Το Rieju Aventura 607 αποτελεί μία από τις πιο ενδιαφέρουσες νέες προτάσεις στη μικρομεσαία κατηγορία Adventure για το 2026. Το είδαμε στην EICMA και πραγματικά δεν πιστεύαμε στα μάτια μας όταν είδαμε το μαγικό 20+19 λίτρα στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αμέσως το περιεργαστήκαμε και είδαμε δύο τάπες βενζίνης, μία στην μπροστινή (ας πούμε κλασική) θέση για το κυρίως ρεζερβουάρ των 20 λίτρων και μία ακόμη στο πίσω μέρος, που σύμφωνα με την Rieju μπορεί να φιλοξενήσεις ακόμα 19 λίτρα.
Συνολική χωρητικότητα και για τα δύο μαζί ρεζερβουάρ 39 λίτρα! Με έναν πρόχειρο υπολογισμό1 αυτό μας δίνει μία αυτονομία που θα ξεπερνάει τα 900km (!) και θα φτάνει πολύ κοντά στα 1.000km!


Το νέο Rieju Aventura 607
Συνδυάζοντας ραλλύ αισθητική, πρακτικότητα και έναν δικύλινδρο κινητήρα, η Rieju έχει σχεδιάσει μία μοτοσυκλέτα που δεν θα αφήσει ασυγκίνητους τους λάτρεις της εξερεύνησης. Στην καρδιά του βρίσκεται ο νέος παράλληλος δικύλινδρος 584cc2 που προέρχεται από τη VOGE, με ισχύ 64 hp και ροπή 58 Nm, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων.


Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm μπροστά) ενώ οι τροχοί είναι 21”/18” (tubeless) που θα επιτρέψουν την άνετη εκτός δρόμου κίνηση. Στον εξοπλισμό βλέπουμε νέα οθόνη TFT 7’’ με MirrorLink, ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης, TCS, καθώς και το εντυπωσιακό διπλό ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 20 + 19 λίτρων. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 840 mm ενώ στο κρίσιμο θέμα του βάρος, η Rieju ανακοινώνει 190 kg (χωρίς υγρά).

Άφιξη στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αναμένουμε το νέο μοντέλο μέσα στην Άνοιξη του 2026 και σύντομα θα έχουμε λεπτομέρειες και για την τιμή του. Μείνετε συντονισμένοι!
Rieju Aventura 607 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
| Τύπος | Δικύλινδρος παράλληλος, 4Τ, 580cc, 8 βαλβίδες |
| Διάμετρος x Διαδρομή | 76 x 64 mm |
| Ισχύς | 64 hp |
| Ροπή | 58 Nm |
| Κιβώτιο | 6 σχέσεων |
| Ψύξη | Υγρόψυξη |
| Πλαίσιο & Αναρτήσεις | |
| Πλαίσιο | Ατσάλινο |
| Μπροστινή ανάρτηση | USD 43 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο (συμπίεση & επαναφορά) |
| Πίσω ανάρτηση | Μονό αμορτισέρ με μοχλικό, ρυθμιζόμενο |
| Τροχοί – Φρένα | |
| Μπροστινός τροχός | Ζάντα με ακτίνες 90/90-21, tubeless |
| Πίσω τροχός | Ζάντα με ακτίνες 140/80-18, tubeless |
| Μπροστινό φρένο | ABS, δίσκοι 2 x 298 mm, δαγκάνες 2Ε |
| Πίσω φρένο | ABS, δίσκος 240 mm |
| Διαστάσεις – Βάρη | |
| Μεταξόνιο | 1.470 mm |
| Μήκος | 2.220 mm |
| Ύψος σέλας | 840 mm |
| Βάρος (χωρίς υγρά) | 190 kg |
| Ρεζερβουάρ | Διπλό ρεζερβουάρ 20 L + 19 L |
| Εξοπλισμός | |
| Οθόνη | TFT 7’’ με MirrorLink |
| Ηλεκτρονικά | ABS, TCS |

