Παρουσίαση Rieju Aventura Rally 307

Ο υπεύθυνος εξέλιξης του νέου, μικρού, adventure της Rieju ήρθε στην Ελλάδα και δεν χάσαμε την ευκαιρία για μια πρώτη γνωριμία μαζί του.

Πριν καν βγει από την γραμμή παραγωγής, το νέο Rieju Aventura Rally 307 έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μας για δύο λόγους:

α) πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση καθώς προσθέτει μία ακόμα επιλογή στον χώρο των οικονομικά προσιτών adventure μοτοσυκλετών και

β) έχουμε δει τον υπεύθυνο εξέλιξής του να πραγματοποιεί ενδιαφέροντα project στη σέλα του και αυτό μας αρέσει περισσότερο από κάθε ανάλυση και σχεδιάγραμμα που θα μπορούσαμε να λάβουμε από το τμήμα του marketing της ισπανικής εταιρείας. Ποια είναι αυτά; η συμμετοχή στo Tuareg Legend Rally, στον αγώνα enduro Bassella Race 2025 και σύντομα στο Hellas Rally 2025.

Τι είναι γνωστό για το Aventura Rally 307

Πρόκειται για ένα μοντέλο με μονοκύλινδρο κινητήρα που βασίζεται σε αυτόν της Voge. Η τιμή του στην Ελλάδα θα βρίσκεται κοντά στα 5.100€ και από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ξεχωρίζουν τα εξής:

  • κινητήρας 293cc (1 κύλινδρος)
  • ακτινωτοί τροχοί 21-18” (με σαμπρέλα και κόντρα)
  • ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με διαδρομή 235mm (πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43mm)
  • ρεζερβουάρ 21λίτρων
  • βάρος 137kg
  • ύψος σέλας 890mm

Όσα μάθαμε επί ελληνικού εδάφους

Ο Αugust Castella, μηχανολόγος μηχανικός της Rieju και υπεύθυνος εξέλιξης του Aventura Rally 307, μαζί με τον βιντεογράφο Mateu Arnau ήρθαν στην Ελλάδα οδικώς με δύο 307, και πριν φτάσουν στο Πευκί Ευβοίας (για το Hellas Rally 2025), έκαναν μία στάση στις εγκαταστάσεις της Aurora όπου μαζί με τον Έλληνα αντιπρόσωπο Σπύρο Ζευγίτη (Motoworkz) παρουσίασαν το “307” στο ελληνικό κοινό και έλυσαν όλες τις απορίες των παρευρισκομένων.

Τι είδαμε από κοντά

Αν και πολλές φορές στις οικονομικές χωμάτινες μοτοσυκλέτες θα βρεις κάποια ατέλεια να σου κεντρίσει το βλέμμα, στο Aventura Rally 307 αυτό δεν συνέβη. “Γδύσαμε” με τα μάτια πολλή ώρα τη μοτοσυκλέτα, ανεβήκαμε πάνω της, “ζουλίξαμε” τις αναρτήσεις και όλα έδειχναν να είναι όπως πρέπει: η θέση οδήγησης χωρίς να προβληματίζει, η σέλα ούτε σκληρή, ούτε μαλακή (με εξαιρετικό κάλυμμα παρεμπιπτόντως), τα πλαστικά πολύ καλής ποιότητας, το αλουμινένιο ψαλίδι με άψογο φινίρισμα, η εξάτμιση σωστά μελετημένη (το συγκεκριμένο 307 φορούσε after market αλλά με ίδιες γωνίες με τη στάνταρ) ώστε να μην καίει τα πόδι αλλά και να μην είναι υπερβολικά εκτεθειμένη κάτω από τον κινητήρα. Φυσικά όλα τα παραπάνω μόνο τυχαία δεν είναι όπως μας εξήγησε ο Αugust και αναλύουμε παρακάτω.


