Μοναδικές εικόνες από τη βόλτα του Johnny Aubert στην Ελλάδα

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro ήρθε στην Ελλάδα και για πέντε μέρες είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και να οδηγήσουμε μαζί του αλλά κυρίως να τον ακούσουμε να εξιστορεί μοναδικές εμπειρίες και να αποτυπώσουμε τις απίθανες οδηγικές του ικανότητες.

Καλεσμένος της KTM Hellas, ο Johnny Aubert ήρθε στη χώρα μας στις αρχές Οκτωβρίου για δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις: τα μαθήματα Learn how to ride Adventure και την εκδρομή Ride Adventure. Μαζί του ήρθε και η ολοκαίνουργια KTM 1390 SUPER ADVENTURE R (μοντέλο 2026) με την οποία ο Γάλλος αναβάτης έκανε απίστευτα πράγματα. Μάλιστα αυτή ήταν η πρώτη παγκόσμια εμφάνιση για τη νέα μοτοσυκλέτα που σίγουρα εντυπωσίασε όσους την είδαν από κοντά. Το Enduro24 είχε τη χαρά και την τιμή να καλύψει την εκδήλωση και εδώ μπορείτε να δείτε όσα ξεχωρίσαμε:
Φωτογραφίες: Enduro24

Οι συμμετέχοντες στην βόλτα είχανε την ευκαιρία να είναι οι πρώτοι -Παγκοσμίως!- που είδαν την KTM 1390 SUPER ADVENTURE R σε δράση!
Μια ξεχωριστή βόλτα στο οροπέδιο της Ζήρειας.

Τα μαθήματα

Ξεκινώντας από την “Καλιφόρνια”, την γνωστή περιοχή της Πάρνηθας, πολύ κοντά στην Εθνική οδό, ο Aubert φρόντισε να λύσει κάθε απορία όσων “έδωσαν το παρών”. Η σωστή θέση οδήγησης, οι ρυθμίσεις που χρησιμοποιεί, και το πως αντιμετωπίζει απρόσμενες δυσκολίες ήταν μερικά από όσα μοιράστηκε μαζί μας.

1ο Tip Adventure – Πάντα όρθιοι!

Ίσως μοιάζει αυτονόητο αλλά αυτό που θέλει προσοχή είναι ότι όταν ο Aubert λέει “πάντα” εννοεί “ΠΑΝΤΑ”. Σε αντίθεση ας πούμε με τις enduro μοτοσυκλέτες που η γρήγορη οδήγηση μπορεί να περιλαμβάνει και καθιστή οδήγηση, στα Adventure η τοποθέτηση του σώματος λόγω της θέσης οδήγησης επιβάλλει την όρθια στάση. Το “καθιστός στη στροφή με το εσωτερικό πόδι έξω και μπροστά” δεν προσφέρει τίποτα καθώς το βάρος στον μπροστινό τροχό είναι ήδη πολύ μεγάλο.

2ο tip Adventure – Μη φοβάσαι την 1η!

Σε ένα αυτοσχέδιο πιστάκι, με αρκετά γρήγορα κομμάτια και γκαζερές στροφές, ο Aubert οδηγούσε απίστευτα γρήγορα χρησιμοποιώντας μόνο πρώτη. Μπορεί με enduro μοτοσυκλέτες αυτό να μοιάζει τελείως λάθος, ωστόσο η μακριά κλιμάκωση των δικύλινδρων adventure όχι μόνο δίνει αυτό το περιθώριο αλλά σύμφωνα με τον Aubert είναι και καλύτερη επιλογή.

3ο tip Adventure – Δεν θα ξαναμείνεις από δίσκους συμπλέκτη

Η βαθιά άμμος, η παχιά λάσπη ή ακόμα και το χιόνι μπορεί να φθείρουν απίστευτα γρήγορα τους δίσκους του συμπλέκτη αν το παρακάνεις με τον αριστερή μανέτα. Τι κάνεις σε αυτή την περίπτωση, αν είσαι σε απομακρυσμένο σημείο και δεν έχεις τίποτα άλλο παρά μόνο τα εργαλεία της μοτοσυκλέτας σου; Ένα tip που μας αποκάλυψε ο Γάλλος και έρχεται κατευθείαν από τις ειδικές διαδρομές των αγώνων Rally και enduro είναι το εξής: Βγάζεις έναν δίσκο από τους πολλούς του συμπλέκτη (αφού ξαπλώσεις την μοτοσυκλέτα για να μην χυθούν τα λάδια) και τον χτυπάς με μία πέτρα (πάνω ας πούμε σε μία άλλη) ώστε να στραβώσει. Αυτό δίνει μία έξτρα “προφόρτιση” που χρειάζεται το σύστημα του συμπλέκτη ώστε να κερδίσεις μερικά ακόμα χιλιόμετρα προκειμένου να αντιμετωπίσεις μία δύσκολη κατάσταση!

Φωτογραφίες από την εκδρομή KTM Ride Adventure

Με αφετηρία έξω από την περιοχή της Μαγούλας κατευθυνθήκαμε προς τα δυτικά, φτάνοντας στο Αλεποχώρι και το Λουτράκι πριν ανηφορήσουμε για Τρίκαλα Κορινθίας και τη διανυκτέρευση της πρώτης μέρας. Την επόμενη κατευθυνθήκαμε προς Καλάβρυτα με τελικό προορισμό το Διακοπτό, Συνολικά, περισσότερα από 250km που τα είχαν όλα, από πέτρες και λάσπη μέχρι υπέρoχους χαλικόδρομους και απάτητα γρασίδια!

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα