Νέα μοντέλα enduro TM Moto MY2026

Στα πλαίσια του διεθνή εξαήμερου αγώνα 6DAYS στην Ιταλία, το ιταλικό εργοστάσιο έκανε την αποκάλυψη των νέων της μοντέλων για το 2026.

Τα paddock του 6DAYS 2025, στο Bergamo της Ιταλίας, επέλεξε η TM Moto για να κάνει την αποκάλυψη των νέων της μοντέλων, για το 2026. Αν και ακόμα δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα επίσημες φωτογραφίες και πληροφορίες από τα νέα μοντέλα, εντούτοις αξίζει να δούμε όλα όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής.

Η παρουσίαση

Την εκδήλωση άνοιξε ο Marco Gualdani,με πλήθος κόσμου -μέσα κι έξω από τις τέντες της TM Moto να παρακολουθούν την εκδήλωση. Μια έντονη αίσθηση συγκίνησης φάνηκε διάσπαρτη στο χώρο καθώς ο γνωστός σχολιαστής έκανε αναφορά στο παρελθόν της εταιρείας και ειδικά στην πρώτη “εντουράδικη” παγκόσμια επιτυχία του ιταλικού εργοστασίου, 40 χρόνια πριν, στο ISDE (6DAYS) του 1985 (νίκη στην κατηγορία 125 με τον Renato Pegurri.
Στη συνέχεια, στη “σκηνή” ανέβηκαν οι Alex Serafini (διευθυντής πωλήσεων και marketing ) και Jarno Boano (team manager της αγωνιστικής ομάδας TM Moto),με τον δεύτερο να αναλαμβάνει την παρουσίαση των νέων μοντέλων, με τη βοήθεια των εργοστασιακών αναβατών Leo Le Quere, Alberto Elgari και Manuel Verzeroli.

Τα διαθέσιμα μοντέλα ΤΜ ΜΟΤΟ 2026

Η TM συνεχίζει την παραγωγή των μοντέλων enduro σε δύο εκδόσεις, την “ΤΜ Moto” (standard) και την “TM Corse” (αγωνιστική), κάτι που ξεκίνησε το 2025. και για τη νέα χρονιά το συνεχίζει και στις υπόλοιπες κατηγορίες (MX και Supermoto) ενώ οι διαθέσιμοι κυβισμοί παραμένουν ως εξής:

  • Enduro: 2T: 125, 250, 300 / 4T: 250, 300, 450
  • MX: 2T: 85, 125, 144, 250, 300 / 4T: 250, 300, 450
  • Super Motard: 2T: 85, 125, 300 / 4T: 450

Η επιρροή του Jarno Boano

Στην πέμπτη του χρονιά, ως racing team manager, ο Jarno Boano φαίνεται πως έχει βοηθήσει στο μέγιστο το μικρό ιταλικό εργοστάσιο καθώς όχι μόνο έχει καταφέρει να το βάλει σε τροχιά μεγάλων αγωνιστικών επιτυχιών αλλά πλέον φαίνεται να επηρεάζει και την εξέλιξη των νέων μοντέλων. Είναι ενδεικτικό πως (όπως ο ίδιος αναφέρει) πιθανότατα έπεισε για πρώτη τον CEO Gastone Serafini να εξελίξει έναν κινητήρα, με στόχο όχι μόνο να είναι ο δυνατότερο (να πάρει την εκκίνηση σε αγώνα Motocross όπως χαρακτηριστικα ανέφερε ο Boano) αλλά για να είναι όσο καλός χρειάζεται και για χρήση enduro, βελτιώνοντας τις χαμηλές rpm. Αυτό αφορά κυρίως τον νέο δίχρονο κινητήρα του enduro 300 που δέχθηκε σημαντικές αλλαγές προς αυτή την κατεύθυνση και για πρώτη φορά συνοδεύεται από την έννοια “easy to use” (εύκολο στη χρήση),

Αλλαγές για τα μοντέλα 2026

  • Nέα γραφικά και πλαστικά με εμφανή τα λογότυπα “TM Moto” & “TM Corse”
  • Νέου σχεδιασμού μαρσπιέ
  • Νέο εσωτερικό σύστημα στο αμορτισέρ όλων των μοντέλων με ρυθμίσεις προερχόμενες από την αγωνιστική ομάδα.
  • Επανασχεδιασμένη βαλβίδα εξαγωγής για το 125.
  • Νέα εξάτμιση στα 250/300 για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές rpm και νέος κύλινδρος στο 300 για τον ίδιο λόγο.
  • Νέα εισαγωγή αέρα στο σώμα ψεκασμού του 250 4Τ και νέα μίζα

Αλλαγές στα μοντέλα Corse

  • νέος συμπλέκτης με μονό ελατήριο (διαφραγματικός)
  • Νέα μίζα στα τετράχρονα μοντέλα.

Τα μοντέλα Corse συνεχίζουν να ξεχωρίζουν από τα ανοδιομένα στο χρώμα του μπρούτζου special εξαρτήματα (τιμονόπλακες, καπάκια για την τρόμπα φρένου και συμπλέκτη) και τα φτιαγμένα in-house καπάκια του κινητήρα (βολάν και συμπλέκτη).

Ο Jarno Boano εξήγησε πως τα ιδιαίτερα καπάκια του κινητήρα φτιάχνονται σε CNC στο εργοστάσιο του Pesaro και κάθε τεμάχιο απαιτεί πολλές ώρες κατεργασίας.

Video TM Moto MY 2026

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Öhlins και Aprilia στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου

Μετά από μια εβδομάδα αγώνα στα βουνά της βόρειας Εύβοιας αλλά και της Στερεάς Ελλάδας, ολοκληρώθηκε το Hellas Rally Raid. Για δεύτερη χρονιά η Aprilia Tuareg Racing, η εργοστασιακή αγωνιστική ομάδα rally του ιταλικού εργοστασίου, κατακτά την πρώτη θέση με τον Jacopo Cerutti, τόσο στην κατηγορία του αλλά και στη γενική κατάταξη. Ο Ιταλός αναβάτης, […]