GASGAS: Νέα σειρά Enduro 2025 και επιστροφή του EC 125!

Το δίχρονο 125 επιστρέφει και για τη GASGAS και αυξάνει τον αριθμό των μοντέλων στα επτά για τη νέα χρονιά.

Η GASGAS παρουσίασε τη νέα της σειρά enduro για το 2025, highlight της οποίας αποτελεί η επιστροφή του EC 125. Όπως και στη σειρά της Husqvarna, το νέο δίχρονο μοντέλο αυξάνει τον συνολικό αριθμό των διαθέσιμων επιλογών στις επτά και οι οποίες έχουν πλέον ως εξής:

: EC 125, EC 250, EC 300 4Τ: EC 250F, EC 350F, EC 450F, EC 500F

EC 125

Βασίζεται στο MC 125 και έχει δεχθεί μια σειρά αλλαγών ώστε να αποκτήσει enduro χαρακτηριστικά, όπως: κιβώτιο 6 σχέσεων, πίσω τροχό 18”, διακόπτη επιλογής χαρτογράφησης κινητήρα και σταντ.

Υπόλοιπα μοντέλα

Στα υπόλοιπα μοντέλα που υπήρχαν και πέρυσι η προσοχή των ανθρώπων της GASGAS, πέρα από την ανανέωση της εξωτερικής εμφάνισης στράφηκε στη μείωση του βάρους, τη βελτίωση της λειτουργίας των αναρτήσεων, την αναβάθμιση του πίσω φρένου και τον επανασχεδιασμό του ψαλιδιού. Αναλυτικά οι αλλαγές της GASGAS για τη σειρά του 2025:

  • Νέα γραφικά: Η γραμματοσειρά της λέξης GASGAS άλλαξε από λευκό σε μαύρο και στο σύνολό τους είναι εμποτισμένα στο πλαστικό (τεχνολογία “in mold labeling”).
  • Μοχλικό: Διαθέτει νέες τσιμούχες και μικρότερα παξιμάδια ώστε να μειωθεί το βάρος και να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του αμορτισέρ.
  • Διακόπτης μίζας/σβηστήρι: Τα δύο κουμπιά φιλοξενούνται πλέον στην ίδια βάση.
  • Νέα στήριξη για το ρεζερβουάρ: Πιο σταθερή ώστε να αποτρέπει τη δημιουργία σημαδιών στο πλαίσιο.
  • Νέα δαγκάνα πίσω φρένου: βελτιώνει την απόδοση του πίσω φρένου,
  • Επανασχεδιασμένο ψαλίδι: Κύριως στόχος εδώ ήταν η αύξηση της διάρκειας ζωής της γλίστρας αλυσίδας.

Στοιχεία που διατηρούνται:

  • Αμορτισέρ WP XACT (με βελτιώσεις για το 2025) και πιρούνι XPLOR (Open Cartridge).
  • Υδραυλικός συμπλέκτης BRAKTEC.
  • Σφυρίλατες πλάκες πιρουνιού.
  • Ψεκασμός (TBI) στα δίχρονα.
  • Διπλή χαρτογράφηση ηλεκτρονικής σε όλα τα μοντέλα.

Τα νέα μοντέλα GASGAS enduro 2025 θα είναι διαθέσιμα τον Ιούλιο.


Αξίζει να σημειωθεί πως η φωτογράφηση των νέων μοντέλων και τα γυρίσματα του σχετικού βίντεο έγιναν στην Ισπανία, τη χώρα από την οποία προέρχεται φυσικά η GASGAS, πριν την εξαγορά της από το KTM Group. Αναβάτες είναι ο Sonny Goggia, ο Victor Guerrero και η Mireia Badia Camprubi, τις εντυπωσιακές φωτογραφίες έχει τραβήξει για μία ακόμη φορά ο Sebas Romero ενώ το “behind the scenes” video ανοίγει με μία (τρομακτική) πτώση από τη διάρκεια της παρουσίασης… Παρόλα αυτά πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον video με πολύ υλικό “πίσω από τις κάμερες” που μας δείχνει πόσο εξαιρετικά δύσκολη και πολύπλοκη είναι η οργάνωση μίας τέτοιας παραγωγής. Παρά την ασυνήθιστα μεγάλη διάρκεια του video (20 λεπτά) θα υπάρξει σύντομα και δεύτερο μέρος (πρεμιέρα στις 24 Ιουνίου).

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα