Νέο Rieju Aventura 607 με αυτονομία 1.000km!

Το είδαμε στην EICMA, με δύο ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 39 λίτρων, και το περιμένουμε για να ξεχάσουμε τι θα πει “στάση για βενζίνη”.

Το Rieju Aventura 607 αποτελεί μία από τις πιο ενδιαφέρουσες νέες προτάσεις στη μικρομεσαία κατηγορία Adventure για το 2026. Το είδαμε στην EICMA και πραγματικά δεν πιστεύαμε στα μάτια μας όταν είδαμε το μαγικό 20+19 λίτρα στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αμέσως το περιεργαστήκαμε και είδαμε δύο τάπες βενζίνης, μία στην μπροστινή (ας πούμε κλασική) θέση για το κυρίως ρεζερβουάρ των 20 λίτρων και μία ακόμη στο πίσω μέρος, που σύμφωνα με την Rieju μπορεί να φιλοξενήσεις ακόμα 19 λίτρα.

Συνολική χωρητικότητα και για τα δύο μαζί ρεζερβουάρ 39 λίτρα! Με έναν πρόχειρο υπολογισμό1 αυτό μας δίνει μία αυτονομία που θα ξεπερνάει τα 900km (!) και θα φτάνει πολύ κοντά στα 1.000km!

Το νέο Rieju Aventura 607

Συνδυάζοντας ραλλύ αισθητική, πρακτικότητα και έναν δικύλινδρο κινητήρα, η Rieju έχει σχεδιάσει μία μοτοσυκλέτα που δεν θα αφήσει ασυγκίνητους τους λάτρεις της εξερεύνησης. Στην καρδιά του βρίσκεται ο νέος παράλληλος δικύλινδρος 584cc2 που προέρχεται από τη VOGE, με ισχύ 64 hp και ροπή 58 Nm, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων.

Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm μπροστά) ενώ οι τροχοί είναι 21”/18” (tubeless) που θα επιτρέψουν την άνετη εκτός δρόμου κίνηση. Στον εξοπλισμό βλέπουμε νέα οθόνη TFT 7’’ με MirrorLink, ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης, TCS, καθώς και το εντυπωσιακό διπλό ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 20 + 19 λίτρων. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 840 mm ενώ στο κρίσιμο θέμα του βάρος, η Rieju ανακοινώνει 190 kg (χωρίς υγρά).

Άφιξη στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αναμένουμε το νέο μοντέλο μέσα στην Άνοιξη του 2026 και σύντομα θα έχουμε λεπτομέρειες και για την τιμή του. Μείνετε συντονισμένοι!

Rieju Aventura 607 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΤύποςΔικύλινδρος παράλληλος, 4Τ, 580cc, 8 βαλβίδες
Διάμετρος x Διαδρομή76 x 64 mm
Ισχύς64 hp
Ροπή58 Nm
Κιβώτιο6 σχέσεων
ΨύξηΥγρόψυξη
Πλαίσιο & Αναρτήσεις
ΠλαίσιοΑτσάλινο
Μπροστινή ανάρτησηUSD 43 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο (συμπίεση & επαναφορά)
Πίσω ανάρτησηΜονό αμορτισέρ με μοχλικό, ρυθμιζόμενο
Τροχοί – Φρένα
Μπροστινός τροχόςΖάντα με ακτίνες 90/90-21, tubeless
Πίσω τροχόςΖάντα με ακτίνες 140/80-18, tubeless
Μπροστινό φρένοABS, δίσκοι 2 x 298 mm, δαγκάνες 2Ε
Πίσω φρένοABS, δίσκος 240 mm
Διαστάσεις – Βάρη
Μεταξόνιο1.470 mm
Μήκος2.220 mm
Ύψος σέλας840 mm
Βάρος (χωρίς υγρά)190 kg
ΡεζερβουάρΔιπλό ρεζερβουάρ 20 L + 19 L
Εξοπλισμός
ΟθόνηTFT 7’’ με MirrorLink
ΗλεκτρονικάABS, TCS
  1. H VOGE, στο DS625X που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα των 584cc αναφέρει ονομαστική κατανάλωση 3,8lt/100km ↩︎
  2. Με διάμετρο εμβόλων 76 mm και διαδρομή 64 mm η χωρητικότητα του κινητήρα είναι 584cc. ↩︎

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Διήμερη πορτοκαλί απόδραση με τον Johnny Aubert

Το Σαββατοκύριακο 4 και 5 Οκτωβρίου 2025, η KTM Hellas καλεί όλους τους λάτρεις της χωμάτινης διάσχισης σε μια πορτοκαλί διήμερη εμπειρία οδήγησης, με αφετηρία την Αττική και προορισμό τη βόρεια Πελοπόννησο.