιρετική ευαισθησία. Είναι ελαφρύτερος από τους συμβατικούς (με ελατήρια) και απαιτεί λιγότερη δύναμη μειώνοντας σημαντικά την κούραση του αναβάτη.

Αναρτήσεις

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν αναρτήσεις KYB. Μπροστά συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 48mm, κλειστό cartridge και σύστημα AOS (διαχωρισμός αέρα λαδιού ) ενώ στην έκδοση Pro τα καλάμια έχουν αντιτριβική επεξεργασία DLC. Πίσω συναντάμε αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο (ξεχωριστή ρύθμιση για γρήγορη και αργή ταχύτητα) και μοχλικό.

Τροχοί

Και στα δύο μοντέλα χρησιμοποιούνται στεφάνια EXCEL ενώ στην έκδοση PRO τα κέντρα είναι κατεργασμένα σε CNC ανοδιωμένα σε κόκκινο χρόμα και τα ελαστικά της Michelin (Mitas Terraforce στην έκδοση Racing).

Διαφορές στον εξοπλισμό της έκδοσης PRO

  • Καλάμια με αντιτριβική επίστρωση DLC
  • Τιμόνι Renthal Fatbar
  • Γκριπ Renthal
  • Χούφτες Polisport Bullit
  • Τιμονόπλακες X-Trig
  • Κέντρα τροχών κατεργασμένα σε CNC
  • Αντιολισθητικό κάλυμμα σέλας
  • Ελαστικά Michelin Enduro Medium
  • Βεντιλατέρ
  • Αυτοκόλλητα σε καλαμίδες, φτερά, στεφάνια τροχών και ψαλίδι.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Rieju MR300ι MY26


MR PRO 300iMR RACING 300i
Τιμή (€)11.80010.800
Κινητήρας2Τ, TFI(Throttle-Body Fuel Injection)2Τ, TFI(Throttle-Body Fuel Injection)
Χωρητικότητα (cc)298298
Διάμετρος x διαδρομή (mm)72 x 72.5272 x 72.52
ΤροφοδοσίαΗλεκτρονικός ψεκασμός (2 μπεκ)Ηλεκτρονικός ψεκασμός (2 μπεκ)
ΛίπανσηPremixPremix
ΣυμπλέκτηςΔιαφραγματικόςΔιαφραγματικός
Κιβώτιο6 σχέσεων6 σχέσεων
ΕκκίνησηΜίζαΜίζα
ΠλαίσιοΑτσάλινοΑτσάλινο
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt)9,89,8
Τροχοί -ελαστικά (μπροστά/πίσω)90/90-21  / 140/80-1890/90-21  / 140/80-18
Ανάρτηση μπροστά48 mm KYB Closed Cartridge με αντιτριβική επίστρωση, 300mm48 mm KYB Closed Cartridge, 300mm
Ανάρτηση πίσωΑμορτιισέρ KYB, μοχλικό, 310mmΑμορτιισέρ KYB, μοχλικό, 310mm
Φρένο μπροστάNissin με πλευστό δίσκο 260mmNissin με δίσκο 260mm
Φρένο πίσωNissin με δίσκο 220mmNissin με δίσκο 220mm
Απόσταση από το έδαφος (mm)320320
Ύψος σέλας(mm)949949
Μεταξόνιο(mm)1.4751.475
Βάρος (kg-χωρίς βενζίνη):103,5102,6

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Το εντουράδικο σώσιμο του Adrián Huertas στα Supersport

Όσο και αν κατεβαίνουν οι χρόνοι στους αγώνες ταχύτητας, κάποια στιγμή έρχεται η ώρα για κάθε αναβάτη να κάνει την είσοδό του (ή καλύτερα: την έξοδο του) στα γρασίδια και στα αμμοχάλικα. Και τότε είναι η ώρα που πιθανότατα θα ανταμειφθεί για την προπόνηση που έχει κάνει στο χώμα!