10 πράγματα που ξεχωρίσαμε στο Red Bull Erzbergrodeo 2024

Από την απόλυτη επικράτηση του Lettenbichler μέχρι την πρωτότυπη adventure της ΚΤΜ με αυτόματο συμπλέκτη και από τους ακυρωθέντες τερματίσαντες μέχρι τις ιδιαίτερες συμμετοχές νέων αναβατών και γυναικών.

Μπορεί η καταιγιστική εμφάνιση του Manuel Lettenbichler στον αγώνα της Κυριακής να μην άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης στους αντιπάλους του στερώντας μας λίγο από την περσινή απόλαυση (μάχη Lettenbichler – Bolt) ωστόσο για μία ακόμη φορά το Red Bull Erzbergrodeo ήταν ένας φανταστικός αγώνας και σημείο αναφοράς, όχι μόνο για το Παγκόσμιο Hard Enduro αλλά και τη γενικότερη off-road σκηνή. Τρεις αγωνιστικές δοκιμασίες, το Mitas Rocket Ride, o Πρόλογος και το κυρίως Event (αγώνας Hard Enduro της Κυριακής) γέμισαν με δράση ένα ολόκληρο τετραήμερο, Ας δούμε λοιπόν τι ξεχωρίσαμε από τον δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Hard Enduro και τις παράπλευρες δραστηριότητες:

Αχτύπητος ο Manuel Lettenbichler

Ότι και να πούμε για τον αναβάτη της Red Bull KTM Factory Racing είναι λίγο. Ο 26χρονος Γερμανός κέρδισε τον δέκατο σερί αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Hard Enduro χωρίς κανένας να δείχνει πως θα μπορούσε να τον σταματήσει. Πήρε την πρωτοπορία του αγώνα ήδη στο πρώτο checkpoint, χρειάστηκε να δώσει μερικές μάχες στο γλιστερό δασώδες κομμάτι (Ludwig’s Land) με τους Teodor Kabakchiev(Sherco) και Will Hoare( Rieju) ωστόσο κατάφερε να βγει και πάλι μπροστά και να κάνει έναν μοναχικό αγώνα για περισσότερο από δύο ώρες. Αυτή ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη για τον Lettenbichler στο Erzbergrodeo που τον τοποθετεί ανάμεσα στους κορυφαίους αναβάτες της ιστορίας του θεσμού.

Απίστευτος Graham Jarvis

Λίγο έλειψε να δούμε τον 49ετών Βρετανό (KTM – Jarvis Racing) και πάλι στο βάθρο. Αν και η εκκίνησή του δεν ήταν καλή (πέρασε 30ος το 1ο CP) κατάφερε μετά από περίπου μιάμιση ώρα αγώνα να βρεθεί στην τρίτη θέση όπου και παρέμεινε για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Στο CP 23 τον έφτασε ο Mario Roman (Sherco Factory Racing, ο οποίος επίσης δεν είχε καλή εκκίνηση) και άρχισε μία μάχη τροχό με τροχό. Οι δύο αναβάτες βοήθησαν ο ένας τον άλλον σε μία δύσκολη ανηφόρα αλλά στη συνέχεια ο Roman είχε καλύτερο ρυθμό και κατάφερε να “κλέψει” τη θέση στο βάθρο.

Αναβάτες Junior

O 21 ετών Mitch Brightmore (Husqvarna – TTR Corse team) ήταν ο μοναδικός αναβάτης της κατηγορίας Junior που κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό. Ο μικρότερος αδερφός του, Ashton (18 ετών), έφτασε μέχρι το CP 24 ενώ ο Hutter που εντυπωσίασε στον πρόλογο (11ος) τερμάτισε στην 8η θέση των Junior.

Πρώτη γυναίκα

Το βραβείο της γυναίκας με την καλύτερη επίδοση πήρε η Sandra Gomez (Zona Paddock, αδερφή του Alfredo) η οποία έφτασε μέχρι το 11ο CP και κατετάγη στην 111η θέση.

Τερμάτισαν αλλά δεν είναι στους τερματίσαντες

Έφτασαν στον τερματισμό μαζί με τους υπόλοιπους οχτώ αναβάτες αλλά στη συνέχεια ανακαλύφθηκε πως έχασαν (δεν πέρασαν) από το 5ο CP. Ο λόγος για τους Teodor Kabakchiev και Will Hoare που είδαν τα ονόματά τους να σβήνονται από τους τερματίσαντες παίρνοντας ως αποτέλεσμα την άφιξή τους ως το 4o CP.

