Οι αλλαγές για τη νέα σειρά Beta XTrainer MY 2026

Ανανεωμένη εμφάνιση και μικρές αλλαγές, κυρίως στην έκδοση 250, για τη σειρά XTrainer του 2026.

Μετά την παρουσίαση της σειράς X-PRO και των νέων Motocross μοντέλων όπου την παράσταση έκλεψε η νέα δίχρονη RX 350, ήρθε η σειρά της παρουσίασης και της νέας σειράς XTrainer για το 2026 από τη Beta.

Σταθερή στο βασικό πλάνο

Ο βασικός κορμός για τη συνταγή της σειράς XTrainer διατηρείται και για το 2026 χωρίς πολλές αλλαγές. Έτσι βλέπουμε και πάλι δύο εκδόσεις με δίχρονους κινητήρες και ένα σύνολο που συνεχίζει να διαθέτει ως ατού την ευκολία χρήσης (χαμηλότερο ύψος σέλας και βάρος σε σχέση με τα μοντέλα RR) και την ομαλότερη απόδοση του κινητήρα (σε σχέση και πάλι με τα μοντέλα της σειράς RR),

Αλλαγές για το 2026

Οι αλλαγές στα νέα μοντέλα XTrainer εντοπίζονται στα νέα γραφικά, στο νέο πίσω φως LED, το νέο μεγαλύτερο πολυόργανο (δεν υπάρχει ακόμα σχετική φωτογραφία από τη Beta) και στον αναβαθμισμένο κινητήρα της έκδοσης 250. Ο τελευταίος έχει κληρονομήσει πολλά από τα χαρακτηριστικά του 300 όπως τον στρόφαλο με μικρότερη διαδρομή εμβόλου και πλέον διαθέτει νέα κεφαλή, νέο κύλινδρο και πιο ανθεκτικά ρουλεμάν στον στροφαλοφόρο άξονα. Και στα δύο μοντέλα έχει αλλαχτεί (εσωτερικά στο κιβώτιο) η σχέση της δευτέρας ώστε να γίνει πιο πιο μακριά.

Διαφορές με την σειρά RR

Οι μεγαλύτερες διαφορές της σειράς XTrainer (σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα enduro της Beta) είναι πως χρησιμοποιείται διαφορετικό πλαίσιο (περιμετρικό) και αναρτήσεις της ισπανικής R16V (αντί της ZF ή της KYB που συναντάμε στα μοντέλα RR) με προσανατολισμό σε πιο αργά, τεχνικά μονοπάτια. Ενδιαφέρον έχουν επίσης και κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά όπως το βάρος και το ύψος σέλας που παραθέτουμε εδώ:


XTrainer 250/300RR XPRO 300
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt)8,59,5
Απόσταση από το έδαφος (mm)320320
Ύψος σέλας(mm)910930
Μεταξόνιο(mm)14671482
Βάρος (kg-χωρίς βενζίνη):99103,5

Η νέα σειρά XTrainer 2026 θα είναι διαθέσιμη τον Ιούλιο.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα