Προσαρμόστε τις Προτιμήσεις συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας και να παρέχουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που σχετίζονται με εσάς. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με την προηγούμενη συγκατάθεσή σας. Μπορείτε να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ορισμένα ή όλα αυτά τα cookie, αλλά η απενεργοποίηση ορισμένων από αυτά μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.

Πάντα ενεργό
Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά αναγνωρίσιμα δεδομένα.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για την παροχή στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις με βάση τις σελίδες που επισκεφτήκατε προηγουμένως και για την ανάλυση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Σαν σήμερα: 22 Αυγούστου

1913: Ολοκληρώνεται το πρώτο International Six Days Trial.

Η 22η Αυγούστου του 1913 ήταν η 5η και τελευταία αγωνιστική ημέρα του πρώτου διεθνή εξαήμερου αγώνα enduro ο οποίος διοργανώθηκε στη Μεγάλη Βρετανία. Κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρας οι αναβάτες;έπρεπε να διασχίσουν 286 χιλιόμετρα (178 μίλια) κυρίως σε χωματόδρουμους ενώ για την επόμενη (έκτη μέρα) το μόνο που απέμενε ήταν να περάσουν τις μοτοσυκλέτες τους από τον τεχνικό έλεγχο ώστε να οριστικοποιήσουν τον τερματισμό τους. Κατά τη διάρκεια του αγώνα οι 162 αναβάτες που πήραν εκκίνηση κλήθηκαν να καλύψουν συνολικά το εντυπωσιακό νούμερο των 1.260km και 99 από αυτούς κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό. Νικήτρια ομάδα ήταν αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου που αποτελούταν από τους William Gibb ( Douglas ), Billy Little ( Premier ) και τον Charlie Collier ( Matchless) ο οποίος ήταν και ο νικητής του πρώτου αγώνα Tourist Trophy στο Isle of Man το 1907.

Ο αγώνας φιλοξενήθηκε στο Carlisle, στη βόρεια Αγγλία, και αποτέλεσε την πρώτη επίσημη εκδήλωση της FIM (τότε η Παγκόσμια Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία ονομαζόταν FICM). Ωστόσο αυτή ήταν η 11η έκδοση του εξαήμερου αγώνα με την πρώτη να έχει πραγματοποιηθεί το 1903, έτος ίδρυσης της Βρετανικής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και Mοτοσυκλέτας. Η λέξη Trial δεν είχε σχέση με τις μοτοσυκλέτες Trial που έκαναν την εμφάνισή τους αρκετά αργότερα ενώ ο συγκεκριμένος θεσμός μετονομάστηκε σε ISDE (International Six Days Enduro) το 1981.

Η ανακοίνωση για την διοργάνωση του αγώνα ανέφερε: “Φέτος η δοκιμή έξι ημερών της AUTO CYCLE UNION θα έχει χαρακτήρα παρατεταμένης δοκιμής και επίδειξη αξιοπιστίας. Η δοκιμή θα διαρκέσει πέντε ημέρες, ενώ την έκτη ημέρα θα γίνει ο έλεγχος των αγωνιστικών μηχανών. Ορισμένες από τις πέντε ημέρες θα είναι «non-stop», δηλαδή δεν θα γίνουν στάσεις αλλά θα δοθεί ένα μικρό χρονικό διάστημα το πρωί ώστε οι αγωνιζόμενοι να μπορέσουν να λιπάνουν ή να ρυθμίσουν τις μηχανές τους.”

Κατηγορίες ISDT 1913

  • 1η κατηγορία: Μοτοσυκλέτες 250cc – 40 kg, 350cc – 50 kg, 500cc – 60 kg, 750cc – 70 kg, 1000cc – 80 kg
  • 2η κατηγορία: Μοτοσυκλέτες με πλαινό καλάθι (sidecar): 350cc – 80 kg, 500cc – 100 kg, 750cc – 110 kg, 1000cc – 120 kg.
  • 3η κατηγορία: Cyclecars: τρίτροχα ή τετράτροχα οχήματα με δυνατότητα μεταφοράς ενός ή δύο ατόμων και μέγιστο βάρος 300kg.

Υ.Γ. Για τους λάτρεις των ιστορικών χρονικών συγκρίσεων αξίζει να αναφέρουμε πως εκείνη την περίοδο στην Ελλάδα μόλις είχε ολοκληρωθεί ο Β’ Βαλκανικός Πόλεμος και με την υπογραφή της συνθήκης του Βουκουρεστίου η χώρα μας προσάρτησε μεγάλα τμήματα της Μακεδονίας, της Ηπείρου, την Κρήτη και νησιά του Αιγαίου. Ο πρώτος καταγεγραμμένος επίσημος αγώνας μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα διοργανώθηκε το 1929.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Σαν σήμερα: 8 Οκτωβρίου

2005 – Παγκόσμιο Enduro στις Σέρρες Σαν σήμερα, ξεκίνησε ο όγδοος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro 2005 (τότε WEC) που πραγματοποιήθηκε στις Σέρρες. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που η ΛΑΜΣ ανέλαβε τη διοργάνωση ενός γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος (το είχε κάνει και το 2004) και σύμφωνα με ψηφοφορία των αναβατών, στο τέλος της χρονιάς, […]

Σαν σήμερα: 17 Ιουλίου

2002: Ο Fabio Fasola στην Ελλάδα 34 εντουράδες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μαθήματα οδήγησης από τον Fabio Fasola, στην Αθήνα (Auto Festival). Εκείνη την εποχή ο Ιταλός αναβάτης θρύλος διοργάνωνε τα “Fasola School” στην Ιταλία και το team του περιοδικού 0300 (Θανάσης Χούντρας, Δημήτρης Αθανασουλόπουλος) σε συνεργασία με την Hellinmoto (τότε αντιπροσωπεία της ΚΤΜ) […]