ΚΤΜ 2025: Δες τα νέα 1390 SUPER ADVENTURE S & EVO

Δύο νέα “παρανοϊκά” μοντέλα Adventure παρουσίασε η KTM και πλέον ο πήχης στην κατηγορία έχει ανέβει σε τρελά επίπεδα.

Με δύο ξεχωριστές διαδικτυακές παρουσιάσεις, η ΚΤΜ αποκάλυψε τη νέα σειρά Super Adventure η οποία αποτελέιται από δύο διαφορετικά μοντέλα: το “EVO” και το ας πούμε “απλό” ή σκέτο “S”. Και στα δύο έχει τοποθετηθεί ο αναβαθμισμένος κινητήρας των 1.350cc (από 1.300 στα 1290) ο οποίος αποδίδει το “εξωφρενικό” νούμερο των 173hp.

2025 KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO

Αποτελεί την ναυαρχίδα της οικογένειας KTM SUPER ADVENTURE προσφέροντας νέες τεχνολογικές καινοτομίες στην κατηγορία.

Αναρτήσεις

Εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά των αναρτήσεων WP με ημι-ενεργητική τεχνολογία, υπόσχεται μεγαλύτερη ακρίβεια των αποσβέσεων ειδικά στις υψηλότερες συχνότητες, χάρη στους νέους αισθητήρες PWM (Pulse Width Modulation) αλλά και το νέο σχεδιασμό στο μπροστινό σύστημα που συνδυάζει στοιχεία από συστήματα Open Cartridge και Closed Cartridge.

Σχεδιασμός

Ο σχεδιασμός και η εργονομία έχουν επίσης αναβαθμιστεί για το 2025 με νέα πλαστικά και σέλα, εντελώς νέο φανάρι LED, νέας σχεδίασης ζελατίνα και αποθηκευτικό χώρο. Οι μεγάλες αλλαγές όμως κρύβονται κάτω από το εντυπωσιακό περιτύλιγμα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ο υπερκυβισμένος κινητήρας είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει άμεσα.

Κινητήρας

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας “φοράει” μεγαλύτερης διαμέτρου έμβολα (110mm από 108) που ανεβάζουν τον κυβισμό κατά 50cc σε σχέση με το 1290. Η μέγιστη απόδοση των 173 ίππων συνδυάζεται με 145 Nm ροπής (στις 8.000 rpm) και αυτό έρχεται σαν αποτέλεσμα εσωτερικών αναβαθμίσεων και ειδικότερα της τεχνολογίας μεταβλητού χρονισμού που προσφέρει καλύτερη λειτουργία στις χαμηλές στροφές και ταυτόχρονα αυξημένη απόδοση στις υψηλές στροφές, με συνολικά χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση καυσίμου.

Μετάδοση

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας συνδυάζεται μοναδικά με το εντελώς νέο αυτόματο κιβώτιο Automated Manual Transmission (AMT) – που συναντάμε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της KTM και θα υπάρχει αποκλειστικά στην KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO. Αρχικά είδαμε το σύστημα στο πρωτότυπο που οδήγησε ο Johnny Aubert στον πρόλογο Iron Road Prologue στο φετινό Red Bull Erzbergrodeo, το AMT είναι μια από τις πιο σημαντικές αναβαθμίσεις σε κινητήρα της KTM τα τελευταία χρόνια.

Εξοπλισμός

Η KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO αποκτά και την νέα premium οθόνη αφής της KTM κάθετης τοποθέτησης με ονομασία V80 TFT. Η νέα αυτή οθόνη αφής των 8 ιντσών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και φορώντας χειμερινά γάντια ενώ η ειδική επίστρωση της εμποδίζει τις αντανακλάσεις έχοντας αντιθαμβωτικά χαρακτηριστικά που βελτιώνουν την αναγνωσιμότητα ενώ ταυτόχρονα δεν αφήνουν δαχτυλιές στην επιφάνεια της.

Πλαίσιο

Διαθέτει αυξημένη ακαμψία που βελτιώνει σημαντικά την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας ακόμα και στο περιβάλλον της πίστας. Τα μαρσπιέ έχουν τοποθετηθεί 8 mm χαμηλότερα και είναι 10 mm πιο φαρδιά βελτιώνοντας την άνεση του αναβάτη καθώς ανοίγουν τη γωνία των ποδιών.

Η νέα 2025 KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO θα είναι διαθέσιμη στο επίσημο δίκτυο συνεργατών της KTM στις αρχές του 2025, σε δύο χρωματισμούς (πορτοκαλί και μαύρο).

2025 KTM 1390 SUPER ADVENTURE S

Διαθέτει τον νέο αναβαθμισμένο κινητήρα των 173hp που χρησιμοποείται και στο 1390 SUPER ADVENTURE S EVO με τη μόνη διαφορά πως η μετάδοση εδώ γίνεται με τον κλασικό (sic) χειροκίνητο συμπλέκτη και το παραδοσιακό κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης, όπως και στο “EVO”, έχει σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο, τις αναρτήσεις και τον εξοπλισμό και αναμένεται να είναι και αυτό διαθέσιμο στις αρχές του 2025 (επίσης σε δύο χρωματισμούς: πορτοκαλί και μαύρο).

More is… more!

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα