Προσαρμόστε τις Προτιμήσεις συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας και να παρέχουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που σχετίζονται με εσάς. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με την προηγούμενη συγκατάθεσή σας. Μπορείτε να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ορισμένα ή όλα αυτά τα cookie, αλλά η απενεργοποίηση ορισμένων από αυτά μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.

Πάντα ενεργό
Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά αναγνωρίσιμα δεδομένα.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για την παροχή στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις με βάση τις σελίδες που επισκεφτήκατε προηγουμένως και για την ανάλυση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Σαν σήμερα: 27 Αυγούστου

2008: Πρώτη παγκόσμια παρουσίαση των νέων μοντέλων Husaberg στις Σέρρες

Για πρώτη φορά στην ελληνική ιστορία, μία εταιρεία επέλεξε τη χώρα μας για την παγκόσμια παρουσίαση των νέων της χωμάτινων μοντέλων. Ήταν τα FE 450 και FE 570 ΜΥ2009 με τον κινητήρα των 70 μοιρών της Husabarg.

Λίγο πριν το ISDE

Εκείνη τη χρονιά (2008) η Ελλάδα φιλοξένησε τον Διεθνή Εξαήμερο Αγώνα Enduro (ISDE) με τη ΛΑΜΣ των Σερρών να αναλαμβάνει την διοργάνωση. Τρεις μέρες πριν την τελετή έναρξης, οι άνθρωποι της ΚΤΜ (είχε αγοράσει τη Husaberg το 1995) οργάνωσαν την παρουσίαση των μοντέλων του 2009 στις Σέρρες όπου θα βρισκόντουσαν δημοσιογράφοι από όλον τον κόσμο προκειμένου να παρακολουθήσουν τον σημαντικότερο αγώνα Enduro της χρονιάς. Με βάση το αυτοκινητοδρόμιο, η διαδρομή της παρουσίασης κατευθυνόταν προς τον Λαϊλιά, περνώντας από τη γνώριμη κοιλάδα του Αγίου Γεωργίου, κάνοντας τους “ξένους” να παραμιλάνε.

Jesse Ziegler (Η.Π.Α. – Dirt Rider): “Μου αρέσει πολύ εδώ. Η βόλτα στο βουνό (Λαϊλιάς) μού θύμισε πολύ τα μέρη μου στη Montana όπου κάνουμε enduro.”

Nico Maul (Γερμανία – Enduro): Είναι υπέροχο να είσαι ελεύθερος να μπεις στο βουνό. Στη Γερμανία απαγορεύεται, σου κόβουν τον κ…”.

ήταν τότε οι δηλώσεις δύο από των πολλών δημοσιογράφων που βρέθηκαν στις Σέρρες.

Αριστερά ο πρωτότυπος κινητήρας και δεξιά ο κινητήρας παραγωγής όπως πατουσιάστηκε το 2008 (ως μοντέλο ’09).

Η εξέλιξη του κινητήρα των 70 μοιρών

Κάπου στο 2005 οι Σουηδοί μηχανικοί της Husaberg (το R&D τμήμα της εταιρείας παρέμεινε στη Σουηδία ακόμα και μετά την εξαγορά από την ΚΤΜ) συνέλαβαν την ιδέα του κινητήρα με τον οριζόντιο κύλινδρο. Έκοψαν δύο συμβατικούς κινητήρες και ένωσαν την κεφαλή του ενός με το κιβώτιο του άλλου ώστε να κάνουν τις πρώτες δοκιμές, Όλοι ενθουσιάστηκαν και το project

συνεχίστηκε. Μετά από δοκιμές κατέληξαν στην κλίση του κυλίνδρου κατά 70 μοίρες (από την κατακόρυφο) και το πρωτότυπο μοντέλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στατικά το 2007, στην έκθεση του Μιλάνο τραβώντας πάνω της όλα τα φώτα της δημοσιότητας. Αυτή η διάταξη κινητήρα έμεινε στην παραγωγή για πέντε χρόνια “δίνοντας” ζωή σε συνολικά τρεις διαφορετικούς κυβισμούς (390/450/570) και τρεις διαφορετικές εκδόσεις (Enduro, Cross Country και Super Moto).

Δες το video του αμερικάνικου Dirt Bike από την παρουσίαση των Husaberg 2009 στις Σέρρες:

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Σαν σήμερα: 25 Δεκεμβρίου 1975 ξεκινάει η προϊστορία του Rally Dakar

Υπάρχουν χιλιάδες αναφορές στις περιπέτειες του δημιουργού του Rally Dakar (Thierry Sabine) για τις περιπέτειες του στην έρημο Σαχάρα αλλά ελάχιστες αναφέρουν τι πραγματικά προηγήθηκε αυτών και πως το “Abidjan – Nice 1976” ήταν στην ουσία το πρώτο Rally με την σημερινή έννοια της λέξης. Σαν να μην έφτανε αυτό, μια ιστορία “προδοσίας” ολοκληρώνει τη μετάβαση στην σύγχρονη εποχή.

Σαν σήμερα: 10 Δεκεμβρίου ολοκληρώνεται το πρώτο Attica Enduro Cup

Υπήρξε ένας εξαιρετικά επιτυχημένος θεσμός που έφερε πολλούς νέους αγωνιζόμενους στον χώρο του Enduro. Το Attica Enduro Cup ξεκίνησε το 2006 ως ένα κύπελλο τεσσάρων αγώνων που διοργάνωσε η Motor & Nature (Βασίλης Σταθούλιας), με την τελευταία συνάντηση να πραγματοποιείται, “σαν σήμερα” (10/12) στις Ερυθρές. Αν και η φιλοσοφία των προηγούμενων γύρων ήταν η σχετικά […]