Αυτή είναι η νέα Yamaha WR250F για το 2025

Σημαντικές αλλαγές για το μικρότερο τετράχρονο enduro της Yamaha.

Με αλλαγές στο πλαίσιο, την ανάρτηση αλλά και στον κινητήρα έρχεται η νέα WR250F της Yamaha για το 2025. Βασιζόμενη πλέον ακόμη περισσότερο στη YZ250F διαθέτει λιγότερες διαφορές σε σχέση με το MX μοντέλο αλλά ταυτόχρονα έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις σε καίρια σημεία με σκοπό την πιο φιλική συμπεριφορά της σε συνθήκες enduro.

Οι βασικές αλλαγές της WR250F για το 2025

  • Κινητήρας με βελτιωμένη απόδοση, νέα εισαγωγή (φιλτροκούτι) και νέα αλυσίδα εκκεντροφόρων για μείωση της απώλειας τριβής.
  • Επανασχεδιασμένο πλαίσιο για περισσότερη ευελιξία και καλύτερη αίσθηση στον αναβάτη.
  • Αλλαγές στην ανάρτηση (KYB) που περιλαμβάνουν μικρότερες διαδρομές και νέες εσωτερικές ρυθμίσεις για αυξημένη σταθερότητα και βελτίωση της απορρόφησης κραδασμών.

Πλαίσιο

Το πλαίσιο διαθέτει πλέον χαμηλότερη κεντρική δοκό κατά 15 mm και πίσω προφίλ σχήματος U ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας (περισσότερη ευελιξία στις στροφές). Για την καλύτερη ελεγχόμενη απορρόφηση των κραδασμών έχουν επανασχεδιαστεί τα πλευρικά τμήματα του νέου πλαισίου κάτι που υπόσχεται λιγότερη κόπωση για τον αναβάτη.

Αναρτήσεις

Οι νέες αναρτήσεις (πιρούνι και αμορτισέρ) της KYB έχουν μικρότερη διαδρομή (-10mm) που με τη σειρά τους χαμηλώνουν ακόμα περισσότερο το κέντρο βάρους, για ακόμη περισσότερη σταθερότητα και ευελιξία. Επιπλέον, το πιρούνι διαθέτει εξωτερική ρύθμιση για την απόσβεση συμπίεσης και πλέον μπορεί να γίνει με το χέρι, χωρίς τη χρήση εργαλείου ενώ διαθέτει νέες τσιμούχες για καλύτερη στεγανοποίηση.

Θέση οδήγησης

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την WR 250F του 2025 είναι η μείωση του πλάτους στο σημείο του ρεζερβουάρ κατά 5cm. Αυτό επιτευχθεί χάρη στο νέο ρεζερβουάρ (η χωρητικότητα του οποίου έχει μειωθεί στα 7,4 λίτρα από 7,9) και στη νέα γεωμετρία του πλαισίου και επιτρέπει στον αναβάτη καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Επιπλέον αλλαγές

  • Νέος ελαφρύτερος πίσω τροχός με νέα πλέξη και νέο άξονα διαμέτρου 22mm.
  • Νέο μικρότερο τελικό εξάτμισης.
  • Νέα χαρτογράφηση ECU για πιο ομαλή απόδοση στις χαμηλές rpm και υψηλότερη απόδοση στις μεσαίες και υψηλές rpm.
  • Aναβαθμισμένη εφαρμογή Power Tuner
  • Νέα μίζα
  • Μπαταρία ιόντων λιθίου
  • Νέο κουμπί πολλαπλών λειτουργιών στο τιμόνι.

Σημαντικές διαφορές με το μοντέλο 2024

20252024
Γωνία Κάστερ27°0027°10
Ίχνος121 χιλ.116 χιλ.
Διαδρομή μπροστινής αναρτήσης300 χλστ.310 χλστ.
Διαδρομή πίσω ανάρτησης306 χλστ.317 χλστ.
Πίσω φρένοδίσκος Ø 240 χλστ.δίσκος, Ø 245 χλστ.
Μεταξόνιο1.470 χιλ.1.480 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος330 χιλ.320 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών)113 κιλά115 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου7,4 λίτρα7,9 λίτρα

Η τιμή του νέου WR250F (και του WR450F) αναμένεται να ανακοινωθεί μέσα στις επόμενες ημέρες. Όπως και στο μοντέλο 2024, δεν θα υπάρχει δυνατότητα έκδοσης αριθμού κυκλοφορίας (πινακίδας).

Τεχνικά χαρακτηριστικά Yamaha WR250F 2025

Τύπος κινητήραΤετράχρονος, Υγρόψυκτος, 2EEK, τετραβάλβιδος, Μονοκύλινδρος
Κυβισμός250 κ.εκ.
Διαμέτρος x Διαδρομή77,0 x 53,6 χιλ.
Σχέση συμπίεσης13,8 : 1
Σύστημα λίπανσηςΥγρό κάρτερ
Τύπος συμπλέκτηΥγρός, Πολύδισκος
Σύστημα ανάφλεξηςTCI
Σύστημα εκκίνησηςΜίζα
Σύστημα μετάδοσης6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοσηΑλυσίδα
ΤροφοδοσίαΨεκασμός
ΣκελετόςΔιπλός ημιπεριμετρικός
Γωνία Κάστερ27°00
Ίχνος121 χιλ.
Σύστημα εμπρός ανάρτησηςΤηλεσκοπικό πιρούνι
Σύστημα πίσω ανάρτησης(Ανάρτηση με μοχλικό), Ψαλίδι
Διαδρομή εμπρός300 χλστ.
Διαδρομή πίσω306 χλστ.
Εμπρός φρένοΜονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 270 χλστ.
Πίσω φρένοΜονό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χλστ.
Εμπρός ελαστικό90/90-21 54R Τύπος με αεροθάλαμο
Πίσω ελαστικό140/80-18 70R Τύπος με αεροθάλαμο
Συνολικό μήκος2.170 χλστ.
Συνολικό πλάτος825 χλστ.
Συνολικό ύψος1.265 χιλ.
Ύψος σέλας955 χιλ.
Μεταξόνιο1.470 χιλ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος330 χιλ.
Βάρος (πλήρες υγρών)113 κιλά
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου7,4 λίτρα
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού0,95 λίτρα

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Δοκιμή Beta Alp 4.0: Κόντρα στο ρέμα

Αγνοώντας τις σύγχρονες τάσεις που δημιουργούν μοτοσυκλέτες διπλής χρήσης αυξημένου όγκου και με πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα, η Beta προτείνει μια ελαφριά και ευέλικτη μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης με μεγάλες δυνατότητες για εκτός δρόμου χρήση.

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ BETA RR RACE MY 2025

Η Beta παρουσίασε τα νέα “race-ready” μοντέλα της για το 2025 και τα οποία απέκτησαν νέα εμφάνιση και μικρές αλλαγές σε κινητήρες και περιφερειακό εξοπλισμό.