Husqvarna Enduro 2025: Επιστρέφει το 125!

H Husqvarna παρουσίασε την σειρά Enduro για το 2025 και μέσα σε αυτή υπάρχει ξανά το TE 125.

Οχτώ μοντέλα περιλαμβάνει η σειρά Enduro της Husqvarna για το 2025,.τέσσερα δίχρονα και τέσσερα τετράχρονα, με το TE 125 να αποτελεί τη νέα προσθήκη στη σειρά. Έτσι η PIERER Mobility AG μάς δείχνει πως τα δίχρονα enduro όχι μόνο δεν εξαφανίζονται αλλά αντίθετα πληθαίνουν.

Αλλαγές για τη σειρά enduro Husqvarna 2025

  • Νέος συμπλέκτης που προέρχεται από την Brembo
  • Νέα φρένα από την Brembo (δίσκοι από την GSK)
  • Νέα γραφικά εμπνευσμένα από τη σουηδική σημαία
  • Επανασχεδιασμένο ψαλίδι για βέλτιστη ακαμψία και αύξηση της διάρκειας ζωής της γλίστρας αλυσίδας

Νεο ΤΕ 125

Είναι πλήρως επανασχεδιασμένο σε σχέση με το τελευταίο μοντέλο που είχαμε δει από τη Husqvarna. Χρησιμοποιεί χαρακτηριστικά από τα μεγαλύτερα αδερφάκια του όπως το σύστημα ψεκασμού TBI (Throttle Body Injection) και τον διπλό χάρτη διαχείρισης κινητήρα με επιλογή από διακόπτη στο τιμόνι. Διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, αναρτήσεις WP XACT (Closed Cartridge) και το σύστημα φρένων και συμπλέκτη της Brembo όπως αναφέρεται παραπάνω για όλη τη σειρά enduro,

Διαθέσιμα μοντέλα

2Τ: TE 125, TE 150, TE 250 και TE 300

4Τ: FE 250, FE 350, FE 450 και FE 501

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 2Τ


TE 125TE 150TE 250TE 300
Engine



Engine typeSingle cylinder, 2-strokeSingle cylinder, 2-strokeSingle cylinder, 2-strokeSingle cylinder, 2-stroke
Displacement124.8 cc143.99 cc249 cc293.2 cc
Bore/stroke54/54.5 mm58/54.5 mm66.4/72 mm72/72 mm
Compression ratio
Starter/batteryElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2AhElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2AhElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2AhElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2Ah
Transmission6 gears6 gears6 gears6 gears
Fuel systemKeihin EFI, throttle body Ø 39 mmKeihin EFI, throttle body Ø 39 mmKeihin EFI, throttle body Ø 39 mmKeihin EFI, throttle body Ø 39 mm
ControlElectronic Exhaust ControlElectronic Exhaust ControlElectronic Exhaust ControlElectronic Exhaust Control
LubricationMixture oil lubrication 1:40Electronically regulated oil injectionElectronically regulated oil injectionElectronically regulated oil injection
Gear ratios12:33 15:31 17:28 19:26 21:25 20:2012:33 15:31 17:28 19:26 21:25 20:2013:33 16:30 18:26 22:26 23:23 26:2213:33 16:30 18:26 22:26 23:23 26:22
Primary ratio23:7323:7326:7226:72
Final drive13:48 (13:50)13:48 (13:50)14:45 (13:45)14:45 (13:45)
CoolingLiquid coolingLiquid coolingLiquid coolingLiquid cooling
ClutchDS wet multi-disc clutch, BREMBO hydraulicsDS wet multi-disc clutch, BREMBO hydraulicsDDS wet multi-disc clutch, BREMBO hydraulicsDDS wet multi-disc clutch, BREMBO hydraulics
Ignition / Engine ManagementVitesco Technologies EMSVitesco Technologies EMSVitesco Technologies EMSVitesco Technologies EMS
Chassis



FrameCentral double-cradle-type 25CrMo4Central double-cradle-type 25CrMo4Central double-cradle-type 25CrMo4Central double-cradle-type 25CrMo4
SubframeAluminium reinforced PolyamideAluminium reinforced PolyamideAluminium reinforced PolyamideAluminium reinforced Polyamide
HandlebarPro Taper, Aluminium Ø 28/22 mmPro Taper, Aluminium Ø 28/22 mmPro Taper, Aluminium Ø 28/22 mmPro Taper, Aluminium Ø 28/22 mm
Front suspensionWP XACT CC-USD, Ø 48 mmWP XACT CC-USD, Ø 48 mmWP XACT CC-USD, Ø 48 mmWP XACT CC-USD, Ø 48 mm
Rear suspensionWP XACT-Monoshock with linkageWP XACT-Monoshock with linkageWP XACT-Monoshock with linkageWP XACT-Monoshock with linkage
Suspension travel front/rear300/300 mm300/300 mm300/300 mm300/300 mm
Front/rear brakesBREMBO disc brake Ø 260/220 mmBREMBO disc brake Ø 260/220 mmBREMBO disc brake Ø 260/220 mmBREMBO disc brake Ø 260/220 mm
Front/rear rims1.60 x 21”; 2.15 x 18” DID1.60 x 21”; 2.15 x 18” DID1.60 x 21”; 2.15 x 18” DID1.60 x 21”; 2.15 x 18” DID
Front/rear tyres90/90-21”; 140/80-18” Michelin Enduro90/90-21”; 140/80-18” Michelin Enduro90/90-21”; 140/80-18” Michelin Enduro90/90-21”; 140/80-18” Michelin Enduro
Chain520 X-Ring520 X-Ring520 X-Ring520 X-Ring
SilencerAluminumAluminumAluminiumAluminium
Steering head angle63.9°63.9°63.9°63.9°
Triple clamp offset22 mm22 mm22 mm22 mm
Wheel base1,489±10 mm1,489±10 mm1,489±10 mm1,489±10 mm
Ground clearance359 mm359 mm354 mm354 mm
Seat height952 mm952 mm952 mm952 mm
Tank capacity, approx.8.5l8.5l8.5l8.5l
Competition weight: (without fuel)100.0 kg100.2 kg107.0 kg107.0 kg

