Kawasaki KLE500: 10 +1 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για τη νέa adventure

Η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε το νέο της, διπλής χρήσης, μοντέλο και εδώ θα βρεις όλες τις πληροφορίες που ψάχνεις για τους τροχούς, τις αναρτήσεις, το ρεζερβουάρ, τον εξοπλισμό αλλά και την εκτίμηση για την τιμή της στην Ελλάδα.

35 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου KLE500, η Kawasaki Motors, Ltd παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά της μοτοσυκλέτας με τον πιο ξενέρωτο ίσως ήχο που μπορεί να έχετε ακούσει ποτέ σε χωμάτινη διαδρομή. Ναι, το KLE500 ήταν μια εξαιρετικά πολυχρηστική μοτοσυκλέτα αλλά ο ράθυμος θόρυβος που απελευθερώνονταν από τον χαμηλής απόδοσης δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα ήταν, κατά τη γνώμη μας, ο ορισμός της βαρετής μοτοσυκλέτας.

Τι ακριβώς λοιπόν νοστάλγησαν από αυτή, οι άνθρωποι από το Akashi της Ιαπωνίας είναι ένα ερώτημα αλλά ας ελπίσουμε πως το νέο Kawasaki KLE500 θα φέρει μόνο το όνομα και όχι… την χάρη του προκατόχου του,

Εδώ όσα στοιχεία ξεχωρίσαμε από το “διαρρέον” υλικό της Kawasaki.

Δύο εκδόσεις

Θα υπάρχουν δύο ξεχωριστές εκδόσεις, με διαφορές στον εξοπλισμό. Η “απλή” KLE500 και η πιο “σπορ” KLE500 SE με οθόνη TFT, μεγαλύτερη ποδιά κινητήρα, προσρασία χεριών, led φλας και μεγαλύτερη ζελατίνα,

Τροχοί

Το νέο KLE500 θα φοράει τροχούς 21-17, με ελαστικά της ιαπωνικής IRC (GP-410) σε διαστάσεις 90/90-21” και 140/70-17”(μπροστά και πίσω αντίστοιχα).

Πλαίσιο – Θέση οδήγησης

Το πλαίσιο θα είναι ατσάλινο, τύπου χωροδικτύωμα, ενώ το ύψος τη σέλας έχει διατηρηθεί σχετικά χαμηλά, στα 860mm με ιδιαίτερη έμφαση, σύμφωνα με την Kawasaki, στις σωστές γωνίες του σώματος (αγκώνες, γόνατα). Επιπρόσθετα θα υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης της σέλας σε τέσσερις συνολικά θέσεις ενώ σχετικά χαμηλό φαίνεται να είναι το ελάχιστο ύψος (η απόσταση ανάμεσα στο έδαφος και την ποδιά του κινητήρα, κάτι για το οποίο φυσικά ευθύνεται εν μέρη και η επιλογή του 17αρι πίσω τροχού.

Κινητήρας

Θα χρησιμοποιείται υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 451cc με το σύστημα υποβοήθησης και περιορισμένης ολίσθησης (τύπου μονόδρομου) συμπλέκτη που έχουμε δει και στα υπόλοιπα μοντέλα της Kawasaki.

Ρεζερβουάρ

Το ρεζερβουάρ θα έχει χωρητικότητα 16 λίτρων και, σύμφωνα με την Kawasaki, έχει ιδιαίτερα στενή σχεδίαση,

Αναρτήσεις

Προέρχονται από την KYB και αποτελούνται από USD πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43mm και αμορτισέρ Uni-Trak. Οι διαδρομές θα είναι 210mm και 200mm για μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

Φρένα

Ένας δίσκος μπροστά και ένας πίσω θα συνδυάζονται με ABS το οποίο θα έχει δυνατότητα απενεργοποίησης.

Όργανα

Στην “απλή” KLE500 θα υπάρχει οθόνη LCD ενώ στη “σπορ” KLE500 SE οθόνη TFT 4,3”. Και οι δύο θα διαθέτουν δυνατότητα σύνδεσης με smartphone.

Αξεσουάρ

Θα υπάρξει άμεσα λίστα με γνήσια αξεσουάρ όπως βαλίτσες (top case και πλαϊνές), θερμαινόμενα grip,θύραUSB Type-C,προστασία κινητήρα, φώτα ομίχλης LED,κεντρικό σταντ, μεταλλική σίτα ψυγείου, βάση GPS και εξάτμιση Akrapovic.

Επιλογές χρωμάτων

Η “απλή” KLE500θα είναι διαθέσιμη μόνο στον χρωματισμό “Metallic Carbon Gray / Ebony” ενώ η KLE500 SE θα παράγεται στους εξής τρεις:

  1. Pearl Blizzard White
  2. Pearl Storm Gray
  3. Metallic Bluish Green

Τιμή του νέου Kawasaki KLE500 2026

Δεν έχει οριστεί ακόμα η τιμή του KLE500 στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Στις Η.Π.Α. η τιμή για την απλή έκδοση είναι 6,599 $, ελάχιστα κάτω δηλαδή από το ELIMINATOR, το οποίο στην Ελλάδα κοστίζει (ως μοντέλο 2025) 7,295€. Αντίστοιχα η έκδοση SE κοστίζει (στις Η.Π,Α.) 900$ περισσότερα από την απλή έκδοση.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα