Όσα έγιναν στη Σπερχειάδα – Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και Κύπελλο Enduro 2024

90 αναβάτες πήραν μέρος στον αγώνα που διοργάνωσε η ΛΕ.Μ.Σ το Σαββατοκύρικο 2-3 Νοεμβρίου για τον 4ο και 5ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro 2024 και τον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Κυπέλλου Enduro. Με τον καιρό να συνεχίζει στο ίδιο άνυδρο μοτίβο εδώ και πολλούς μήνες, οι αναβάτες κλήθηκαν να οδηγήσουν σε ένα ξερό τερέν, πολύ διαφορετικό από αυτό που έχουμε συνηθίσει στην Σπερχειάδα. Έτσι, μετά τον αγώνα Motocross του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και τον MTB αγώνα του Enduro Greek Series, η ιστορική κωμόπολη έγινε μέσα σε λίγους μήνες ξανά το “χωμάτινο” επίκεντρο των φίλων των δύο τροχών από όλη την Ελλάδα, δίνοντας για μία ακόμη φορά το παράδειγμα για το πώς μένει “ζωντανή” η επαρχία.

Επόμενος και τελευταίος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro και Πανελλήνιο Κύπελλο Enduro την 1η Δεκέμβρη στους Αγίους Θεοδώρους.

Αποτελέσματα – Enduro Σπερχειάδα 2024

Υποσημειώσεις:


  1. Μετά την πτώση του Αλέξη Ζώρα αναφέρθηκε από τρίτο άτομο πως ένας θεατή -που βρισκόταν κοντά- προσφέρθηκε να βοηθήσει. Βάσει κανονισμών αυτό (εξωτερική βοήθεια) απαγορεύεται οπότε δημιουργήθηκε θέμα για το αν θα έπρεπε ο Ζώρας να τεθεί εκτός αγώνα ή όχι. Κατά τη γνώμη μας αυτό θα έπρεπε να συζητηθεί μετά τον τερματισμό του αγώνα ώστε όλοι να έχουν το χρονικό περιθώριο (και την ηρεμία) να καταθέσουν τις απόψεις τους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η ομάδα Mimikos Motorcore αποφάσισε να διακόψει την προσπάθεια του αναβάτη που ήδη είχε επηρεαστεί και είχε χάσει την αυτοσυγκέντρωση του. ↩︎

  2. Ο Παναγιώτης Κουζής “έφαγε καπέλο” στον πρώτο γύρο του Σαββάτου όταν χάθηκε (όπως και άλλοι αναβάτες) στην απλή διαδρομή. Δεν γκρίνιαξε καθόλου και συνέχισε να κάνει αυτό που ξέρει, να οδηγεί γρήγορα (σημείωσε συνολικά τους ταχύτερους χρόνους στις ειδικές και τις δύο ημέρες) διατηρώντας το χαμόγελό του. Πραγματικά είναι μεγάλη τιμή για το ελληνικό enduro να έχει έναν τέτοιο αθλητή στο δυναμικό του. ↩︎

  3. Μέχρι και πριν λίγα λεπτά από την εκκίνηση του Σαββάτου, η συμμετοχή του Παναγιώτη Κακολύρη ήταν εντελώς αμφίβολη λόγω ίωσης και στομαχικών διαταραχών. Ο αναβάτης από τη Νέα Πέραμο δεν το έβαλε κάτω, πήρε μέρος και κατάφερε να καρπωθεί τις ατυχίες των αντιπάλων του μπαίνοντας δυναμικά στη διεκδίκηση του φετινού τίτλου που -λίγο πριν την εκκίνηση- φαινόταν άπιαστος στόχος. ↩︎

  4. Το σύστημα μειωμένων βαθμών αποτελεί πιθανότατα παγκόσμια πρωτοτυπία και κατά τη γνώμη μας θα έπρεπε να είχε καταργηθεί από το 2021 όταν τη μάχη του τίτλου στην Ε1, έκρινε η συμμετοχή αναβατών που δεν είχαν εμπλοκή στη διεκδίκηση του τίτλου (Φλώρινα). Τότε δόθηκαν περισσότεροι βαθμοί στον νικητή της πρώτης ημέρας και λιγότεροι στο νικητή της δεύτερης μέρας ενώ αντίθετα στον πρόσφατο αγώνα στη Σπερχειάδα βλέπουμε πως δόθηκαν τόσο στον νικητή του Σαββάτου (5 εκκινήσαντες στην κατηγορία) όσο και στο νικητή της Κυριακής (δύο εκκινήσαντες) οι ίδιοι (μειωμένοι) βαθμοί (20 αντί για 25).
    Εν κατακλείδι, θεωρούμε σωστό ο νικητής να παίρνει το μέγιστο των βαθμών ανεξαρτήτως των συμμετοχών στην κατηγορία. ↩︎

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Hellas Rally 2024: 1η μέρα

Το Hellas Rally Raid 2024 ξεκίνησε χθες (Δευτέρα 27/5) από τη Μαρίνα της Ιτέας, όπου βρίσκεται το bivouac. Εκκίνηση πήραν 239 αναβάτες με μοτοσυκλέτες και 47 οδηγοί τετράτροχων οχημάτων (Quad και SSV) φτάνοντας τις συμμετοχές συνολικά στις 286. 1η μέρα (Πρόλογος) 67 Χιλιόμετρα σκληρών χωματόδρομων περίμενε να δοκιμάσει τις ικανότητες πλοήγησης των αναβατών και φυσικά […]

Ανεβάζουν ρυθμό οι Κακολύρης και Καράμπελας στο Hellas Rally

Την καλύτερή τους επίδοση σημείωσαν την τρίτη μέρα οι δύο ταχύτεροι Έλληνες αναβάτες καταφέρνοντας να πετύχουν τον 12ο και τον 15ο χρόνο στη γενική μπαίνοντας σφήνα στο εργοστασιακό δίδυμο της Aprilia. Μάλιστα, στη συνέχεια κατάφεραν να κερδίσουν σημαντικό έδαφος καθώς τρεις αναβάτες της πρώτης δεκάδας χρεώθηκαν με ποινή και έτσι ανέβηκαν στις εντυπωσιακές θέσεις 9 και 12 αντίστοιχα.