Προσαρμόστε τις Προτιμήσεις συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας και να παρέχουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που σχετίζονται με εσάς. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με την προηγούμενη συγκατάθεσή σας. Μπορείτε να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ορισμένα ή όλα αυτά τα cookie, αλλά η απενεργοποίηση ορισμένων από αυτά μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.

Πάντα ενεργό
Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά αναγνωρίσιμα δεδομένα.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για την παροχή στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις με βάση τις σελίδες που επισκεφτήκατε προηγουμένως και για την ανάλυση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Σαν σήμερα: 1η Μαΐου

Τη δεκαετία των ‘80s τα 200αρια enduro κάνουν θραύση και στο τεύχος της 1ης Μαίου του 1983, το αμερικάνικο Dirt Bike κάνει ένα συγκριτικό που έκανε πολλούς να χάσουν τον ύπνο τους καθώς σε αυτό συμμετέχουν μοτοσυκλέτες που στοίχειωσαν τα όνειρα πολλών εντουράδων:

  • Kawasaki KDX200A1
  • Yamaha IT175K
  • Suzuki PE175Z
  • HONDA XR200R

Η εισαγωγή του συγκριτικού είναι ενδεικτική για το κλίμα της εποχής: “Από όλες τις μοτοσυκλέτες enduro που δοκιμάζουμε κάθε χρόνο, τα 200αρια είναι αυτά που κάνουν τα περισσότερα μίλια πριν τα επιστρέψουμε πίσω. Γιατί; Επειδή είναι ελαφριά, ζωηρά και διασκεδαστικά κατά την οδήγηση. Αυτοί είναι και οι λόγοι που κάνουν αυτή την κατηγορία τη δημοφιλέστερη στους αγώνες.” Στη συνέχεια αναλύεται ο λόγος που στο συγκριτικό μπήκε το τετράχρονο XR και αυτός δεν είναι άλλος από το γεγονός πως το επιλέγουν σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες στις κατηγορίες των 200cc.

Ξεκάθαρος νικητής του συγκριτικού είναι το KDX καθώς “είναι το δυνατότερο” και “το πιο σταθερό” ενώ συναγωνίζεται ακόμα και με το XR στο θέμα της άνεσης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Μελετώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά βλέπουμε πως τα καρμπυρατέρ της Mikuni (32 &34mm) ανέλαβαν την τροφοδοσία των δίχρονων κινητήρων και μόνο το XR χρησιμοποιούσε Keihin (διαμέτρου 26mm). Η μίξη λαδιού κυμαίνεται μεταξύ 4-5% (δείγμα της εξέλιξης των λιπαντικών στα επόμενα χρόνια) και τα πιρούνια στις μπροστινές αναρτήσεις είναι Kayaba 38mm (Showa 35mm στο XR). Θέλετε να μάθετε και τις τιμές;

  • Honda στα 1.575$
  • Suzuki στα 1.620$
  • Kawasaki στα 1.649$
  • Yamaha στα 1.659$.

(το ποσό των 1.575$ αντιστοιχεί σε σημερινή αγοραστική δύναμη 4.938$)

Τέλος δεν κρύβουμε την έκπληξή μας όταν διαπιστώσαμε πως το KDX είχε (πριν 41χρόνια!) πολυόργανο με δυνατότητα εναλλαγής των ενδείξεων ώρας και οδομέτρου εν κινήσει, από διακόπτη δίπλα στη γκαζιέρα!

Συμπέρασμα

Το άρθρο κλείνει ως εξής: “Τέταρτο στο συγκριτικό, αλλά ψηλά στην προτίμηση του κοινού, είναι το Honda XR. Το XR θα λειτουργήσει υπέροχα αν απλά οδηγείτε σε σφιχτές διαδρομές enduro ή trailride. Αντιμέτωπο με τα δίχρονα, το XR είναι πολύ πιο αργό και περιστασιακά απογοητευτικό να το οδηγείς. Ακόμα κι έτσι, για να χρησιμοποιήσετε όλη τη διαθέσιμη ισχύ του θα πρέπει να σκληρύνετε την ανάρτηση ώστε να είναι διασκεδαστικό. Μια ωραία μοτοσυκλέτα αλλά όχι εντελώς ανταγωνιστική.
Το PE θα ήταν το επόμενο βήμα. Φέτος η Suzuki έχει έναν πολύ, πολύ ήπιο κινητήρα, και το παράκανε λίγο. Η ανάρτηση είναι εξαιρετική, ο χειρισμός είναι καλός και υπάρχει αρκετή δύναμη, αλλά απλά δεν συμβαίνει αρκετά γρήγορα για να κρατήσει το PE μπροστά από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες.

Ο κινητήρας του IT είναι ακριβώς αυτό που το PE είχε ανάγκη: δύναμη που απλώνεται ομαλά αλλά όχι εκρηκτικό. Το IT είναι πολύ μαλακό στο πίσω μέρος και πιθανότατα θα χρειαστείτε ένα πιο σκληρό ελατήριο για να είστε απόλυτα χαρούμενος, αλλά ο νικητής του συγκριτικού του προηγούμενου έτους (1982) εξακολουθεί να είναι μία καλή μοτοσυκλέτα και αξίζει τις μικρές ταλαιπωρίες.
Η κορυφή ανήκει στο KDX. Αναρτήσεις που θα ανταγωνιστούν τη PE και κινητήρας που δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα αφού θα έχετε την ταχύτερη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία 200. Θα φτάσουμε ακόμη και στο σημείο να προειδοποιήσουμε τους υποψήφιους αγοραστές σχετικά με το πόσο δυνατό,γρήγορο και ίσως βίαιο είναι το νέο KDX, Δεν είναι 250-δεν έχει αρκετή
ροπή όπως ένα 250, αλλά έχει όλη τη δύναμη που θα μπορούσατε εύλογα να ζητήσετε σε ένα 200. Αυτή είναι μια σοβαρά πολύ καλή μοτοσυκλέτα – η καλύτερη που μπορείτε να αγοράσετε το ’83.”

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Σαν σήμερα: 23 Δεκεμβρίου

Αλλαγή διαδρομής για το Rally Dakar 1992 και για πρώτη φορά οι συμμετέχοντες καλούνται να διασχίσουν τον ισημερινό και να αλλάξουν ημισφαίριο. Ξεκινώντας (νωρίτερα από το συνηθισμένο), σαν σήμερα 23 Δεκεμβρίου, από τη γαλλική πρωτεύουσα, οι συμμετέχοντες του αγώνα “Παρίσι-Κέιπ Τάουν 1992” δεν τερμάτισαν στην πρωτεύουσα της Σενεγάλης (Dakar) όπως τις προηγούμενες χρονιές αλλά αντίθετα […]