- Κινητήρας
- Ηλεκτρονικό γκάζι
- Δύο προγράμματα ισχύος
- Αναρτήσεις
- Περιφερειακά
- Θέση οδήγησης
- Νέα μονάδα έξι αξόνων
- Φρένα
- Νέα αλουμινένια ρεζερβουάρ
- Τροχοί
- Χρώματα
- Video
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τρία χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση, το πληθωρικό Ténéré 700 World Raid, με τα ρεζερβουάρ των 23 λίτρων, δέχεται σημαντικές αναβαθμίσεις από τη Yamaha, και έρχεται πλήρως ανανεωμένο για το 2026.

Κινητήρας

Η τελευταία έκδοση του δικύλινδρου CP2 των 689cc προσφέρει, σύμφωνα με τη Yamaha, ακόμα πιο γραμμική και αξιοποιήσιμη ροπή. Ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί ώστε να πληρεί τις νεότερες προδιαγραφές Euro5+, ενώ ταυτόχρονα έχει αυξηθεί η ροπή χαμηλά, για καλύτερη επιτάχυνση σε χαμηλές ταχύτητες, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο στην εκτός δρόμου οδήγηση.
Ηλεκτρονικό γκάζι
Όπως έχει ήδη γίνει και με το “απλό” Ténéré 700, το ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) αποτελεί τον νέο τρόπο επικοινωνίας του αναβάτη με την καρδιά της μοτοσυκλέτας. Μαζί του έρχονται τα δύο ξεχωριστά προγράμματα ισχύος και η μονάδα IMU 6 αξόνων που διαχειρίζεται το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με ευαισθησία ως προς την κλίση.
Δύο προγράμματα ισχύος

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία “σπορ” για δυναμική παροχή ισχύος ή την “Explorer” για πιο ομαλή απόκριση του γκαζιού και πιο εύκολο έλεγχο εκτός δρόμου ή σε βρεγμένη άσφαλτο. Η αλλαγή μπορεί να γίνει εν κινήσει (με κλειστό γκάζι), μέσω του διακόπτη “Mode” στο δεξί χειριστήριο του τιμονιού.
Αναρτήσεις
Η διαδρομή τροχών της Ténéré 700 World Raid είναι αυξημένη κατά 20 mm σε σχέση με την “απλή” Ténéré 700 (230 mm μπροστά, 220 mm πίσω) και το νέο πλήρως ρυθμιζόμενο πακέτο αναρτήσεων της KYB παρέχει καλύτερο έλεγχο και άνεση σε απαιτητικές εκτός δρόμου συνθήκες, καθώς και βελτιωμένη απόδοση στην απόσβεση των κραδασμών στην άσφαλτο.


Μπροστά, οι νέες αλουμινένιες πλάκες και το μεγαλύτερης διαμέτρου πιρούνι (πλέον στα 46 mm από 43) με την επίστρωση Kashima αποτελούν σημαντική αναβάθμιση χωρίς να αυξάνουν το βάρος ενώ διαθέτουν και ρυθμιστή προφόρτισης στο επάνω μέρος των καλαμιών. Βελτιωμένη είναι και η πίσω ανάρτηση της KYB που πλέον διαθέτει αυξημένη διαδρομή του αμορτισέρ (+5 mm) και αυξημένη χωρητικότητα λαδιού.
Περιφερειακά


Οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις και το νέο σταμπιλιζατέρ τιμονιού υπόσχονται καλύτερη αίσθηση και έλεγχο σε όλες τις συνθήκες. Επιπλέον, η νέα μεγάλη οθόνη TFT, οι επανασχεδιασμένοι διακόπτες στο τιμόνι, το cruise control και ο περιοριστής ταχύτητας βοηθούν στην άνεση στις μεγάλες αποστάσεις. Η δωρεάν εφαρμογή MyRide της Yamaha επιτρέπει τη σύνδεση με το κινητό σας και επιτρέπει την πλοήγηση με τη λειτουργία turn-by-turn που διαθέτει η Google στην οθόνη TFT της μοτοσυκλέτας ενώ μια θύρα USB-C έχει τοποθετηθεί στη δεξιά πλευρά του κόκπιτ, η οποία προστατεύεται από αδιάβροχο καπάκι.
Θέση οδήγησης

Η νέα μονοκόμματη σέλα και το επανασχεδιασμένο διπλό ρεζερβουάρ επιτρέπουν, σύμφωνα με τη Yamaha, μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων τόσο σε καθιστή όσο και σε όρθια θέση ενώ το νέο καπάκι συμπλέκτη στον κινητήρα πλέον αφήνει περισσότερο χώρο για το δεξί πόδι.
Νέα μονάδα έξι αξόνων