Έφτασε στην πηγή αλλά… νερό δεν ήπιε

Ήταν αποκαρδιωτικό να βλέπεις τον Marc Riba Lazaro να φτάνει στην γραμμή του τερματισμού αλλά να χάνει το μετάλλιο του “τερματίσαντα” για μόλις τέσσερα λεπτά (έληξε το όριο των τεσσάρων ωρών). Στην πρώτη του συμμετοχή στο Erzberg, ο Ισπανός πρωταθλητής Trial βίωσε τη σκληρή πλευρά του “Σιδερένιου Γίγαντα” αλλά η απόδοσή του δεν πέρασε απαρατήρητη καθώς πήρε την ένατη θέση στον αγώνα μιας και ήταν ένας από τους μόλις εννιά αναβάτες που πέρασαν επίσημα το τελευταίο CP (Dynamite) πριν τον τερματισμό.

Με σχεδόν 135km/h

Στον Πρόλογο υπήρχε το έπαθλο Akrapovic Speed Challenge (1.500€) για τον αναβάτη που θα πέρναγε με την μεγαλύτερη ταχύτητα από ένα προκαθορισμένο τμήμα. Ο Γερμανός ιδιώτης Chris Gundermann συμμετείχε με Husqvarna Norden 901 και “έπιασε” 134,49km/h που το έδωσαν τη νίκη μπροστά από τους Patrick Neisser (131,19 km/h, Ducati DesertX) και Antoine Meo (130,87 km/h, Ducati DesertX).

Άπιαστος ο Josep Garcia στον Πρόλογο

Με χρόνο 10:19.563 στο πρώτο του πέρασμα, ο Josep Garcia (KTM 350EXC-F) πήρε τη νίκη στον αγώνα του Προλόγου. Ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing ήταν σε άλλον πλανήτη και στη διαδρομή των 15km “έριξε” μισό λεπτό στον δεύτερο (Gundermann).

Η μάχη των δικύλινδρων

Ο Antoine Meo με Ducati DesertX, παρά το ατύχημα που είχε στο Mittas Rocket Ride ήταν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι νικητές της κατηγορίας των δικίλυνδρων μοτοσυκλετών στον πρόλογο ενώ ιδιαίτερη εντύπωση έκανε το πρωτότυπο δικύλινδρο ΚΤΜ Adventure AMT (Automated Manual Transmission) με το οποίο αγωνίστηκε ο Johnny Aubert. Πρόκειται για μοτοσυκλέτα με πρωτότυπο σύστημα συμπλέκτη που θα παρουσιαστεί επίσημα τον Οκτώβριο και η οποία διαθέτει σύστημα με δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων τόσο με κουμπιά στο τιμόνι όσο και με τον κλασικό λεβιέ στο πόδι, χωρίς όμως να υπάρχει μανέτα συμπλέκτη.

Αποτελέσματα Red Bull Erzbergrodeo 2024

1. Manuel Lettenbichler (KTM) 2:47:23.277

2. Trystan Hart (KTM) 3:07:40.648

3. Mario Roman (Sherco) 3:21:47.03

4. Graham Jarvis (Husqvarna) 3:23:39.296

5. Wade Young (GASGAS) 3:39:48.824

6. Jonny Walker (Beta) 3:40:28.735

7. Mitch Brightmore (Husqvarna) 3:48:32.153

8. Matthew Green (KTM) 3:56:31.455

Βαθμολογία FIM Hard Enduro

1. Manuel Lettenbichler (KTM) 45

2. Mario Roman (Sherco) 32

3. Wade Young (GASGAS) 29

4. Mitch Brightmore (Husqvarna) 24

5. Teodor Kabakchiev (Sherco) 20

6. Francesc Moret (Sherco) 18

7. Marc Riba (KTM) 17

8. Matthew Green (KTM) 17

9. Will Hoare (RIEJU) 13

10. Vaclav Nedved (KTM) 12

Δες ξανά ολόκληρο τον αγώνα Red Bull Erzbergrodeo 2024

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

EnduroGP: O Freeman ταχύτερος στην Super Test της Σλοβακίας

Για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα του 2024, ο Freeman (Beta) ήταν ο ταχύτερος αναβάτης σε Super Test, με τον ομόσταυλό του Nathan Watson (Beta) και τον Zachary Pichon (Sherco) να σημειώνουν ακριβώς τον ίδιο χρόνο και να μοιράζονται τη δεύτερη θέση.