Όλο και νωρίτερα παρουσιάζονται τα νέα μοντέλα κάθε χρονιάς και φέτος είδαμε και πάλι το group της KTM AG να κάνει την αρχή, πρώτα με τη σειρά SX της ΚΤΜ και στη συνέχεια με τη Motocross σειρά της Husqvarna. Λέγοντας “φέτος” εννοούμε τα μοντέλα του 2025 και αυτό από μόνο του δημιουργεί μία μικρή σύγχυση καθώς πριν λίγο μπήκαμε στον πέμπτο μήνα του ‘24 ενώ τα αντίστοιχα μοντέλα του ‘24 είχαν παρουσιαστεί μέσα στο καλοκαίρι του ‘23 (Ιούνιο και Ιούλιο). Σε κάθε περίπτωση αυτά που ξεχωρίζουν από τη σειρά είναι τα νέα δίχρονα TC 150 και TC 300 με τα οποία οι διαθέσιμοι κυβισμοί αυξάνονται πλέον σε 7 (όπως και της ΚΤΜ):
TC 125, TC 150, TC 250, TC 300, FC 250, FC 350, FC 450.
TC 150
Βασισμένο στο TC 125, το νέο TC 150 έρχεται για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του TC 125 και του TC 250. Προσφέροντας βελτιωμένη συνολική ισχύ και σημαντικά αυξημένη ροπή, το TC 150 είναι η τέλεια επιλογή για τους αγωνιζόμενους που θέλουν να αποκτήσουν πλεονέκτημα όταν ανταγωνίζονται τις τετράχρονες μοτοσυκλέτες 250cc.
TC 300
Με την ίδια φιλοσοφία κατασκευάστηκε και το νέο Husqvarna TC 300. Χρησιμοποιώντας ως βάση το TC 250, το μοντέλο των 293cc μπορεί να αγωνιστεί σε πολλά πρωταθλήματα μαζί με τετράχρονες μοτοσυκλέτες 450cc, προσφέροντας εξαιρετική ροπή και κορυφαία απόδοση. Έτσι, το TC 300 παρέχει εντυπωσιακό συνδυασμό ισχύος και οδηγικής συμπεριφοράς σε ένα ελαφρύ σύνολο.
Αλλαγές για τη σειρά ΜΧ του 2025
- Επανασχεδιασμένο πλαίσιο για λιγότερη ακαμψία και περισσότερη ευελιξία στις στροφές.
- Νέες τσιμούχες και πείρος για το μοχλικό της πίσω ανάρτησης.
- Ελαστικά Dunlop Geomax MX34.
- Νέες βάσεις κινητήρα στα μοντέλα FC για περισσότερη ευκαμψία του πλαισίου.
- Νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις για να ταιριάξουν με το επανασχεδιασμένο πλαίσιο.
- Νέας σχεδίασης πλαστικά καπάκια ψυγείων με νέα γραφικά.
- Επανασχεδιασμένο ψαλίδι που βελτιώνει την ανθεκτικότητα της γλίστρας αλυσίδας.
- Ελαφρώς ψηλότερη και φαρδύτερη σέλα με αντιολισθητικό κάλυμμα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Husqvarna TC 150 & TC 300
TC 150 | TC 300 | |
Engine | ||
Engine type | Single cylinder, 2-stroke | Single cylinder, 2-stroke |
Displacement | 144.0 cc | 293.2 cc |
Bore/stroke | 58/54.5 mm | 72/72 mm |
Compression ratio | – | – |
Starter/battery | Electric starter / Lithium Ion 12,8V 2Ah | Electric starter / Lithium Ion 12,8V 2Ah |
Transmission | 6 gears | 5 gears |
Fuel system | Keihin EFI, throttle body Ψ 39 mm | Keihin EFI, throttle body Ψ 39 mm |
Control | Electronic exhaust control | Electronic exhaust control |
Lubrication | Mixture oil lubrication 1:40 | Mixture oil lubrication 1:60 |
Gear ratios | 14:32 15:30 17:28 19:27 19:23 22:24 | 14:28 16:26 18:24 21:24 22:21 |
Primary ratio | 23:73 | 26:72 |
Final drive | 13:48 | 14:47 |
Cooling | Liquid cooling | Liquid cooling |
Clutch | Wet multi-disc DS-clutch, Brembo hydraulics | Wet multi-disc DDS-clutch, Brembo hydraulics |
Engine Management | Vitesco Technologies EMS | Vitesco Technologies EMS |
Chassis | ||
Frame | Central double-cradle-type 25CrMo4 steel | Central double-cradle-type 25CrMo4 steel |
Subframe | Aluminium reinforced Polyamide | Aluminium reinforced Polyamide |
Handlebar | Pro Taper, Aluminium Ψ 28/22 mm | Pro Taper, Aluminium Ψ 28/22 mm |
Front suspension | WP XACT-USD, Ψ 48 mm | WP XACT-USD, Ψ 48 mm |
Rear suspension | WP XACT Monoshock with linkage | WP XACT Monoshock with linkage |
Suspension travel front/rear | 305/293 mm | 305/293 mm |
Front/rear brakes | Disc brake Ψ 260/220 mm Brembo | Disc brake Ψ 260/220 mm Brembo |
Front/rear rims | 1.60 x 21″; 2.15 x 19″ DID | 1.60 x 21″; 2.15 x 19″ DID |
Front/rear tyres | 80/100-21″; 100/90-19″ DUNLOP MX34 | 80/100-21″; 110/90-19″ DUNLOP MX34 |
Chain | 520 Non-Sealed | 520 Non-Sealed |
Silencer | Aluminium | Aluminium |
Steering head angle | 63.9° | 63,9° |
Triple clamp offset | 22 mm | 22 mm |
Wheel base | 1,490 ± 10 mm | 1,490 ± 10 mm |
Ground clearance | 350 mm | 346 mm |
Seat height | 946 mm | 946 mm |
Tank capacity, approx. | 7,2 l | 7,2 l |
Weight, without fuel, approx. | 92,8 kg | 99,6 kg |