Οι πρώτες “ανεπίσημες” φωτογραφίες των μοντέλων TM για το 2025 έχουν κάνει ήδη εδώ και μέρες την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο ενώ έφτασαν επιτέλους και οι πρώτες “επίσημες” μαζί με αρκετές νέες πληροφορίες . Σύμφωνα με αυτές τα μοντέλα Enduro θα περιλαμβάνουν δύο διαφορετικές σειρές, την “ΤΜ Moto” και την “TM Corse” με τη δεύτερη να είναι αυτή που στην καθομιλούμενη θα λέγαμε… “racing”!
Αναλυτικά οι διαθέσιμοι κυβισμοί για τα μοντέλα TM MY2025:
- Enduro: 2T: 125, 250, 300 / 4T: 250, 300, 450
- MX: 2T: 250, 300 / 4T: 450
- Super Motard: 2T: 125, 300 / 4T: 450
Σειρά Enduro Standard
Πρόκειται για τη σειρά που είναι σχεδιασμένη για αναβάτες που προτιμούν μαλακότερες, ευκολότερες και λιγότερο “αγωνιστικές” μοτοσυκλέτες. Τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι:
- Μοχλικό με μικρότερο μέγεθος: μειώνει το ύψος της μοτοσυκλέτεας και αυξάνει την πρόσφυση και την σταθερότητα.
- Νέες ρυθμίσεις στο αμορτισέρ: πιο μαλακή πίσω ανάρτηση που βελτιώνει την άνεση και την πρόσφυση σε δύσκολα σημεία.
- Νέες ρυθμίσεις στο πιρούνι (ΚYB): καλύτερη απορρόφηση κραδασμών για περισσότερη άνεση.
- Νέο σώμα ψεκασμού (διαμέτρου 39mm) στα δίχρονα: πιο ομαλή απόδοση και βελτίωση της ροπής στις χαμηλές rpm.
- Βελτιώσεις στη σχεδίαση του πλαισίου.
- Νέα εξάτμιση στα μοντέλα 250/300 4Τ
- Χούφτες
- Νέος σχεδιασμός που χρησιμοποιεί γκρι και λιγότερο μπλε
- Νέα γραφικά
Σειρά “TM CORSE”
Για το 2025 η TM Moto εισάγει τη νέα σειρά “TM Corse” η οποία αφορά μοντέλα με βελτιώσεις και αναβαθμίσεις για αναβάτες που θέλουν να τρέχουν σε αγώνες. Τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι:
- Νέος δίσκος μπροστινού φρένου: Διαφορετικό υλικό για πιο άμεσο και ακριβές φρενάρισμα.
- Δίσκος πίσω φρένου χωρίς τρύπες: Καλύτερη αίσθηση σε δύσκολες συνθήκες και μικρότερη φθορά των υλικών τριβής (τακάκια).
- CNC πλάκες πιρουνιού ανοδιωμένες σε χρώμα χαλκού
- CNC καπάκια ανοδιωμένα σε χρώμα χαλκού για τις τρόμπες φρένου και συμπλέκτη.
- Λαβές quick release για τους άξονες των τροχών.
- Βάση πίσω δαγκάνας που την κρατάει σταθερά στη θέση της κατά τη διάρκεια αφαίρεσης και επανατοποθέτησης του πίσω τροχού.
- Διμεταλλικό πίσω γρανάζι.
- Βεντιλατέρ
- Τελικό εξάτμισης με λογότυπο “TM Corse”
- Νέα γραφικά “TM Corse”
- Racing βάση πινακίδας
Αλλαγές για το 2025
- Εκκίνηση με μίζα στα 125 (Enduro και SMR)
- Τα motocross δίχρονα μοντέλα 250 και 300 θα είναι διαθέσιμα σε δύο εκδόσεις: με καρμπυρατέρ ή ηλεκτρονικό ψεκασμό.
- Βελτιωμένος συμπλέκτης στα 250/300 4Τ