Προσαρμόστε τις Προτιμήσεις συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας και να παρέχουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που σχετίζονται με εσάς. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με την προηγούμενη συγκατάθεσή σας. Μπορείτε να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ορισμένα ή όλα αυτά τα cookie, αλλά η απενεργοποίηση ορισμένων από αυτά μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.

Πάντα ενεργό
Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά αναγνωρίσιμα δεδομένα.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για την παροχή στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις με βάση τις σελίδες που επισκεφτήκατε προηγουμένως και για την ανάλυση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Πρώτες δηλώσεις του Jonny Walker για το Triumph TF 250

Οι πρώτες εντυπώσεις από τη νέα του ομάδα, τη νέα του μοτοσυκλέτα και οι σκέψεις του για το Red Bull Erzbergrodeo!

Εξαιρετικά χαρούμενος εμφανίζεται ο Jonny Walker μετά τη συμφωνία του με την Triumph, της οποίας πλέον αποτελεί τον πρώτο εργοστασιακό αναβάτη enduro. Ο ίδιος το θεωρεί αυτό ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της καριέρας του και δεν κρύβει την ευγνωμοσύνη του για αυτό. Ήδη δηλώνει ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που μπορεί να δοκιμάζει και να εξελίσσει μία μοτοσυκλέτα χωρίς πρακτικούς περιορισμούς σε budget και θέματα logistic και ήδη δημοσίευσε το πρώτο του video από τις Η.Π.Α και την πίστα Moto X compound της Georgia όπου ταξίδεψε για δεύτερη φορά μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα προκειμένου να εξοικειωθεί με την TF 250, το motorcross μοντέλο της Βρετανικής εταιρείας και το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για το αντίστοιχο μοντέλο enduro που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα.

Πρώτες εντυπώσεις από το TF 250

Αν και λάτρεις των δίχρονων μοτοσυκλετών δηλώνει ενθουσιασμένος που θα δουλέψει με τους ανθρώπους της Triumph για να κάνουν το TF 250 μια καλή μοτοσυκλέτα για Extreme Enduro και Super Enduro. Δοκίμασε ήδη το Enduro μοντέλο (πρωτότυπο) και έκαναν μερικές αλλαγές στις αναρτήσεις. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε, τη μέρα που το οδήγησε την υποεξέλιξη enduro μοτοσυκλέτα της Triumph, είχε στη διάθεσή του και μερικά τετράχρονα enduro 250 άλλων εταιρειών και το Triumph μου άρεσε περισσότερο από όλα. “Οδήγησα σε μία πίστα που πήγαινα τα τελευταία χρόνια και από την πρώτη μέρα κατάφερα να σημειώσω ακριβώς τον ίδιο χρόνο. Ακριβώς στο ίδιο δευτερόλεπτο, με τη μοτοσυκλέτα όπως θα είναι στην παραγωγή” δήλωσε χωρίς να κρύψει τον ενθουσιασμό του.

Διαφορές της TF 250 σε σχέση με τις δίχρονες μοτοσυκλέτες

Όπως λέει, τα 250 4Τ είναι πιο “παιχνιδιάρικα”. Με τις δίχρονες μοτοσυκλέτες χρειαζόταν να προσεγγίσει τα εμπόδια έχοντας τη μοτοσυκλέτα στην ευθεία και προσέχοντας πολύ στο άνοιγμα του γκαζιού ενώ με το τετράχρονο 250 μπορεί να είναι πιο επιθετικός στο άνοιγμα του γκαζιού και όλα είναι πιο εύκολα.

Σχετικά με το Erzberg

Μια από τις πρώτες διευκρινήσεις που φρόντισε ως αναβάτης της Triumph να κάνει είναι πως θέλει να τρέξει στο Red Bull Erzbergrodeo με το τετράχρονο μοντέλο. Όπως ο ίδιος λέει, ένα διπλό βεντιλατέρ, μια διαφορετική χαρτογράφηση και αναρτήσεις κατάλληλα προετοιμασμένες για αυτόν τον αγώνα είναι ό,τι χρειάζεται. Μάλιστα δεν παραλείπει να τονίσει το μικρό βάρος της μοτοσυκλέτας (103kg) που εγγυώνται μεγάλη απόλαυση. Να θυμίσουμε εδώ πως ο Jonny Walker είχε κερδίσει το 2018 το βρετανικό πρωτάθλημα Exreme Enduro στη σέλα ενός τετράχρονου KTM 250EXC-F επικρατώντας μιας στρατιάς αναβατών με δίχρονες μοτοσυκλέτες, μεταξύ των οποίων και ο Billy Bolt.

Ετοιμάζει κάτι εντυπωσιακό

Ο Βρετανός αναβάτης θέλει να επιστρέψει στη διαδρομή του Red Bull Hardline εκεί που γύρισε πριν λίγους μήνες το εντυπωσιακό video κόντρα σε ποδήλατο Downhill. Μάλιστα αυτή τη φορά θέλει να οδηγήσει λέει στην ολοκαίνουργια διαδρομή που περιλαμβάνει το τεράστιο και τρομακτικό canyon gap με το κενό των 25 μέτρων.… Και αυτό δεν θα είναι το μοναδικό του project!

Προς το παρόν ανυπομονούμε να δούμε τον Jonny Walker με τη νέα του Triumph στο Indoor Enduro of Champions όπου θα πραγματοποιήσει την πρώτη του επίσημη αγωνιστική εμφάνιση με τη νέα του ομάδα.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

 Update για αυξημένη αυτονομία και… όπισθεν στο Stark VARG

Σημαντικές βελτιώσεις στην αυτονομία αλλά και νέα λειτουργία που επιτρέπει το σπρώξιμο της μοτοσυκλέτας χωρίς κόπο καθώς και τη δυνατότητα κίνησης της μοτοσυκλέτας προς τα πίσω (όπισθεν) ήρθαν με ένα απλό update.