Ένα νέο μοντέλο adventure έφτασε στην ελληνική αγορά και δεν χάσαμε την ευκαιρία για μία σύντομη επαφή μαζί του ώστε να πάρουμε την πρώτη γεύση. Καλεσμένοι της ελληνικής αντιπροσωπείας, βρεθήκαμε στην παρουσίαση που έλαβε χώρα στο Τεχνολογικό Πάρκο στο Λαύριο και περιελάμβανε μπόλικη οδήγηση στις γύρω περιοχές, σε άσφαλτο και χώμα. Εκεί μπορούμε να πούμε πως εντυπωσιαστήκαμε τόσο από την πίστη των ανθρώπων της MOTO TREND SA στο νέο μοντέλο, όσο και από την ίδια τη μοτοσυκλέτα, και κυρίως το “value for money” που φαίνεται να πετυχαίνει.
Φωτογραφίες¨Βασίλης Κωστάκος


Ποια είναι η Voge
Iδρύθηκε το 2018, ως θυγατρική της κινεζικής εταιρείας Loncin, για την παραγωγή τεχνολογικά προηγμένων μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων. Πλέον διαθέτει περισσότερα από 15 μοντέλα στη γκάμα της, σε τρεις βασικές κατηγορίες: Street, Classic, Adventure, Scooter και ATV. Φυσικά η ιστορία της πηγαίνει πολύ πιο πίσω καθώς η Loncin διαθέτει περισσότερα από 30 χρόνια χάρη στις συνεργασίες με κορυφαίους κατασκευαστές από Ευρώπη και Ασία.
Το DS800X Rally

Πρόκειται για το πέμπτο μοντέλο της Voge στην κατηγορία Adventure, το οποίο μπαίνει ανάμεσα στα ήδη υπάρχοντα DS625X και DS900X, διαθέτοντας ξεχωριστά χαρακτηριστικά για άνετη κίνηση σε οποιοδήποτε τερέν. Έρχεται με ακτινωτούς (tubeless) τροχούς 21-18, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων (200mm μπροστά και 190mm πίσω) και πλούσιο εξοπλισμό που δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο.
Ο κινητήρας του Voge DS800X Rally

Πρόκειται για νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 798cc που η Voge ονομάζει “KEL 800”. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, αποδίδει 95PS (70kW) και διαθέτει πολύ ομάλή καμπύλη, ιδανική για κίνηση στο χώμα. Στην πράξη είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός καθώς παράγει πλήρως αξιοποιήσιμη δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών ενώ τη γεμάτη απόδοση συνοδεύει ένας φανταστικός, μπάσος ήχος που σου φτιάχνει τη διάθεση.
Θέση οδήγησης

Για να διατηρηθεί χαμηλά το ύψος σέλας αλλά και για να παραμείνει εύκολος ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας, η σέλα βρίσκεται χαμηλότερα από εκεί που θα περίμενες, με βάση τις υπόλοιπες διαστάσεις της μοτοσυκλέτας. Στην καθιστή θέση οδήγησης νιώθεις κάπως “μέσα και χαμηλά” και προσωπικά (αν και μόλις ύψους 175cm) θα ήθελα λίγο ψηλότερη σέλα. Σε όρθια θέση βρίσκεσαι στο στοιχείο σου και τίποτα δεν ενοχλεί επιτρέποντας σου να οδηγείς έτσι για όσο πραγματικά αντέχεις.
Αναρτήσεις – Φρένα

Για την ανεμπόδιστη οδήγηση της μοτοσυκλέτας σε οποιοδήποτε τερέν, έχουν επιλεχθεί αναρτήσεις σχετικά μεγάλων διαδρομών (200mm μπροστά και 190mm πίσω) που καταφέρνουν να δουλέψουν ικανοποιητικά σε κάθε τερέν. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τη Voge DS800X Rally σε σκληρό και γλιστερό τερέν (τυπικές αττικές διαδρομές δηλαδή πριν τα πρωτοβρόχια) και δεν νιώσαμε κανέναν περιορισμό σε σχέση με το υπόλοιπο σύνολο ή τα όχι και τόσο χωμάτινα Pirelli Scorpion Rally STR. Τα φρένα έρχονται από τη Nissin και περιλαμβάνουν ακτινικές δαγκάνες για το μπροστινό.


Ηλεκτρονικά βοηθήματα

Το νέο Voge DS800X Rally έρχεται με ABS και traction control. Και τα δύο συστήματα μπορούν να απενεγοποιηθούν (για το ABS υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος είτε μόνο για τον πίσω τροχό είτε και στους δύο) ενώ δεν υπάρχει δυνατότητα αποθήκευσης της επιλογής του αναβάτη και αυτή θα πρέπει να επαναλαμβάνεται κάθε φορά που κλείνει και ξαναανοίγει ο κεντρικός διακόπτης. Το traction control επεμβαίνει σχετικά απότομα, αν συγκριθεί με τα κορυφαία συστήματα που έχουμε δοκιμάσει, και προτιμήσαμε να το απενεργοποιήσουμε για το μεγαλύτερο μέρος της οδήγησης και σε ολόκληρη τη χωμάτινη διαδρομή.
Εξοπλισμός
Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Voge DS800X Rally είναι η ατέλειωτη λίστα εξοπλισμού και αξεσουάρ που συναντάμε στη βασική έκδοση. Αυτή, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
- Σταμπιλιζατέρ τιμονιού
- Heavy duty αλουμινένια ποδιά κινητήρα (πάχους 3mm)
- Κάγκελα προστασίας
- Θερμαινόμενη σέλα και θερμαινόμενα γκριπ
- Αναδιπλούμενο πεντάλ φρένου και λεβιέ ταχυτήτων
- Προβολείς AFS (Adaptive Front-lightingSystem) που προσαρμόζουν τη δέσμη φωτός ανάλογα με τη γωνία στροφής.
- Θύρες ταχείας φόρτισης και προκαλωδιωμένες αναμονές για εύκολη σύνδεση aftermarket εξοπλισμού.
- Πλαστικά προστατευτικά κινητήρα.
- Προστατευτικές χούφτες
- Κεντρικό σταντ






Τιμή Voge DS800X Rally
Το νέο DS800X Rally διατίθεται στην Ελλάδα στην τιμή των 8.995€ (προπαραγγελία στα 8.295€) κάτι που το καθιστά πλήρως ανταγωνιστικό μεταξύ των δικύλινδρων adventure μοτοσυκλετών με αξιόλογες δυνατότητες κίνησης σε χωμάτινες διαδρομές.
Δες όσα θέλεις να ξέρεις σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον πλήρη εξοπλισμό για το DS800X Rally στο επίσημο site της MOTO TRENT SA.

