Sincro: Νέοι κινητήρες Beta με εισαγωγή reed απευθείας στον κύλινδρο

Οι δίχρονοι κινητήρες της ολοκαίνουργιας σειράς trial Sincro διαθέτουν νέα σχεδίαση για βελτίωση της απόδοσης, της απόκρισης και της συμπεριφοράς τους ενώ έχουν και μειωμένο βάρος τους.

Η Beta παρουσιάζει τη νεα σειρά SINCRO1 και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πλούσια ιστορία της γύρω από το trial. Τέσσερα νέα μοντέλα με ολοκαίνουργιους δίχρονους κινητήρες 125, 250 και 300 (δύο εκδόσεις), με νέο πλαίσιο, και ανανεωμένες αναρτήσεις, που έρχονται να αναβάσουν το επίπεδο στο trial, τόσο για τους κορυφαίους επαγγελματίες όσο και για τους προχωρημένους ερασιτέχνες.

Beta Sincro 300 2T

Νέος κινητήρας

Από τις πολλές αλλαγές που έχει η σειρά SINCRO θα εστιάσουμε περισσότερο στα χαρακτηριστικά των νέων κινητήρων καθώς διαθέτουν εντελώς νέα διάταξη αλλά και χαρακτηριστικά που σύντομα θα μπορούσαμε να δούμε σε ακόμα περισσότερους κινητήρες (όπως σε μοντέλα enduro).
Αλλαγές:

  • Νέα κάρτερ με μανιβέλα δεξιά και μετάδοση κίνησης από την αριστερή μεριά
  • Μείωση μάζας στο βολάν και αύξηση στον στρόφαλο για πιο ισορροπημένη αίσθηση (αδράνειας).
  • Νέα εισαγωγή απευθείας στον κύλινδρο για πιο άμεση απόκριση, καθαρότερη καύση, καλύτερη πρόσφυση.
  • Δυνατότητα τοποθέτησης μίζας.

Οι νέοι κινητήρες της σειράς SINCRO είναι περίπου 800 gr ελαφρύτεροι από αυτούς της σειράς EVO που αντικαθιστούν και -σύμφωνα με τη Beta- προσφέρουν πιο καθαρή λειτουργία στις χαμηλές στροφές, στοιχείο κρίσιμο στο trial.

Η νέα εισαγωγή reed

Η μεγαλύτερη τεχνολογική τομή στον νέο κινητήρα της σειράς SINCRO βρίσκεται στην πλήρως ανασχεδιασμένη βαλβίδα reed, η οποία πλέον βρίσκεται απευθείας πάνω στον κύλινδρο, χωρίς ενδιάμεση ξεχωριστή εισαγωγή. Έτσι τα “πέταλα” βρίσκονται πολύ πιο κοντά στον χώρο καύσης και στο σημείο όπου δημιουργείται η πίεση από την κίνηση του εμβόλου. Αυτός ο σχεδιασμός μειώνει τη διαδρομή που ακολουθεί ο αέρας από το καρμπιρατέρ μέχρι τα πέταλα, επιτρέποντας στα reed να ανοίξουν νωρίτερα, αξιοποιώντας τα κύματα συντονισμού που αναπτύσσονται στον κύλινδρο και στο κάρτερ.

Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας που:

  • “αναπνέει” πολύ πιο άμεσα
  • αντιδρά στο γκάζι με περισσότερη ακρίβεια και ξεκάθαρη παλμικότητα
  • προσφέρει περισσότερη πρόσφυση στις πολύ χαμηλές rpm
  • μειώνει τις ανεπιθύμητες “κρούσεις” (power pulses2) στις χαμηλές στροφές.

Με τη νέα αυτή εισαγωγή, η σειρά SINCRO υπόσχεται πως προσφέρει περισσότερη ζωντάνια, προοδευτικότητα και προβλεψιμότητα ώστε να βοηθάει τον αναβάτη να διατηρεί τον απόλυτο έλεγχο.

  1. Το όνομα Sincro που προέρχεται από τα αρχαία ελληνικά φυσικά δεν επιλέχθηκε τυχαία καθώς εκφράζει την προσπάθεια της ιταλικής εταιρείας να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα που λειτουργεί σε άψογο συγχρονισμό με τον αναβάτη, “σαν προέκταση του σώματός του” όπως λένε οι Ιταλοί. ↩︎
  2. Power pulses: απότομες, μικρές εκρήξεις ροπής που εμφανίζονται όταν ένας δίχρονος κινητήρας λειτουργεί σε πολύ χαμηλές στροφές και με ελάχιστο άνοιγμα γκαζιού — δηλαδή ακριβώς στις συνθήκες που συναντάμε στο trial. ↩︎

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα