Λάδι για δίχρονο “ψεκαστό” enduro; H Denicol προτείνει το Competition Injection, με χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν

Το Denicol Competition Injection 2-Stroke Oil είναι ένα πλήρως συνθετικό λιπαντικό σχεδιασμένο για δίχρονους κινητήρες με συστήματα ψεκασμού, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε μοτοσυκλέτες με πρόμιξη (pre-mix) στο ρεζερβουάρ.

Η KTM “άνοιξε τον χορό” των δίχρονων κινητήρων με ψεκασμό (injection), στο enduro, και ήδη σε αυτόν έχουν μπει η Fantic, η TM, η Rieju και φυσικά οι Ηusqvarna και GASGAS (group KTM).
Αυτή η τεχνολογική εξέλιξη δημιούργησε αυξημένες απαιτήσεις από τα λιπαντικά και πλέον, από τους περισσότερους κατασκευαστές, συστήνεται η χρήση ειδικού λαδιού κινητήρα, με όρους που στα manual αναφέρουν μεταξύ άλλων:

  • λιπαντικό “κατάλληλο για ξεχωριστή λίπανση” ή
  • λιπαντικό “σχεδιασμένο για ψεκασμό (με χαμηλότερο ιξώδες)

πάντα φυσικά με τις ύψιστες προδιαγραφές JASO FC/FD.

Για τον λόγο αυτό, η Denicol δημιούργησε το Competition Injection 2-Stroke Oil, ένα 100% συνθετικό λάδι που διαφέρει σημαντικά από τα “κλασικά” racing (100% συνθετικά) λιπαντικά.

Κύρια Χαρακτηριστικά του Denicol Competition Injection 2-Stroke Oil

  • Σύνθεση: Πλήρως συνθετικό με εξαιρετικά λεπτή ρευστότητα (2,6 φορές χαμηλότερο ιξώδες στους 40°C1) .
  • Καθαρότητα: Ελαχιστοποιεί τα κατάλοιπα άνθρακα και τις επικαθήσεις σύμφωνα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές JASO FD.
  • Προστασία: Μειώνει τη φθορά και διασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στον κινητήρα.
  • Συμβατότητα: Για injection και για pre-mix (συνιστώμενη αναλογία από τον κατασκευαστή της μοτοσυκλέτας).
  • Πρότυπα: ISO-L-EGD, JASO FC/FD, API TC.

Τεχνικά Στοιχεία

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η σύγκριση του Denicol Competition Injection 2-Stroke Oil με το S2 Competition της ίδιας εταιρείας το οποίο παραμένει στην αγορά και συνεχίζει να είναι κορυφαία επιλογή για pre-mix.

ΙδιότηταCompetition Injection 2-Stroke OilS2 Competition
Πυκνότητα στους 15 °C ( g/cm³)0,8770,879
Ιξώδες στους 40 °C (cSt)79,3209
Ιξώδες στους 100 °C (cSt)11,419,5
Δείκτης Ιξώδους135106
Εύρος ρευστότητας ( °C)–190 έως 240-24 εως 190
Σημείο Ανάφλεξης (COC)61°C190°C

Τι παρατηρούμε

Το Denicol Competition Injection 2-Stroke Oil διακρίνεται για το εξαιρετικά χαμηλό ιξώδες που σημαίνει υψηλή ρευστότητα σε πολύ μεγάλο εύρος θερμοκρασιών. Αυτό το χαρακτηριστικό το καθιστούν ιδανικό για χρήση σε συστήματα με αντλίες και εγχυτήρες (μπεκ) όπως αυτά που συναντάμε σε δίχρονους κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας.
Παράλληλα το μεγάλος εύρος ρευστότητας εξασφαλίζει τη σωστή λίπανση τόσο κατά τη διάρκεια της εκκίνησης του κινητήρα (κρύο) όσο και σε υψηλές θερμοκρασίες όπως αυτές που αναπτύσσονται σε αγωνιστική χρήση.

Τι λέει η Denicol

“To COMPETITION INJECTION 2 STROKE είναι ένα λιπαντικό υψηλής τεχνολογίας για δίχρονους κινητήρες με συστήματα injection. Περιέχει συνθετικά έλαια και είναι ιδιαίτερα λεπτόρευστο. Παρέχει βέλτιστες επιδόσεις και διατηρεί τον κινητήρα καθαρό αποτρέποντας την εναπόθεση άνθρακα και άλλων στοιχείων. Για κινητήρες υψηλής ισχύος αγωνιστικής χρήσης.”

Πού θα το βρείτε

Αποκλειστικός εισαγωγέας των λιπαντικών Denicol στην Ελλάδα είναι η Tassoulis Extra Products (site) που βρίσκεται στην οδό Καλλιρρόης 55, Αθήνα 117 43 (χάρτης). Περισσότερες πληροφορίες στο 210 9213286 ή μέσω email στο eshop@extraproducts.gr.

Προτεινόμενη Λιανική Τιμή: 21,20 €.

  1. Σε σχέση με το 100% συνθετικό Denicol S2 Competition. ↩︎

Δες ακόμα:

Οι δίχρονες μοτοσυκλέτες enduro είναι ακόμα εδώ! #2stroke4ever

Πώς από τον φόβο για την παραλίγο εξαφάνιση των δίχρονων κινητήρων στη δεκαετία των ‘00s φτάσαμε στη Διεθνή Έκθεση του Μιλάνουνα υπάρχει πληθώρα επιλογών για μοτοσυκλέτες enduro και περισσότερες special edition από ποτέ.

Δοκιμή Beta RR X-Pro 300 MY2026: Ο τελευταίος των Μοϊκανών είναι…

…πολύ σκληρός για να πεθάνει! Σε μια εποχή όπου ο ανταγωνισμός βάλει κατά ριπάς με τεχνολογικές βόμβες “ψεκασμών και αισθητήρων”, το μεγάλο ιταλικό δίχρονο διαπερνάει ατάραχο το πεδίο της μάχης, βγαίνοντας αλώβητο, με σιγουριά και αυτοπεποίθηση που θα ζήλευε μέχρι και… ο Τσακ Νόρις.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Polisport Off Road – οπίσθια φτερά (enduro & mx)

Τα οπίσθια φτερά της Polisport Off Road παράγονται σύμφωνα με τις αποκλειστικές τεχνολογίες του Πορτογάλου κατασκευαστή και γι’ αυτό είναι πιο ανθεκτικά. Τα χαρακτηρίζει ο συνδυασμός αντοχής και ελαστικότητας, ενώ η εφαρμογή τους είναι τέλεια. Ταιριάζουν απόλυτα με τα χρώματα των πλαστικών εξαρτημάτων πρώτης τοποθέτησης (ΟΕΜ), έχουν γυαλιστερό φινίρισμα και τα χρώματά τους είναι φωτεινά. […]

Κατασκευές εξαρτημάτων

Αν σου έχει τύχει να ξέρεις τι εξάρτημα χρειάζεσαι αλλά να μην το βρίσκεις πουθενά τότε η λύση σου μπορεί να βρίσκεται στην custom κατασκευή εξαρτημάτων, στα eksartimata.gr.