Ακόμα και εν μέσω “οικονομικής κρίσης” η ΚΤΜ δεν σταματάει να παρουσιάζει ανανεωμένα μοντέλα για το 2025. Έτσι, με διαφορά λίγων ημερών, αποκάλυψε τα νέα 790 Adventure και 890 Adventure R για το 2025, με σημαντικές αναβαθμίσεις.
H 790 Adventure αποτελεί την οικονομική και πιο προσιτή επιλογή της KTM στην κατηγορία ενώ η 890 Adventure R δείχνει ξεκάθαρα τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα της.
Οι διαφορές
Πέρα από τον κυβισμό, όπως άλλωστε μαρτυρούν και τα ονόματά τους, τα δύο adventure έχουν διαφορές στο περιφερειακό εξοπλισμό (αναρτήσεις) και το “στήσιμο” που κάνουν τo 890 σαφώς ανώτερο για off-road χρήση. Οι καλύτερες και με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεις, το μικρότερο βάρος, και τα διαφορετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά (μεγαλύτερο μεταξόνιο, διαφορετική γωνία κάστερ) δίνουν το πλεονέκτημα στην εκτός δρόμου κίνηση. Παράλληλα το 890 διαθέτει πιο “επιθετική” εμφάνιση με χαμηλότερη ζελατίνα και ψηλό μπροστινό φτερό ενώ για το 2025 διαθέτει νέα TFT οθόνη 5” με δυνατότητα συνδεσιμότητας.
Αντίθετα το 790, με σύμμαχο την οικονομικότερη τιμή (κατασκευάζεται στην Κίνα), το χαμηλότερο ύψος σέλας και την καλύτερη προστασία από τον αέρα αποτελεί πιο ελκυστική λύση για λιγότερο έμπειρους αναβάτες ή για όσους δεν θέλουν να θυσιάσουν την άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις του και τα σαββατοκύριακα προτιμούν πιο βατές εκτός δρόμου διαδρομές.
2025 KTM 790 Adventure vs 890 Adventure R
790 Adventure | 890 Adventure R | |
---|---|---|
Xώρα κατασκευής | Κίνα | Αυστρία |
Κινητήρας | 4Τ, δικύλινδρος παράλληλος | |
Κυβισμός (cm³) | 799 | 889 |
Συμπίεση (:1) | 12.5 | 13.5 |
Ιπποδύναμη (hp) | 95 | 103 |
Ροπή (Nm) | 87 | 100 |
Κατανάλωση (l/100 km) | 4.3 | 4.4 |
Σύστημα Εισαγωγής | DKK Dellorto (Ø 46mm) | |
Ψύξη | Υγρόψυκτο & ψυγείο λαδιού | |
Διάμετρος x διαδρομή (mm) | 88 x 65.7 | 90.7 x 68.8 |
Συμπλέκτης | Μονόδρομος, με ντίζα | |
Σύστημα Διαχείρισης Κινητήρα | Bosch EMS -ride-by-wire | |
Λίπανση | 2 αντλίες λαδιού | |
Βάρος (kg – χωρίς καύσιμο) | 203 | 200 |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (l) | 20 | |
Μεταξόνιο (mm) | 1509 | 1528 |
Γωνία κάστερ (°) | 64.1 | 63.7 |
Απόσταση από το έδαφος (mm) | 233 | 263 |
Εμπρός Ανάρτηση | WP APEX, Ø 43mm | WP XPLOR, Ø 48mm |
Πίσω Ανάρτηση | WP APEX – Monoshock | WP XPLOR-Monoshock |
Διαδρομή Ανάρτησης Μπροστά / πίσω (mm) | 200 / 200 | 240 / 240 |
Ύψος Σέλας (mm) | 840/860 | 880 |
Πλαίσιο / υποπλαίσιο | Ατσάλινο / ατσάλινο | |
Εμπρός Φρένο | 2x δίσκοι 320mm με δαγκάνες 4 εμβόλων, ακτινικά τοποθετημένες | |
Πίσω Φρένο | Δίσκος 260mm με δαγκάνα 2 εμβόλων | |
Τροχοί (μπροστά / πίσω) | Με ακτίνες, tubeless 2.50 x 21″ / 4.50 x 18″ |