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 4Τ


FE 250FE 350FE 450FE 501
Engine



Engine typeSingle cylinder, 4-strokeSingle cylinder, 4-strokeSingle cylinder, 4-strokeSingle cylinder, 4-stroke
Displacement249,9 cc349.7 cc449.9 cc510.9 cc
Bore/stroke81/48,5 mm88/57.5 mm95/63.4 mm95/72 mm
Compression ratio14,4:113,7:112,75:112,75:1
Starter/batteryElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2AhElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2AhElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2AhElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2Ah
Transmission6 gears6 gears6 gears6 gears
Fuel systemKeihin EFI, throttle body Ø 42 mmKeihin EFI, throttle body Ø 42 mmKeihin EFI, throttle body Ø 42 mmKeihin EFI, throttle body Ø 42 mm
Control4 V / DOHC with finger followers4 V / DOHC with finger followers4 V / OHC with rocker levers4 V / OHC with rocker levers
LubricationPressure lubrication with 2 oil pumpsPressure lubrication with 2 oil pumpsPressure lubrication with 2 oil pumpsPressure lubrication with 2 oil pumps
Gear ratios13:33 16:30 18:26 22:26 23:23 26:2213:33 16:30 18:26 22:26 23:23 26:2213:33 16:30 18:26 22:26 23:23 26:2213:33 16:30 18:26 22:26 23:23 26:22
Primary ratio24:7224:7229:7229:72
Final drive14:52 (13:52)14:46 (13:46)14:52 (13:52)14:50 (13:50)
CoolingLiquid coolingLiquid coolingLiquid coolingLiquid cooling
ClutchDDS wet multi-disc clutch, BREMBO hydraulicsDDS wet multi-disc clutch, BREMBO hydraulicsDDS wet multi-disc clutch, BREMBO hydraulicsDDS wet multi-disc clutch, BREMBO hydraulics
Ignition / Engine ManagementKeihin EMSKeihin EMSKeihin EMSKeihin EMS
Chassis



FrameCentral double-cradle-type 25CrMo4Central double-cradle-type 25CrMo4Central double-cradle-type 25CrMo4Central double-cradle-type 25CrMo4
SubframeAluminium reinforced PolyamideAluminium reinforced PolyamideAluminium reinforced PolyamideAluminium reinforced Polyamide
HandlebarPro Taper, Aluminium Ø 28/22 mmPro Taper, Aluminium Ø 28/22 mmPro Taper, Aluminium Ø 28/22 mmPro Taper, Aluminium Ø 28/22 mm
Front suspensionWP XACT CC-USD, Ø 48 mmWP XACT CC-USD, Ø 48 mmWP XACT CC-USD, Ø 48 mmWP XACT CC-USD, Ø 48 mm
Rear suspensionWP XACT-Monoshock with linkageWP XACT-Monoshock with linkageWP XACT-Monoshock with linkageWP XACT-Monoshock with linkage
Suspension travel front/rear300/300 mm300/300 mm300/300 mm300/300 mm
Front/rear brakesBREMBO disc brake Ø 260/220 mmBREMBO disc brake Ø 260/220 mmBREMBO disc brake Ø 260/220 mmBREMBO disc brake Ø 260/220 mm
Front/rear rims1.60 x 21”; 2.15 x 18” DID1.60 x 21”; 2.15 x 18” DID1.60 x 21”; 2.15 x 18” DID1.60 x 21”; 2.15 x 18” DID
Front/rear tyres90/90-21”; 140/80-18” Michelin Enduro90/90-21”; 140/80-18” Michelin Enduro90/90-21”; 140/80-18” Michelin Enduro90/90-21”; 140/80-18” Michelin Enduro
Chain520 X-Ring520 X-Ring520 X-Ring520 X-Ring
SilencerAluminiumAluminiumAluminiumAluminium
Steering head angle63.9°63.9°63.9°63.9°
Triple clamp offset22 mm22 mm22 mm22 mm
Wheel base1,489±10 mm1,489±10 mm1,489±10 mm1,489±10 mm
Ground clearance343 mm343 mm343 mm343 mm
Seat height952 mm952 mm952 mm952 mm
Tank capacity, approx.8.0l8.0l8.0l8.0l
Competition weight: (without fuel)108.6 kg109.4 kg109.8 kg110.8 kg

Σχετικά άρθρα

Νέα χωμάτινα μοντέλα στην Ελλάδα

Μετά την Έκθεση Μοτοσυκλέτας και τις διεθνείς παρουσιάσεις, ήρθε η ώρα αρκετά νέα μοντέλα να βγουν και στους ελληνικούς χωματόδρομους. Το KOVE 450 Rally είναι πλέον στην ελληνική αντιπροσωπεία (ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.), το πρώτα Stark Varg φορτίστηκαν στις εγκαταστάσεις της Starkfuture Hellas, ξεκίνησε η διάθεση των πρώτων Beta ALP 4.0 από την Beta Hellas (σύντομα αναμένονται […]