Η διαδρομή της εξέλιξης του 307

Ξεκινήσαμε την κουβέντα με τον Αugust Castella ζητώντας του να μας περιγράψει την εμπειρία του στην Αφρική και την συμμετοχή του στο Tuareg Legend Rally, και αφού ακούσαμε με ενδιαφέρον της ιστορίες του αλλά και το πως το 307 βγήκε αλώβητο στη μάχη με τους αμμόλοφους και τους κόκκους (άμμου) ήρθε η ώρα για την πρώτες κρίσιμες ερώτηση:

Ερώτηση: Πώς συνέβαλε η συμμετοχή σου με την πρωτότυπη Aventura Rally 307 στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας;

Αν και η μοτοσυκλέτα βγήκε αλώβητη από αυτή τη μάχη, γύρισα στην Ισπανία με μία λίστα 72 πραγμάτων που έπρεπε να βελτιωθούν πριν η 307 πάρει τον δρόμο για την παραγωγή. Ενδεικτικά αναφέρω αλλαγές στη γεωμετρία για να γίνει πιο σταθερή και να αποκτήσει περισσότερη πρόσφυση ο πίσω τροχός, βελτιώσεις στο σύστημα ψύξης για καλύτερη ροή αέρα, και απλοποίηση της διαδικασίας λυσίματος της μοτοσυκλέτας, όπως η αφαίρεση του ρεζερβουάρ, για πιο εύκολες εργασίες/επισκευές.

Μπορείς να μας πεις δυο λόγια για τις αναρτήσεις;

Προέρχονται από την SZC και θεωρώ πως είναι πολύ ποιοτικές και ανώτερες από αυτές που συναντάμε στην κατηγορία του 307, και οι μόνες πλήρως ρυθμιζόμενες. Στο πιρούνι, από το πάνω μέρος στο αριστερό καλάμι ρυθμίζεται η συμπίεση και στο δεξί η επαναφορά ενώ και στο αμορτισέρ υπάρχει ξεχωριστή ρύθμιση συμπίεσης (πάνω) και επαναφοράς.

Έχετε σχεδιάσει κάποια σειρά αξεσουάρ όπως προστατευτικά;

Ναι, έχουμε μια σχετικά μεγάλη λίστα πάνω στην οποία δουλεύουμε και η οποία περιλαμβάνει προστατευτική ποδιά, εξάτμιση, αλλαγή στο φιλτροκούτι για να μπορεί να τοποθετηθεί σφουγγαρένιο φίλτρο αέρος (στη στάνταρ μορφή θα διαθέτει χάρτινο) και συνεργαζόμαστε με την Ohlins για να έχουμε και after market αμορτισέρ.

Ποιες αλλαγές έχει η μοτοσυκλέτα που βλέπουμε σε σχέση με αυτήν της παραγωγής;

Έχουμε αλλάξει την “μαμά” οθόνη των 7 ιντσών με αυτή που βλέπετε (10 ιντσών) καθαρά για λόγους μεγέθους, όπως απαιτείται για την πλοήγηση σε έναν αγώνα όπως το Hellas Rally. Η νορμάλ θα έχει τη δυνατότητα να “τρέξει” εφαρμογές για χάρτες αλλά πλοήγησης. Έχουμε βάλει ολόσωμη εξάτμιση της IXIL που θα είναι διαθέσιμη ως έξτρα, και χούφτες. Αυτά είναι όλα.

Δεν έχετε αλλάξει εξωτερικά γρανάζια;

Όχι, έχουμε το νορμάλ σετ (14/46) που χρησιμοποιήσαμε τόσο στο ταξίδι Ισπανία-Ελλάδα και που θα έχουμε και στον αγώνα.


Ηχητική έκπληξη

Λίγο πριν την ολοκλήρωση της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε για πρώτη φορά τον κινητήρα του Rieju Aventura Rally 307 εν λειτουργία. Ο ήχος που έβγαινε από το (after market) τελικό της εξάτμισης ήταν πραγματικά απολαυστικός, ειδικά για τόσο μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα. Χωρίς να είναι ιδιαίτερα έντονος ή θορυβώδης, είχε το μπάσο που χρειαζόταν ώστε ενθουσιάσει ακόμα και τους πιο επιφυλακτικούς επισκέπτες που βρέθηκαν στο εργαστήριο της Aurora.

Ο Αugust Castella και ο Mateu Arnau βρίσκονται ήδη στο Πευκί της Εύβοιας, και το Enduro24 θα σας μεταφέρει την εξέλιξη αυτού του ενδιαφέροντος project όπως φυσικά και ολόκληρου του αγώνα.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Δες ποιος είναι ο Zach Pichon που βρίσκεται στην κορυφή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος EnduroGP

Ο Γάλλος αναβάτης της TM Boano Factory team είναι ο νέος πρωτοπόρος στη βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος EnduroGP και εδώ θα βρεις όσα θέλεις να ξέρεις για αυτόν.