KOVE: Δες τις τρεις νέες μοτοσυκλέτες Enduro που παρουσίασε στην EICMA

Συνεχίζει τη δυναμική της πορεία η κινέζικη εταιρεία, και στο Μιλάνο αποκάλυψε δύο νέες τετράχρονες μοτοσυκλέτες στα 450cc και μία ακόμα (τετράχρονη και αυτή) στα 250cc.

Μία διαφορετική προσέγγιση στην κατηγορία των Enduro μοτοσυκλετών πραγματοποιεί φέτος η KOVE. Στο σαλόνι του Μιλάνου (EICMA) παρουσίασε τρία νέα μοντέλα Enduro που όμως κανένα δεν έχει τα συμβατικά χαρακτηριστικά των υπόλοιπων (Ευρωπαίων) κατασκευαστών της κατηγορίας.
Τα δύο από αυτά δεν διαθέτουν εξοπλισμό για έκδοση άδειας κυκλοφορίας και το μοναδικό που το κάνει, έχει εξοπλισμό που μάλλον κρίνεται περιττός για την κατηγορία επηρεάζοντας αρνητικά το βάρος και πιθανότατα το κόστος. Περισσότερες πληροφορίες για την ημερομηνία άφιξης και τις τιμές στην Ελλάδα θα ακολουθήσουν σύντομα στο Enduro24.gr.


MX450 ENDURO REMX450 ENDUROMX250 ENDURO
Έκδοση πινακίδαςΝαιΌχιΌχι
Κυβισμός (cc)449,9449,9249,9
Ιπποδύναμη (hp)46,9/9.500rpm60/9.000rpm33,5/10.500rpm
Ροπή (N.m)40/7.500rpm50/7.500rpm24/9.000rpm
Τροχοί90/90-21” & 140/80-18”90/90-21” & 140/80-18”90/90-21” & 120/90-18”
ΑναρτήσειςYu AnYu AnYu An
ΦρέναTAISKOTAISKOTAISKO
Ρεζερβουάρ (lt)9,59,59,5
Βάρος (kg-γεμάτο)120118101

KOVE MX450 ENDURO RE

Πρόκειται για την μοναδική από τις τρεις μοτοσυκλέτες που διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό για έγκριση τύπου και δυνατότητα έκδοσης αριθμού κυκλοφορίας. Βασίζεται φυσικά στο μοντέλο MX με το οποίο μοιράζεται πολλά στοιχεία (πλαίσιο, κινητήρα, φρένα και αναρτήσεις) αλλά έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές για ομαλοποίηση της δύναμης, αύξησης της αυτονομίας ενώ φέρει και εξοπλισμό για νόμιμη κυκλοφορία στον δρόμο. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τα προτεινόμενα διαστήματα service ενώ το παράδοξο είναι πως διαθέτει ABS, κάτι που κανείς άλλος κατασκευαστής καθαρόαιμων enduro μοτοσυκλετών δεν τοποθετεί.

Κουμπία για αλάρμ αλλά και για την απενεργοποίηση του ABS στην έκδοση RE.

KOVE MX450 ENDURO

Σε αντίθεση με την έκδοση RE, η MX450 ENDURO δεν διαθέτει εξοπλισμό για έκδοση αριθμού κυκλοφορίας (τουλάχιστον στην Ευρώπη) καθώς λείπουν από πάνω της σημαντικά εξαρτήματα (καταλύτες, αισθητήρες φρένων, φλας κλπ) ωστόσο στους ελληνικούς αγώνες μπορεί να συμμετάσχει με πινακίδα Enduro της ΑΜΟΤΟΕ (ίσως χρειαστεί πιο κλειστό τελικό εξάτμισης). Σημαντική διαφορά αποτελεί πως ο κινητήρας έρχεται χωρίς πτώση της μέγιστης απόδοσης, σε σχέση με το MX μοντέλο (60hp) και απομένει να μάθουμε αν έχει δεχθεί αλλαγές για ομαλοποίηση αυτής της δύναμης. Τέλος το βάρος της είναι κατά δύο κιλά μικρότερο σε σχέση με την έκδοση RE.

KOVE MX250 ENDURO

Και αυτή η έκδοση δεν διαθέτει εξοπλισμό για έκδοση αριθμού κυκλοφορίας. Βασίζεται στο αντίστοιχο μοντέλο MX με τον τετράχρονο κινητήρα των 249cc, διαθέτοντας εντυπωσιακά χαμηλότερο (ονομαστικό) βάρος το οποίο, σύμφωνα με την KOVE, ανέρχεται στα μόλις 101kg με γεμάτο το ρεζερβουάρ. Και αυτή η έκδοση μπορεί να συμμετάσχει στους ελληνικούς αγώνες enduro με πινακίδα Enduro της ΑΜΟΤΟΕ .

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα