Η Honda στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIM E-Xplorer

Στο Παγκόσμιο Κύπελλο ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της FIM, E-Xplorer, θα συμμετέχει από το 2024 η Honda, με ομάδα από το HRC.

Με το πρωτότυπο CR ELECTRIC PROTO θα συμμετάσχει η Honda στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIM E-Xplorer. Πρόκειται για έναν θεσμό με αγώνες τύπου endurocross που συμμετέχουν μόνο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και για το 2024 έχουν προγραμματιστεί πέντε αγώνες σε Ιαπωνία, Νορβηγία, Γαλλία, Ελβετία και Ινδία.

Με την Ομάδα HRC θα συμμετέχει η τέσσερις φορές Ιταλίδα πρωταθλήτρια MX και τρεις φορές πρωταθλήτρια Enduro Francesca Nocera, η οποία το θα συμμετέχει παράλληλα και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro. Μαζί της θα είναι ο Tosha Schareina που ανήκει στην ομάδα Monster Energy Honda για το Ράλι Dakar και ο οποίος είχε διακριθεί ως ο ταχύτερος αναβάτης στον πρόλογο. Ο Ισπανός έχει μεγάλη εμπειρία τόσο στο motocross όσο και στο enduro και μαζί με την Nocera αποτελούν καυτό δίδυμο για τη μάχη του πρωταθλήματος.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της σειράς FIM E-Xplorer κάθε μία από τις 10 ομάδες πρέπει να έχει έναν άνδρα και μία γυναίκα στη σύνθεσή της.

Στο FIM E-Xplorer, για το 2024, υπάρχουν δύο κατηγορίες, η Hyperbikes με μοτοσυκλέτες που έχουν διαστάσεις συμβατικής Motocross (μεταξόνιο) και μέγιστη χωρητικότητα μπαταρίας 7kwh και η GT με ελαφρύτερες μοτοσυκλέτες (κάτω από 112kg) βασισμένες σε μοντέλα παραγωγής, και με μέγιστη χωρητικότητα μπαταρίας 6kwh. Η ομάδα της Honda θα συμμετάσχει στην μεγάλη κατηγορία (Hyperbikes) το αγωνιστικό πρόγραμμα της οποίας θα περιλαμβάνει προκριματικούς γύρους διάρκειας 10 λεπτών, τρεις αγώνες (σκέλη) διάρκειας 10 λεπτών και έξτρα sprints για τις καλύτερες τέσσερις ομάδες κάθε γύρου

Τι ξέρουμε για την Honda CR ELECTRIC PROTO

Πρόκειται για πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2019 και το αγωνιστικό της ντεμπούτο το 2023. Διαθέτει υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα που έχει αναπτυχθεί από την M-TEC (Mugen), αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και τροχούς 21”-18”. Φοράει αναρτήσεις της Showa και ασυνήθιστα, για χωμάτινη μοτοσυκλέτα, μεγάλο δίσκο φρένου μπροστά, διαμέτρου 300mm. Αυτό μαρτυράει το αυξημένο βάρος του συνόλου, σε σχέση με μία συμβατική μοτοσυκλέτα, που έχει αυξημένες απαιτήσεις στον τομέα του φρεναρίσματος.

Ruben Faria (Team manager):Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που βρίσκομαι σε ένα ακόμα πρότζεκτ της Team HRC χρησιμοποιώντας το Honda CR ELECTRIC PROTO. Είδαμε ότι όταν πολύ ανταγωνιστικό στο ντεμπούτο στη Σαϊτάμα όπου στα χέρια του Trey Canard κέρδισε τις δύο από τις τρεις εκκινήσεις κόντρα σε μοτοσυκλέτες 450cc. Ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος και αυτό είναι το καλύτερο μέρος για να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την προσέγγισή μας στον βιώσιμο, ηλεκτροκίνητο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σχετικά άρθρα