Νωρίτερα από το συνηθισμένο, η Beta παρουσιάζει τη νέα σειρά RR Race για το 2026. Αυτή διαθέτει διαθέτει μικρές αλλαγές σε σχέση αυτή του 2025, τόσο εμφανισιακά όσο και εσωτερικά, ενώ τα νέα μοντέλα, τα οποία συνήθως ήταν διαθέσιμα προς το τέλος του έτους, φέτος θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής τον Σεπτέμβριο. Όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρεία από τη Φλωρεντία, τα “Race Ready” μοντέλα της χαρακτηρίζονται κυρίως από τις αναρτήσεις της KYB τα racing γραφικά και τον πλούσιο σε “special parts” εξοπλισμό.
Οι διαθέσιμοι κυβισμοί παραμένουν χωρίς αλλαγές και για το 2026 και έχουν ως εξής:
| 2T | 4T |
|---|---|
| 125 | 350 |
| 200 | 390 |
| 250 | 430 |
| 300 | 480 |
RR Race 125 -200 (2Τ)


Και στα δύο μοντέλα έχουν τοποθετηθεί νέα, ενισχυμένα γρανάζια στο κιβώτιο ταχυτήτων ώστε να δώσουν περισσότερη ακρίβεια στις αλλαγές ταχυτήτων, κάτι που σίγουρα χρειάζεται περισσότερο το 125 ένα από τα ελάχιστα διαθέσιμα της αγοράς σε αυτόν τον κυβισμό. Στο RR Race 200 έχουν πραγματοποιηθεί επιπλέον αλλαγές στον πρωτεύοντα όσο και στον δευτερεύον άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων, με στόχο τη βελτιστοποίηση της κατανομής φορτίου και τη βελτίωση της αντοχής του συστήματος.
RR Race 250 (2Τ)

Αλλαγές στον κινητήρα (όπως και στο XPRO MY26) με νέο στρόφαλο (ίδιο με αυτόν του 300) που δίνει μειωμένη διαδρομή αλλά και μεγαλύτερη διάμετρο στο έμβολο. Επίσης έχει επανασχεδιαστεί η κεφαλή, η οποία διαθέτει διαφορετικό θάλαμο καύσης ενώ νέος είναι και ο κύλινδρος. Σύμφωνα με τη Beta οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την βελτίωση της ροπής και της γραμμικότητας, χωρίς απώλεια στη συνολική απόδοση. Επιπρόσθετα έχει συγκεντρωθεί περισσότερη μάζα κοντά στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους και έχει επιτραπεί η τοποθέτηση μεγαλύτερων (άρα) και πιο ανθεκτικών ρουλεμάν στροφάλου για περισσότερη αξιοπιστία.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει επίσης δεχθεί αλλαγές, με νέα μακρύτερη 2η σχέση για πιο ομαλές αλλαγές από 2α σε 3η
RR Race 300 (2Τ)


Όπωςκαι στο 250, έχουν τοποθετηθεί νέα μεγαλύτερα και πιο ανθεκτικά ρουλεμάν στροφάλου ενώ έχει “μακρύνει” η 2η σχέση για πιο ομαλές αλλαγές.
RR Race 4Τ


Όλοι οι τετράχρονοι κινητήρες διαθέτουν νέους χάρτες ανάφλεξης για βελτιωμένη και πιο εύκολα διαχειρίσιμοι απόδοση.
Επιπλέον εξοπλισμός της σειράς RR Race (σε σχέση με την RR X-PRO)
- Πιρούνι 48 mm Kayaba (KYB) AOS closed cartridge
- Αμορτισέρ Kayaba (KYB) C46
- Quick release άξονας μπροστινού τροχού
- Ενισχυμένες χούφτες δύο υλικών
- Ergal μαρσπιέ με ατσάλινες μύτες
- Γρανάζι πίσω τροχού με ανοδιωμένο αλουμινένιο κέντρο και ατσάλινα δόντια
- Αγωνιστική σέλα με αντιολισθητικό υλικό και θήκη
- Μαύρα ανοδιωμένα πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων
- Κόκκινες αλουμινένιες τάπες λαδιού (κινητήρα & κιβωτίου ταχυτήτων) και φίλτρου λαδιού
- Κόκκινος ergal οδηγός αλυσίδας
- Racing γραφικά και αυτοκόλλητα στα στεφάνια των τροχών
Σε όλα τα δίχρονα μοντέλα της σειράς RR Race η μίξη λαδιού γίνεται κατευθείαν στο ρεζερβουάρ ώστε να κρατηθεί το βάρος χαμηλότερα (διατίθεται η επιλογή για αυτόματη μίξη μέσω των Factory Parts)

