Η Beta παρουσίασε για το 2025 τη νέα σειρά RR X-PRO με την οποία προσπαθεί να γεφυρώσει το κενό που έχουν οι καθαρόαιμες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες enduro και τα πιο “entry level” μοντέλα της αγοράς όπως η Xtrainer. Αυτή αποτελεί ίσως και τη λογική εξέλιξη της κατηγορίας καθώς διατηρείται η σειρά Racing για όσους θέλουν κορυφαίους χρόνους στις ειδικές διαδρομές ενώ η σειρά των “απλών” RR αλλάζει σε RR X-PRO με στόχο τους αναβάτες που ψάχνουν πιο φιλική και εύκολη μοτοσυκλέτα, τόσο σε απλές διαδρομές enduro όσο και σε xtreme μονοπάτια.
- 20mm χαμηλότερο ύψος σέλας.
- Νέο πιο άκαμπτο πλαίσιο
- Νέες αναρτήσεις
- Αντικραδασμικά καβαλέτα τιμονιού Xtrig
- Δοχείο υπερχείλισης ψυκτικού υγρού
- Νέος αφρός σέλας
- Ιμάντας τραβήγματος
- Ηλεκτρονικό κλειδί
- Νέας σχεδίασης πλαστικά και γραφικά
- Νέο έμβολο στο RR 300 XPRO
- Νέος κινητήρας στο RR 125 XPRO
20mm χαμηλότερο ύψος σέλας
Στόχος η μεγαλύτερη ευκολία χειρισμού από αναβάτες όλων των επιπέδων. Σίγουρα είναι κάτι που θα προσφέρει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σε πιο κοντούς αναβάτες, ειδικά σε συνθήκες extreme/hard enduro όπου συχνά απαιτείται να ακουμπούν τα πόδια στο έδαφος.
Νέο πιο άκαμπτο πλαίσιο
Η κεντρική δοκός στην περιοχή του λαιμού έχει μεγαλώσει στο πλάτος κατά 1 cm για περισσότερη ακαμψία σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα RR. Αυτή είναι η αλλαγή που είδαμε και στα μοντέλα Racing MY2024 και σκοπό έχει την αύξηση της ακρίβειας και της πληροφόρησης που προσφέρονται στον αναβάτη καθώς και στην αύξηση της σταθερότητας.
Νέες αναρτήσεις
Έχει τοποθετηθεί ελαφρύτερο μπροστινό πιρούνι (-250 gr) στο οποίο το ένα καλάμι φιλοξενεί το ελατήριο και το άλλο τον υδραυλικό μηχανισμό αποσβέσεων. Αυτή η διάταξη έχει χρησιμοποιηθεί και στο Beta Xtrainer αλλά τώρα στη σειρά RR X-PRO του 2025 το πιρούνι προέρχεται από το γνωστό γερμανικό γκρουπ της ZF (μητρική της Sachs) και έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για χρήση enduro. Σύμφωνα με την Beta, σε σχέση με ένα closed cartridge πιρούνι, το νέο της ZF είναι πιο εύκαμπτο και μαλακό βοηθώντας τον αναβάτη πολύ περισσότερο στα κακοτράχαλα εδάφη. Το αμορτισέρ έχει επίσης επανασχεδιαστεί πλήρως στις εσωτερικές του ρυθμίσεις ώστε να εξασφαλίσει περισσότερη σταθερότητα σε απαιτητικές συνθήκες.
Καβαλέτα τιμονιού Xtrig
Στόχο έχουν την απορρόφηση μέρους των κραδασμών από τον κινητήρα και το πλαίσιο, πριν αυτοί φτάσουν στο τιμόνι. Προέρχονται από την κορυφαία στο είδος γερμανική εταιρεία Xtrig που εξοπλίζει πολλές εργοστασιακές αγωνιστικές ομάδες και η σχεδίασή τους εξασφαλίζει πως η ελαστικότητά τους δεν επηρεάζει την αίσθηση που λαμβάνει ο αναβάτης από το τιμόνι.
Δοχείο υπερχείλισης ψυκτικού υγρού
Συγκεντρώνει και ανακυκλώνει το ψυκτικό υγρό που απελευθερώνεται από τη βαλβίδα ανακούφισης του συστήματος ψύξης και σε ακραίες συνθήκες μειώνει δραστικά τον κίνδυνο υπερθέρμανσης του κινητήρα.
Νέος αφρός σέλας
Νέας σχεδίασης (σχήμα) και νέο υλικό με στόχο την περισσότερη άνεση η οποία κρίσημη για την πολύωρη οδήγηση.
Ιμάντας τραβήγματος
Τοποθετημένος στο πιρούνι, ο νέος ιμάντας διάσωσης προσφέρει μια βολική λαβή σε περίπτωση που κάποιος τρίτος χρειαστεί να τραβήξει τη μοτοσυκλέτα.
Ηλεκτρονικό κλειδί
Παρέχει ένα αρκετά ασφαλές κλείδωμα που μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά στην κλοπή ενώ λειτουργεί και ως kill switch σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί το προαιρετικό δέσιμο του καρπού.
Διακόπτης χαρτογράφησης
Ο διακόπτης “μετακόμισε” στο τιμόνι, μέσα στο μαξιλαράκι.
Νέας σχεδίασης πλαστικά και γραφικά
Η σχεδίαση του πλαστικού κουστουμιού και των γραφικών είναι νέα προσφέροντας καλύτερη εργονομία με περισσότερες επιφάνειες στήριξης των ποδιών ενώ νέας σχεδίασης είναι τα γραφικά.
Νέο έμβολο στο 300
Προκειμένου να μειωθούν οι κραδασμοί και να γίνει ο κινητήρας πιο αποδοτικός, η νέα νέα RR 300 2T XPRO διαθέτει νέο ελαφρύτερο έμβολο που βελτιώνει την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα.
Νέος κινητήρας στο RR 125 XPRO
Νέος κινητήρας, που τον είδαμε και στη σειρά Racing ΜΥ24, με βελτιωμένη απόδοση σε ολόκληρο το φάσμα λειτουργίας και αυξημένη τη μέγιστη ισχύ.