Αυτές είναι οι Beta RR X-PRO 2026

Μετά τη ριζική ανανέωση των περσινών μοντέλων, η σειρά του 2026 έρχεται με εντελώς νέα εμφάνιση και μικρές αλλαγές σε όλα τα μοντέλα.

Η σειρά X-PRO της Beta συμπλήρωσε ήδη έναν χρόνο ζωής και ήρθε η ώρα για την απαραίτητη ανανέωση από το ιταλικό εργοστάσιο. Τα νέα μοντέλα enduro διατηρούν αυτούσια τα περισσότερα βασικά τους χαρακτηριστικά για το 2026, έχοντας δεχθεί μικρές βελτιώσεις σε αρκετούς τομείς. Οι περισσότερες αλλαγές αφορούν την υιοθέτηση των βελτιώσεων που είδαμε στη σειρά RR Race πριν 8 μήνες, ενώ εντελώς νέα είναι τα γραφικά, με το κόκκινο να… “ξεχειλίζει”!

Αλλαγές σε όλα τα μοντέλα Beta RR X-PRO 2026

  • Παχύτερος κατά 2 mm άξονας πίσω τροχού για μεγαλύτερη ακαμψία (όπως στα RR Race 2025)
  • Προσθήκη ιμάντα έλξης πάνω από το μπροστινό φτερό
  • Νέα ελαφρύτερη και πιο δυνατή δαγκάνα μπροστινού φρένου από τη Nissin
  • Νέα, πιο ανθεκτικά στις πτώσεις, ψυγεία
  • Νέα ελαφρύτερη και πιο αποδοτική μπαταρία στα μοντέλα 4Τ
  • Νέο LED πίσω φως
  • Νέα γραφικά με περισσότερο κόκκινο και προσθήκη μαύρου

Αλλαγές στους κινητήρες

RR X-PRO 250 (2T)

Σημαντικές αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί στον δίχρονο κινητήρα του 250. Πλέον χρησιμοποιείται κοινός στρόφαλος με αυτόν του RR 300, έχοντας μειωμένη διαδρομή σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα αλλά και αυξημένη διάμετρο εμβόλου. Επίσης έχει επανασχεδιαστεί η κεφαλή, η οποία διαθέτει διαφορετικό θάλαμο καύσης ενώ νέος είναι ο κύλινδρος. Σύμφωνα με τη Beta οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την βελτίωση της ροπής και της γραμμικότητας, χωρίς απώλεια στη συνολική απόδοση. Επιπρόσθετα έχει συγκεντρωθεί περισσότερη μάζα κοντά στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους και έχει επιτραπεί η τοποθέτηση μεγαλύτερων (άρα) και πιο ανθεκτικών ρουλεμάν στροφάλου για περισσότερη αξιοπιστία.
Κιβώτιο: έχει μακρύνει η δεύτερη σχέση για να μπορεί να χρησιμοποιείται πιο πολύ και να γίνονται πιο ομαλές αλλαγές από 2α σε 3η.

RR X-PRO 125 (2T)

Έχει τοποθετηθεί νέο έμβολο και νέα κεφαλή, με επανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης, για βελτίωση της απόδοσης ενώ νέα πιο ενισχυμένα γρανάζια έχουν τοποθετηθεί στο κιβώτιο (και του 200) για ταχύτερες και με περισσότερη ακρίβεια αλλαγές ταχυτήτων.

Μοντέλα 4Τ

Οι τετράχρονοι κινητήρες διαθέτουν νέες χαρτογραφήσεις για βελτίωση της μεταφοράς της απόδοσης σε όλο το φάσμα των rpm.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα