“Σαν σήμερα” στις 12 Σεπτεμβρίου 2008 ξεκίνησε η 5η έκδοση του Red Bull Romaniacs. Όπως και στις προηγούμενες 4, το πρόγραμμα άνοιξε με τον πρόλογο στη Sibiu, μόνο που αυτή τη φορά το κέρδισε ένας αναβάτης προερχόμενος από τον χώρο Trial. Μέχρι εκείνη τη μέρα, το Hard Enduro ήταν σχεδόν αποκλειστική υπόθεση των αναβατών enduro , και ο Jarvis το άλλαξε αυτό μια για πάντα.

Σε ηλικία τότε 33 ετών, έχοντας τεράστια εμπειρία από τον χώρο του Trial (είχε κερδίσει ακόμα αγώνες στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος) κατάφερε να κερδίσει τον Πρόλογο και δύο ακόμα off-road μέρες (από τις τέσσερις συνολικά τότε) και να γίνει ο αναβάτης “που άνοιξε την πόρτα” ώστε να μπουν στο Hard Enduro πολλοί ακόμα αναβάτες Trial όπως ο Jonny Walker, ο Billy Bolt, ο Taddy Blazusiak και πολλοί ακόμα πρωταγωνιστές των τελευταίων ετών.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση του βαθμού δυσκολίας στον αγώνα Red Bull Romaniacs αλλά και γενικότερα του Hard Enduro που στην ουσία το διαφοροποίησε τελείως από το κλασικό enduro.
Είναι χαρακτηριστικό πως από τότε ποτέ ξανά κάποιος αναβάτης προερχόμενος από το κλασικό enduro δεν κατάφερε να πρωταγωνιστήσει στο Red Bull Romaniacs.
Και με τετράχρονη μοτοσυκλέτα
Αξίζει να σημειωθεί πως η νίκη του Jarvis στον αγώνα του 2008, ήρθε πάνω σε μία τετράχρονη μοτοσυκλέτα (Sherco 450) κάτι που συνέβη μόλις μία φορά ακόμα(2009, Andreas Lettenbichler -BMW G450 X) μέχρι σήμερα.

Μια νέα καριέρα
Αυτή φυσικά ήταν η αρχή για μια λαμπρή καριέρα του Jarvis στο Hard Enduro καθώς από τότε έχει καταφέρει να κερδίσει αμέτρητους αγώνες μεταξύ των οποίων 7 φορές το Red Bull Romaniacs και 5 φορές το Erzbergrodeo ενώ πρωταγωνιστεί ακόμα και σήμερα, σε ηλικία 50 ετών.


