Stark Varg EX: Νέα enduro ηλεκτροκίνητη έκδοση από την Stark Future

Την πρώτη της enduro έκδοση, με φώτα και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για κυκλοφορία στον δρόμο, παρουσίασε επίσημα η Stark Future. Με απόδοση έως 80hp και νέα, πιο ισχυρή μπαταρία 7,2 kWh διαθέτει μεγαλύτερη αυτονομία (+20% σύμφωνα με την Stark) και δυνατότητα πλήρους φόρτισης σε μόλις 2 ώρες.

Διαφορές στην έκδοση Enduro σε σχέση με την Motocross


Enduro (EX)Motocross
Μπαταρία (kWh)7,26,5
Ροπή (Nm)1036938
Διαδρομή αναρτήσεων μπροστά/πίσω(mm)300/303310/310
Τροχοί90/90-21 – 140/80-1880/100-21 – 110/90-19
Γωνία κάστερ (°)26,126,5
Βάρος (kg)120118

Το νέο μοντέλο της Stark Future βασίζεται στο motocross μοντέλο με το οποίο μοιράζεται πολλά χαρακτηριστικά όπως:

  • Κινητήρας με τάση 360V και απόδοση 60/80hp (ανάλογα την έκδοση)
  • Αναρτήσεις KYB
  • Ατσάλινο πλαίσιο (με αλλαγές στον τομέα της ακαμψίας ώστε να έχει καλύτερη αίσθηση)

Δύο διαθέσιμες εκδόσεις:

  • Standard (60hp): €12.900
  • Alpha (80hp): €13.900

“Είναι μια στιγμή που επαναπροσδιορίζουμε την σκηνή του Enduro μια για πάντα.”

Benjamin Cobb (marketing manager Stark Future)

Αυτονομία Stark Varg EX

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ο πίνακας με την αυτονομία αναλόγως των συνθηκών και το επίπεδο του αναβάτη, που ανακοινώνει η Stark Future. Αυτός μας δείχνει πως με “τέρμα γκάζι” η αυτονομία μειώνεται σημαντικά αλλά με πιο ήπια οδήγηση η αυτονομία μπορεί να φτάσει ακόμα και στις έξι(!) ώρες. Είμαστε περίεργοι να το δούμε στην πράξη,

Enduro
Pro1 ώρα 34λεπτά
Ερασιτέχνης2 ώρες 47 λεπτά
Αρχάριος3 ώρες 40 λεπτά
Hard Enduro
Pro3 ώρες 30 λεπτά
Ερασιτέχνης 6 ώρες 1λεπτό

Περισσότερες πληροφορίες

  • 5 modes για την απόδοση του κινητήρα.
  • Για οδήγηση με Α1 δίπλωμα1.
  • Ανθεκτικά φλας από ελαστική σιλικόνη (κατοχυρωμένη πατέντα).
  • Αναρτήσεις ρυθμισμένες για Enduro.
  • Νέα CNC αλουμινενια κέντρα.
  • Δυνατότητα πλοήγησης μέσω του οργάνου-smartphone.
  • Δυνατότητα παραγγελίας με προεγκατεστημένα special parts.
  • Διαθεσιμότητα στο πρώτο τρίμηνο του 2025.
Μάσκα με φανάρι LED απόδοσης 4.000 (!) lumen στον στάνταρ εξοπλισμό.
Νέα αλουμινένια μονάδα χειριστηρίων που ενσωματώνει τους διακόπτες των φλας, των φώτων και της κόρνας. Λεπτομέρεια: το καλώδιο περνάει μέσα από το τιμόνι!

  1. Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης επιτρέπεται η οδήγηση ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με δίπλωμα Α1, ανεξαρτήτως ιπποδύναμης. Σε κάποιες επιτρέπεται η οδήγηση ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ακόμα και μόνο με δίπλωμα αυτοκινήτου. ↩︎

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα