Για αρκετές δεκαετίες το όνομα Keihin ήταν συνδεδεμένο με τα κορυφαία καρμπυρατέρ στον χώρο των off-road αγώνων, και όχι μόνο. Το “ FCR” υπήρξε ίσως το πιο διάσημο καρμπυρατέρ μεταξύ των αγωνιζομένων, και μία από τις πρώτες μετατροπές των ιδιοκτητών τετράχρονων μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών. Αντίστοιχα το “ PWK” έμοιαζε η καλύτερη επιλογή για τους δίχρονους κινητήρες, βελτιώνοντας θεαματικά την απόκριση και την απόδοση του κινητήρα και ελαχιστοποιώντας τις ανάγκες ρυθμίσεων λόγω αλλαγής συνθηκών (θερμοκρασία, υψόμετρο κλπ).

Ίδρυση
Η Keihin (ως Keihin Seiki Manufacturing Co., Ltd.) ιδρύθηκε “Σαν σήμερα” στις 19 Δεκεμβρίου του 1956 στην Ιαπωνία, στην πόλη Kawasaki. Το όνομα «Keihin» προέρχεται από τις συλλαβές “Kei” (Tokyo) και “Hin” (Yokohama), δύο βιομηχανικά κέντρα που συνδέθηκαν με την ανάπτυξη της ιαπωνικής εταιρείας. Από τα πρώτα της βήματα, η Keihin είχε στενή σχέση με τη Honda, η οποία αναζητούσε αξιόπιστους προμηθευτές για τις ολοένα πιο απαιτητικές μοτοσυκλέτες της (δες επίσης την ιστορία της Showa). Αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε καθοριστική καθώς η Keihin εξελίχθηκε γρήγορα σε έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές συστημάτων τροφοδοσίας παγκοσμίως, όχι μόνο για μοτοσυκλέτες αλλά και για αυτοκίνητα.
Η χρυσή εποχή των καρμπυρατέρ
Τις δεκαετίες του ’80 και του’90, η Keihin έδειξε πως είχε κατανοήσει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τα θέματα της ρευστοδυναμικής και έχοντας επενδύσει στην ακρίβεια της κατεργασίας, και στην ποιότητα των υλικών κατάφερε να κάνει τη διαφορά ώστε τα προϊόντα της να θεωρούνται κορυφαία, και να επιλέγονται τόσο από τους περισσότερους κατασκευαστές (σίγουρα για τα κορυφαία μοντέλα) αλλά και τους ιδιότητες ως αναβάθμιση.
Το πέρασμα στον ψεκασμό
Όταν την “εποχή των καρμπυρατέρ” άρχισε να διαδέχεται αυτή του ψεκασμού, η Keihin φάνηκε και καθόλα έτοιμη. Αμέσως εξελίχθηκε σε κορυφαίο προμηθευτή συστημάτων ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI) και σήμερα, συναντάμε τα συστήματα Keihin τόσο σε μοτοσυκλέτες παραγωγής όσο και σε αγωνιστικές όπως αυτές του MotoGP και φυσικά των κορυφαίων παγκόσμιων πρωταθλημάτων off-road.
Η Keihin σήμερα
Πλέον η Keihin αποτελεί μέρος του ομίλου Hitachi Astemo (όπως η Showa και η Nissin) εστιάζοντας στα σύγχρονα συστήματα ψεκασμού, στη μείωση εκπομπών ρύπων και στη βελτιστοποίηση της απόδοσης, χωρίς να χάνεται ο χαρακτήρας που την έκανε διάσημη. Από το 2021 η Keihin,μαζί με τη Showa και τη Nissin (και μερικές ακόμα μάρκες) ενσωματώθηκαν στον Ιαπωνικό βιομηχανικό γίγαντα Hitachi Astemo που ιδρύθηκε εκείνη τη χρονιά για αυτόν τον σκοπό. Κύριοι μέτοχοί του είναι η Hitachi και η Honda Motor (από 40% έκαστος). Μόλις την επόμενη χρονιά (2022) ο ετήσιος τζίρος της Hitachi Astemo ξεπέρασε τα 11 δισεκατομμύρια ευρώ.


