ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ BETA RR RACE MY 2025

Η Beta παρουσίασε τα νέα “race-ready” μοντέλα της για το 2025 και τα οποία απέκτησαν νέα εμφάνιση και μικρές αλλαγές σε κινητήρες και περιφερειακό εξοπλισμό.

Μέχρι πέρυσι, η “αγωνιστική” σειρά των μοντέλων enduro της Beta ονομαζόταν Racing και χαρακτηριζόταν κυρίως από τις αναβαθμισμένες αναρτήσεις, τον πλουσιότερο περιφερειακό εξοπλισμό και μικρές αλλαγές στους κινητήρες. Η ίδια φιλοσοφία παραμένει και φέτος (μοντέλα 2025) με μία ακόμα αλλαγή: αυτή της μετονομασίας της σειράς σε “Race”.

Αλλαγές για το 2025

  • Νέος κινητήρας για το RR Race 250 2Τ με δύο μπουζί (όπως το 300).
  • Βελτιώσεις στον κινητήρα του RR Race 125 2Τ
  • Κάρτερ από το motocross RX450 στους 4Τ κινητήρες (350/390/430/480).
  • Νέα, πιο στενά και με περισσότερο γκριπ μαρσπιέ (ergal).
  • Νέα ελαφρύτερη και πιο δυνατή δαγκάνα μπροστινού φρένου από τη Nissin.
  • Παχύτερος κατά 2mm άξονας πίσω τροχού για μεγαλύτερη ακαμψία.
  • Νέος διακόπτης αλλαγής χαρτογράφησης (και TC για τα 4Τ) στο τιμόνι.
  • Νέας σχεδίασης πλαστικά (όπως αυτά της σειράς X-PRO)

RR Race 250 2Τ – Νέος Twin-Spark κινητήρας

Αφού έκανε το ντεμπούτο της στο προηγούμενο μοντέλο (2024) RR 300 Racing, τώρα ήρθε η ώρα και για το RR Race 250 να ενσωματώσει τη νέα κυλινδροκεφαλή με τα δύο μπουζί. Αυτή η νέα προσθήκη βελτιώνει τα χαρακτηριστικά του κινητήρα ως εξής:

  • Πιο γραμμική απόδοση παρά την αύξηση της μέγιστης ισχύος.
  • Πιο καθαρή καύση που βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου και την παροχή ισχύος σε όλες τις συνθήκες.
  • Χρήση του κινητήρα σε μεγαλύτερο εύρος rpm.
  • Δυνατότητα λειτουργίας του κινητήρα ακόμα και με ένα μπουζί σε περίπτωση που ένα από τα δύο τεθεί εκτός λειτουργίας καθώς υπάρχει εντελώς διαχωρισμένο ηλεκτρικό κύκλωμα μεταξύ των δύο.

RR Race 125 2Τ – Βελτιώσεις στον κινητήρα

Με μια σειρά αλλαγών στον μικρό κινητήρα των 125cc η Beta αποδεικνύει την πίστη της στις δυνατότητες των νέων αναβατών. Σκοπός αυτών των αλλαγών ήταν η αύξηση της ισχύς σε όλη την καμπύλη απόδοσης κάτι που επετεύχθη με χρήση νέου εμβόλου και νέας κυλινδροκεφαλής. Χάρη σε αυτές τις αλλαγές ο κινητήρας έχει βελτιωθεί και στον τομέα της απόκρισης και φυσικά στη μέγιστη απόδοση χωρίς να χάσει τη ροπή στις μεσαίες rpm που χαρακτήριζε τα προηγούμενα μοντέλα.

RR Race 4T – Αλλαγές στους τετράχρονους κινητήρες

Και τα τέσσερα τετράχρονα μοντέλα της σειράς Race (350/390/430/480) χρησιμοποιούν τις κάσες που χρησιμοποιούνται στον κινητήρα του RX 450. Το βασικότερο πλεονέκτημα από αυτή την αλλαγή είναι το συνολικά μικρότερο μέγεθος του κινητήρα καθώς και το μικρότερο βάρος. Έτσι ο νέος τετράχρονος κινητήρας αφήνει περισσότερο χώρο για την εξάτμιση, διευκολύνοντας τις εργασίες αφαίρεσης, επανατοποθέτησης ή αντικατάστασης της.

Διαφορές στον εξοπλισμό των μοντέλων της σειράς Race (σε σχέση με τα μοντέλα X-PRO):
  • Πιρούνι 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge
  • Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46
  • Quick release άξονας μπροστινού τροχού
  • Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών
  • Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια
  • Αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη
  • Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων
  • Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού
  • Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας
  • Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών
  • Απουσία του συστήματος αυτόματης μίξης στους δίχρονους κινητήρες για μικρότερο βάρος

Η διαθεσιμότητα των νέων μοντέλων από το ιταλικό εργοστάσιο αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Σεπτέμβριο.

Σχετικά άρθρα

Ο Steve Holcombe μιλάει στο Enduro24

Ο Βρετανός αναβάτης μάς αναλύει τον τρόπο που δουλεύουν στη Honda, πού υστερεί έναντι του Josep Garcia αλλά και για τις σημαντικότερες αλλαγές που έχουν συμβεί στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τα τελευταία χρόνια.

Πόσο εύκολο είναι να αλλάξω θέση στα χειριστήρια των φρένων μου;

Ρίχνουμε λίγο φως στα άδυτα του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος προκειμένου να απαντήσουμε σε μία ερώτηση που έχει χιλιοσυζητηθεί μεταξύ των αναβατών ποδηλάτων και που (ξανα)έρχεται στο προσκήνιο για τους αναβάτες μοτοσυκλετών enduro χάρη στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα χωρίς συμπλέκτη.