Πρώτη νίκη Holcombe με Honda

Μεγάλη εμφάνιση και νίκη για τον Steve Holcombe στον πρώτο γύρο του Ιταλικού Πρωταθλήματος Enduro.

Πρόβα τζενεράλε για τους πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro ήταν ο πρώτος γύρος του Assoluti d’Italia που πραγματοποιήθηκε στις 8-9 Μαρτίου στην Cavaglia (βόρεια Ιταλία). Η λάσπη και τα βρεγμένα βράχια ήταν κυρίαρχα συστατικά ενώ η δεύτερη μέρα (Κυριακή) ακυρώθηκε λόγω πολύ δυνατής βροχής.

  • Nίκη του Steve Holcombe με Honda στη Γενική
  • Δεύτερη θέση για τον Andrea Verona
  • Βάθρο για τον Nathan Watson με Beta
  • Τραυματισμός για τον Brad Freeman
  • Ασταθής ο Josep Garcia
  • Νέες μοτοσυκλέτες για αρκετούς αναβάτες

Άπιαστος ο Steve Holcombe

Στην πρώτη του αγωνιστική εμφάνιση, μετά την μεταγραφή του στη Honda, ο Βρετανός αναβάτης έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα. Στη σέλα του CRF250RX ήταν ταχύτερος στις 8 από τις 15 ειδικές του αγώνα και κέρδισε με διαφορά 27”.

“Υπέροχος αγώνας και τέλειο ξεκίνημα με τη νέα ομάδα. Όλα πήγαν καλά. Είχα λίγες πτώσεις αλλά γενικά είχα πολύ καλή αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα. Καταλάβαμε τι μπορούμε να βελτιώσουμε ενόψει του GP της Πορτογαλίας και είμαι πολύ χαρούμενος για το πώς δούλεψε η ομάδα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες.”

Verona και Watson στο βάθρο

Άνετη δεύτερη θέση για τον Andrea Verona που απέφυγε τα χοντρά λάθη και ήταν ο μόνος οδηγός που δεν έπεσε κάτω από την 8η θέση σε καμία ειδική. Ο αναβάτης της GASGAS (EC 350F) ήταν μάλιστα ταχύτερος σε τέσσερις ειδικές και έδειξε πως θα είναι και πάλι ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος. Πίσω του, στην τρίτη θέση της Γενικής τερμάτισε ο Nathan Watson με τη νέα του Beta RR 350 και παρά το γεγονός πως βρέθηκε αρκετά μακριά από τα αγαπημένα του τερέν πέτυχε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Δεδομένου πως οι Holcombe, Freeman και Garcia θα αγωνίζονται σε διαφορετικές (από αυτόν) κατηγορίες, ο Watson φαίνεται πως θα είναι ένας από τους διεκδικητές των τίτλων.

Στα κρύα του λουτρού

Ο αγώνας ξεκίνησε με φοβερό ενδιαφέρον. Στη Super Test της Παρασκευής ο Josep Garcia (KTM) και ο Brad Freeman (BETA) έδωσαν φοβερό σόου με τον Ισπανό να κερδίζει την πρώτη μάχη της χρονιάς με μόλις 0,02” (δύο εκατοστά του δευτερολέπτου). Όλα έδειχναν πως για τις επόμενες δύο μέρες θα απολαύσουμε μια κλασική μάχη στο δευτερόλεπτο ωστόσο τα πράγματα εξελίχθηκαν εντελώς διαφορετικά. Ο Freeman δεν ξεκίνησε τον αγώνα το Σάββατο καθώς στη super test της Παρασκευής χτύπησε το χέρι του σε έναν πάσαλο και το τραυμάτισε. Σα να μην έφτανε μόνο αυτό, ο Garcia βρέθηκε σε κακή μέρα το Σάββατο και έμεινε εκτός διεκδίκησης της νίκης τερματίζοντας στην 11η θέση (εκτός των άλλων, αναγκάστηκε σε μία ειδική να οδηγήσει με σπασμένο λεβιέ ταχυτήτων). Κερασάκι στην τούρτα ήταν φυσικά η ακύρωση της δεύτερης μέρας (Κυριακή).

Οι αλλαγές μοτοσυκλετών

Πέραν από τις μεταγραφές των πρωτοκλασσάτων, αλλαγές είδαμε και μεταξύ των υπόλοιπων αναβατών που θα λάβουν μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο Hamish Macdonald αγωνίστηκε με δίχρονο Sherco 300, ο πρωταθλητής της κατηγορίας Youth Kevin Cristino μεταπήδησε σε τετράχρονο Fantic (XEF 250) ενώ ο team mate του, Albin Norrbin, αγωνίστηκε με το νέο “ψεκαστό” Fantic XE 300. Επιστροφή στη δράση είχαμε για τον Matteo Cavallo (TM 300) μετά τον περσινό του τραυματισμό, ενώ ο Lorenzo Macoritto επέστρεψε στις μοτοσυκλέτες της ΤΜ μετά από μια διετία με την ομάδα της Fantic.

Steve Holcombe (μέση), Andrea Verona (αριστ.) και Nathan Watson στην απονομή της Γενικής.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Εκστρατεία anti-doping από τη FIM

Μια σειρά ενημερωτικών συνεδριών κατά του ντόπινγκ διοργανώθηκε στην Πορτογαλία στις αρχές Απριλίου με στόχο την ενημέρωση σε αναβάτες των Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων FIM World Rally-Raid και FIM EnduroGP.