Η τέταρτη μέρα του Hellas Rally ήταν και η πρώτη μέρα της Marathon Stage και έκρυβε αρκετές παγίδες για όλους τους αναβάτες και φυσικά για τους Έλληνες. Ο πρωτοπόρος του αγώνα μέχρι χθες, Tobias Ebster είχε μία άσχημη πτώση όταν οι τροχοί του χτύπησαν μία κοτρόνα καλά κρυμμένη μέσα στο γρασίδι με αποτέλεσμα να έχει πτώση, να υποστεί κάταγμα στο χέρι και να εγκαταλείψει τον αγώνα. Έτσι στην πρώτη θέση περνάει και πάλι ο Toni Mulec (Husqvarna) που σήμερα σημείωσε τον ίδιο (!) χρόνο με τον Loic Minaudier (Yamaha): 5ώρες 15λεπτά και 36δευτερόλεπτα και οι δύο.
Εξαιρετική εμφάνιση παρά την πτώση από τον Καράμπελα
Δυστυχώς πτώση είχε και ο Κίμωνας Καράμπελας (Husqvarna Norden 901) ο οποίος είχε εξαιρετικό ρυθμό μέχρι εκείνο το σημείο, 20km πριν τον τερματισμό της ειδικής. Παρόλα αυτά σηκώθηκε, έστω και με καθυστέρηση όπως μας είπε, και συνέχισε μέχρι τον τερματισμό της ειδικής σημειώνοντας τον εντυπωσιακότατο έβδομο χρόνο της ημέρας (δεύτερο στην κατηγορία Μ6!), την καλύτερη επίδοση του μέχρι στιγμής στον αγώνα: “Σήμερα η διαδρομή είχε γρασίδι και πολλή λάσπη στα οποία οι δικές μας μοτοσυκλέτες (δικύλινδρες) δυσκολευόντουσαν πολύ να βρουν πρόσφυση. Μιλάμε για πολλά παντηλίκια! Δυστυχώς είχα μια τούμπα που με κράτησε για λίγο στο έδαφος μέχρι να συνέλθω και στη συνέχεια έπρεπε να οδηγήσω με στραβό πύργο αλλά και με το ABS ενεργοποιημένο καθώς κάποια δυσλειτουργία προκλήθηκε στα ηλεκτρονικά.”
“Μιλάμε για πολλά παντηλίκια!”
Κίμων Καράμπελας-4η μέρα
Μιλήσαμε με τον Κίμωνα την ώρα που βρισκόταν στον τερματισμό της ημέρας και έπρεπε να επισκευάσει μόνος του την μοτοσυκλέτα του καθώς σήμερα το βράδυ δεν επιτρέπεται η εξωτερική βοήθεια οπότε θα περιμένουμε με αγωνία μέχρι τον αυριανό τερματισμό της ημέρας (πίσω στο bivouac της Ιτέας) και του ευχόμαστε καλή συνέχεια.
Ζημιά στην ανάρτηση του Κακολύρη
Ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα, τουλάχιστον όσον αφορά τις υλικές ζημιές, αντιμετώπισε ο Παναγιώτης Κακολύρης (Suzuki V-Strom 800 DE). Δυστυχώς ένα χειροποίητο λαμάκι που στήριζε το δοχείο αζώτου της πίσω ανάρτησης κόπηκε με αποτέλεσμα το σωληνάκι που ενώνει το δοχείο με το κυρίως σώμα να μπλεχτεί με την αλυσίδα και να πάθει ζημιά αχρηστεύοντας το πίσω αμορτισέρ. “Έμεινα σχεδόν δύο ώρες στο βουνό προσπαθώντας να το ξεμπλέξω αλλά ήταν αδύνατον. Σκέφτηκα να εγκαταλείψω αλλά συνέχισα να οδηγώ –έχοντας στην ουσία μόνο ελατήριο στην πίσω ανάρτηση– ώστε να φτάσω στον τερματισμό και να σκεφτώ τι θα κάνω. Πλέον επόμενος στόχος είναι να καλύψουμε τα αυριανά (περίπου 100) χιλιόμετρα μέχρι το πρώτο service και βλέπουμε” μας είπε εμφανώς απογοητευμένος ο Παναγιώτης. Όπως και να ‘χει, ο Κακολύρης μέχρι στιγμής έχει δείξει εξαιρετικές ικανότητες στην οδήγηση του δικύλινδρου Suzuki αλλά και στην πρωτόγνωρη για αυτόν πλοήγηση και τώρα αυτό που έχει σημασία είναι να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο μια τέτοια δύσκολη κατάσταση ώστε να αποκτήσει όσο το δυνατόν περισσότερη εμπειρία τις επόμενες μέρες. Του μεταφέρουμε όλη μας τη θετική ενέργεια για τη συνέχεια.
Σταθερή πορεία για τους Έλληνες
Πολύ καλές επιδόσεις πέτυχαν και οι υπόλοιποι Έλληνες. O Γιάννης Σεβαστόπουλος ξεκίνησε από την 46η θέση της Γενικής σήμερα και κατάφερε να σημειώσει τον 45ο χρόνο σήμερα, ο Γιώργος Τσίτος σημείωσε τον 50ο χρόνο σήμερα ενώ ο Θανάσης Χούντρας σημείωσε την καλύτερη του επίδοση πετυχαίνοντας τον 81ο χρόνο σήμερα. Aναλυτικά οι θέσεις των Ελλήνων αναβατών στη σημερινή μέρα έχουν ως εξής:
Έλληνες αναβάτες – 4η μέρα
7 | Κίμων Καράμπελας (Husqvarna Norden 901) |
45 | Γιάννης Σεβαστόπουλος (Yamaha Tenere) |
50 | Γιώργος Τσίτος (Beta RR 390) |
81 | Θανάσης Χούντρας (Yamaha Tenere) |
84 | Χρήστος Πελούσης (Beta RR 480) |
106 | Δημήτρης Τουφεξής (KTM 350 EXC) |
152 | Πέτρος Πισσαρίδης (Voge 300 Rally) |
154 | Δημήτρης Μεγαλοοικονόμου (Beta RR 390) |
161 | Στέφανος Θεοχάρης (Ducati DesertX) |
162 | Παναγιώτης Κακολύρης (Suzuki V-Strom 800 DE) |
236 | Σάκης Καρατόλιος (ΚΤΜ 300 EXC) |