Update για αυξημένη αυτονομία και… όπισθεν στο Stark VARG

Σημαντικές βελτιώσεις στην αυτονομία αλλά και νέα λειτουργία που επιτρέπει το σπρώξιμο της μοτοσυκλέτας χωρίς κόπο καθώς και τη δυνατότητα κίνησης της μοτοσυκλέτας προς τα πίσω (όπισθεν) ήρθαν με ένα απλό update.

Τέτοιου μεγέθους αλλαγές και βελτιώσεις που διαβάζουμε πως έρχονται με το πρώτο μεγάλο update του Stark Varg είναι αλήθεια πως σε συμβατικές μοτοσυκλέτες θα χρειαζόντουσαν αρκετές χρονιές για να περάσουν από μοντέλο σε μοντέλο. Και αν τις βλέπαμε…. Και αυτό γιατί η προσθήκη όπισθεν θέτει νέα δεδομένα στις off-road μοτοσυκλέτες. (Τουλάχιστον όταν αυτή γίνεται με τη θέληση του αναβάτη και όχι όπως σε κάποια παλιά δίχρονα που μπορούσε να συμβεί κατά λάθος).

Τι περιλαμβάνει το update

1) Άυξηση αυτονομίας

Μετά από μήνες ανάπτυξης ενός νέου αλγόριθμου ελέγχου κινητήρα η Stark Future ισχυρίζεται πως κατάφερε να βελτιώσει την απόδοση του inverter και του κινητήρα, αυξάνοντας έτσι την αυτονομία. Αυτή η βελτίωση μειώνει επίσης τη θερμοκρασία ολόκληρου του συστήματος μετάδοσης κίνησης και της μπαταρίας. Επιπλέον, η απόδοση έχει ομαλοποιηθεί βοηθώντας στη βελτίωση των χρόνων που σημείωσαν οι αναβάτες εξέλιξης δοκιμάζοντάς το νέο πρόγραμμα σε σκέλη διάρκεια Motocross 35 λεπτών καθώς και σε διαδρομές Enduro.

2) Περισσότερη ισχύ

Η Stark Future, ύστερα από κάποια αρνητικά σχόλια από πελάτες που διαμαρτυρήθηκαν σχετικά με την (μη) επίτευξη της πλήρους ονομαστικής απόδοσης στην έκδοση 80 ίππων (αλήθεια ποιος διαμαρτυρήθηκε για μειωμένη απόδοση;;!) αύξησε ελαφρώς την μέγιστη ισχύ.

3) Εύκολο σπρώξιμο και όπισθεν (VARG Crawl mode)

Μια εξαιρετικά χρήσιμη λειτουργία που είδαμε πρώτα στα E-MTB περνάει και στις μοτοσυκλέτες χάρη στις ανεξάντλητες δυνατότητες των ηλεκτροκινητήρων. Πλέον με το νέο update προστίθεται το mode Varg Crawl (μτφ. μπουσούλιμα) κατά το οποίο μπορείς να σπρώχνεις χωρίς κόπο τη μοτοσυκλέτα καθώς ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει να την κινεί με ελάχιστη ταχύτητα, χωρίς τον κίνδυνο αυτή να “εκτοξευτεί” από έναν κατά λάθος πλήρες άνοιγμα του γκαζιού. Μπορούμε να πούμε πως πρόκειται για εξαιρετική προσθήκη που εκτός από την προφανή ευκολία για μετακίνηση σε “συνθήκες paddocks” λύνει και πολλά προβλήματα σε enduro χρήση όπου μπορεί να χρειαστεί το λεγόμενο σπρώξιμο.
Σχετικά με την όπισθεν, η χρήση της είναι προφανώς για συγκεκριμένες συνθήκες όπως φόρτωμα (με την όπισθεν…) ή για να κερδίσεις λίγα εκατοστά φόρας σε ένα μονοπάτι που από απότομα κατηφορικά γίνεται απότομα ανηφορικό και εσύ έχεις βρεθεί ακινητοποιημένος στο χαμηλότερο σημείο. Ωστόσο δεν αποκλείουμε σύντομα να αρχίσουν και σχετικές επιδείξεις δεξιοτεχνίας…

Εγκατάσταση update

Δεν απαιτεί κάποια περίπλοκη ενέργεια ή επίσκεψη σε service καθώς το αρχείο για το update κατεβαίνει και εγκαθίσταται μέσω της εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο (dashboard) του Stark Varg.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Η Harley-Davidson στο Super Enduro (κατά λάθος!)

Γυρίζουμε από τη Διεθνή Έκθεση του Μιλάνου γεμάτοι εντουράδικες εικόνες και ξεκινάμε την περιγραφή μας με την πιο παράξενη από τις εκατοντάδες που καταγράψαμε: τον Joan Pedrero στη σέλα του Harley-Davidson Pan America 1250, να ίπταται σχεδόν κατά λάθος(!) μέσα στην πίστα SuperEnduro.