Η νέα Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026 είναι εξοπλισμένη με IMU (Αδρανειακή Μονάδα Μέτρησης) 6 αξόνων. Μετρά συνεχώς την επιτάχυνση και τη γωνιακή ταχύτητα ως προς τον διαμήκη, τον κατακόρυφο και τον εγκάρσιο άξονα, για να προσδιορίσει τις δυνάμεις που επηρεάζουν τη μοτοσυκλέτα. Αυτά τα δεδομένα λειτουργούν συγχρονισμένα με το ευαίσθητο ως προς την κλίση σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), το σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS) και το σύστημα ABS/ Brake Control της μοτοσυκλέτας, βοηθώντας στον έλεγχο της μοτοσυκλέτας, ειδικά τους αρχάριους αναβάτους.
Φρένα
Για τον έλεγχο του ABS, υπάρχει κουμπί για την επιλογή μεταξύ των λειτουργιών. Όταν το ABS είναι ενεργοποιημένο, το Brake Control μπορεί να ενεργοποιηθεί για να παρέχει σε λειτουργία cornering ABS, ενώ τα προγράμματα “REAR OFF” (απενεργοποίηση του πίσω) και “OFF” (ολική απενεργοποίηση ABS) επιτρέπουν τον πλήρη έλεγχο στο χώμα.
Νέα αλουμινένια ρεζερβουάρ

Το κλειδί για την μεγάλη αυτονομία της World Raid είναι η αυξημένη χωρητικότητα των ρεζερβουάρ που όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, φτάνει τα 23 λίτρα (+7 λίτρα σε σύγκριση με την Ténéré 700). Για το 2026 αυτά είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο (αντί πλαστικό) και έχουν μειωμένο βάρος κατά 1,5 kg.
Τροχοί
Φυσικά παραμένουν οι ακτινωτοί τροχοί 21-18” οι οποίοι συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR διαστάσεων 90/90 για το μπροστινό και 150/70 για το πίσω.
Χρώματα


Οι επιλογές χρωμάτων για την Ténéré 700 World Raid του 2026 είναι οι Redline White και Midnight Black.
Video της νέας Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Τεχνικά χαρακτηριστικά Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
| Τύπος κινητήρα | Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος |
| Κυβισμός | 689 κ.εκ. |
| Διάμετρος x Διαδρομή | 80,0 x 68,6 χιλ. |
| Σχέση συμπίεσης | 11,5 : 1 |
| Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
| Τύπος συμπλέκτη | Υγρός, πολύδισκος |
| Σύστημα ανάφλεξης | TCI |
| Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
| Σύστημα μετάδοσης | 6 ταχυτήτων |
| Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
| Τροφοδοσία | Ψεκασμός καυσίμου |
| Μέγιστη ισχύς | 54,0 kW (73,4 PS) / 9.000 σ.α.λ. |
| Μέγιστη ροπή | 68,0 Nm (6,9 kg·m) / 6.500 σ.α.λ. |
| Κατανάλωση καυσίμου | 4,3 λτ./100 χλμ. |
| Εκπομπές CO₂ | 100 γρ./χλμ. |
| Σκελετός | Διπλός χαλύβδινος σωληνωτός σκελετός |
| Εμπρός ανάρτηση | Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 46 χιλ. |
| Διαδρομή εμπρός | 230 χιλ. |
| Πίσω ανάρτηση | Ανάρτηση με μοχλικό, ψαλίδι |
| Διαδρομή πίσω | 220 χιλ. |
| Εμπρός φρένο | Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο Ø 282 χλστ. |
| Πίσω φρένο | Μονό υδραυλικό δισκόφρενο Ø 245 χλστ. |
| Εμπρός ελαστικό | 90/90 – 21 M/C 54V |
| Πίσω ελαστικό | 150/70 R 18 M/C 70V |
| Γωνία κάστερ | 27º |
| Ίχνος | 105 χιλ. |
| Συνολικό μήκος | 2.370 χιλ. |
| Συνολικό πλάτος | 935 χιλ. |
| Συνολικό ύψος | 1.495 χιλ. |
| Ύψος σέλας | 890 χιλ. |
| Μεταξόνιο | 1.595 χιλ. |
| Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 240 χιλ. |
| Βάρος (πλήρες υγρών) | 220 κιλά |
| Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου | 23 λίτρα |
| Χωρητικότητα δοχείου λαδιού | 3 λίτρα |


