Μέσα σε μόλις 2 χρόνια από την σύστασή της, η κινέζικη ZXMOTO έχει καταφέρει να κεντρίσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον. Ήδη εξασφάλισε τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK (στην κατηγορία SSP) για το 2026 ενώ στην διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας του Μιλάνου (EICMA) “κατέβασε” 10 νέα μοντέλα. Ανάμεσα τους και το ιδιαίτερα εντυπωσιακό project 450Rally με το οποίο η ZXMOTO θέλει να μπει στον κόσμο των Rally.

Είναι η 450RALLY, που εμφανίστηκε στην EICMA, μοντέλο παραγωγής;
Όχι, η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι πρωτότυπη. Η τελική μορφή του μοντέλου παραγωγής θα έχει μερικές διαφορές σε θέματα εξοπλισμού και τελικού σχεδιασμού.

Πότε θα δούμε στην παραγωγή το νέο ZXMOTO 450Rally;
Η παρουσίαση του νέου μοντέλου αναμένεται να γίνει το καλοκαίρι του 2026 οπότε και θα ξεκινήσει η παραγωγή του.
Θα το δούμε στο Rally Dakar 2026;
Όχι. Όπως μας είπαν οι άνθρωποι της ZXMOTO, δεν ήταν χρονιά εφικτό να είναι έτοιμοι για τον ερχόμενο αγώνα (του 2026) αλλά φυσικά στόχος είναι η συμμετοχή στον αγώνα του 2027.

Τι κινητήρα χρησιμοποιεί;
Ο κινητήρας του 450Rally είναι μονοκύλινδρος, αποκλειστικής σχεδίασης της ZXMOTO. Διαθέτει διάμετρο x διαδρομή εμβόλου 96×62,1mm που έχουμε συναντήσει σε αρκετές χωμάτινες μοτοσυκλέτες (μεταξύ των οποίων το Honda CRF αλλά και Kove 450) και έχει κεφαλή δύο εκκεντροφόρων.
Ρεζερβουάρ και συνολικό βάρος
Η συνολική χωρητικότητα καυσίμου ανέρχεται στα 32 λίτρα (διαθέτει δύο ρεζερβουάρ μπροστά και ένα πίσω) και το βάρος της μοτοσυκλέτας (άδειας) ανακοινώνεται στα 128kg. Το νούμερο αυτό είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό και για να επιτευχθεί έχουν χρησιμοποιηθεί ανθρακονήματα (πύργος οργάνων, ποδιά κινητήρα) και τιτάνιο (εξάτμιση, μαρσπιέ).

Εξοπλισμός
Στην πρωτότυπη μοτοσυκλέτα ξεχωρίζουν μεταξύ άλλων το tablet της κινέζικης Hugeroc (ψηφιακό roadbook), το σταμπιλιζατέρ τιμονιού της αμερικάνικης Scotts, το διπλό βεντιλατέρ στα ψυγεία νερού, το έξτρα ψυγείο λαδιού και όλος ο υπόλοιπος απαραίτητος εξοπλισμός για έναν αγώνα rally (χειριστήρια για τα όργανα πλοήγησης, βάσεις για τις ηλεκτρονικές συσκευές ασφαλείας, και προστατευτικά για τα κρίσιμα εξαρτήματα).
Έρχεται ολόκληρη σειρά enduro
Εκτός από τον νέο κινητήρα των 450cc που χρησιμοποιείται στο 450Rally, η ZXMOTO αποκάλυψε και έναν νέο δίχρονο κινητήρα 293cc με ψεκασμό, ο οποίος προορίζεται για τη νέα enduro μοτοσυκλέτα που σύντομα θα παρουσιαστεί. Παράλληλα έδειξε και τις νέες της motocross μοτοσυκλέτες στα 250cc και 450cc και μέσα στο επόμενο έτος περιμένουμε ολόκληρη τη γκάμα enduro (τετράχρονα 250 και 450, και δίχρονο 300).



