Αυτό είναι το KTM 300 EXC HARDENDURO για το 2025

Το κορυφαίο μοντέλο enduro της KTM μπαίνει στον δεύτερο χρόνο της ζωής του με την εξεζητημένη προφόρτιση ελατηρίων στο πιρούνι να είναι η μεγαλύτερη αλλαγή για τη νέα χρονιά.

Τα τελευταία δύο χρόνια, στα χέρια του Manuel Lettenbichler, το KTM 300 EXC έχει αποδειχθεί ανίκητο στους αγώνες Hard Enduro του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και η ΚΤΜ το γιορτάζει βγάζοντας την έκδοση HARDENDURO. Πρωτοπαρουσιάστηκε πριν ένα χρόνο, ως μοντέλο 2024 (αντικαθιστώντας την έκδοση Erzbergrodeo), και φέτος, μετά τα EXC και EXC Six Days, ήρθε η ώρα να ολοκληρώσει τη σειρά των enduro μοντέλων για το 2025.

Αλλαγές για το 2025

Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η δυνατότητα εξωτερικής ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου που βρίσκεται στην βασική βαλβίδα (base valve) των καλαμιών του πιρουνιού. Αυτή η ρύθμιση μπορεί να γίνει με το χέρι και σε αντίθεση με την κλασική προφόρτιση (στα μεγάλα ελατήρια του πιρουνιού) προσφέρει πιο ομαλή μετάβαση από το “τέρμα μαλακό” προς το “τέρμα σκληρό” (και ανάποδα) καθώς επηρεάζεται πιο προοδευτικά ολόκληρη η διαδρομή του πιρουνιού. Η προφόρτιση μπορεί να μεταβληθεί συνολικά κατά 4mm δίνοντας ένα αρκετά μεγάλο εύρος ρυθμίσεων, ως προς την σκληρότητα του μπροστινού, ιδιαίτερα χρήσιμη για τις μεταβαλλόμενες συνθήκες που συναντάει κανείς στο Hard Enduro. Έτσι όλες οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (εκτός από την προφόρτιση του ελατηρίου στο αμορτισέρ) μπορούν να γίνουν γρήγορα με το χέρι, χωρίς τη χρήση εργαλειών. Τέλος, το αμορτισέρ δέχθηκε νέες εσωτερικές ρυθμίσεις για βελτίωση της λειτουργίας του.

Λίστα εξοπλισμού

Εκτός από τις αισθητικές αλλαγές, το 300 EXC HARDENDURO διαθέτει και μια σειρά επιπλέον (σε σχέση με τη σειρά EXC) αξεσουάρ και όλα μαζί συνοψίζεται ως εξής:

  • Νέα γραφικά με μαύρο και πορτοκαλί χρώμα
  • Πορτοκαλί πλαίσιο
  • Μαύρη “Factory” σέλα
  • Διακόπτης επιλογής χαρτογράφησης
  • Πορτοκαλί προστατευτικά πλαισίου
  • Factory σετ τροχών (μαύρα D.I.D στεφάνια, μαύρες ακτίνες, πορτοκαλί κέντρα και καψούλια)
  • Ελαστικά Metzeler 6Days Extreme
  • Προστασία χεριών
  • Βεντιλατέρ
  • Μαύρες CNC πλάκες πιρουνιού
  • WP XACT Closed Cartridge με νέα ρύθμιση προφόρτισης (Base Valve Preload Adjusters)
  • Ποδιά κινητήρα
  • Πλευστός μπροστινός δίσκος φρένου με προστασία
  • Πίσω δίσκος φρένου χωρίς τρύπες, με προστασία
  • Πορτοκαλί πίσω γρανάζι SUPERSPROX STEALTH
  • Πορτοκαλί τάπα λαδιού
  • Προστασία συμπλέκτη
  • Ιμάντες έλξης

Η νέα KTM 300 EXC HARDENDURO 2025 αναμένεται να είναι διαθέσιμη στους KTM dealers από τον Σεπτέμβρη.

Τεχνικα χαρακτηριστικα KTM 300 EXC HARDENDURO 2025

Κινητήρας
Τύπος:Μονοκύλινδρος, δίχρονος
Χωρητικότητα (cc):293
Διάμετρος x διαδρομή (mm):72×72
Τροφοδοσία:Keihin EFI, σώμα ψεκασμού ∅39mm
Λίπανση:Αυτόματη
Εκκίνηση:Μίζα
Συμπλέκτης:DDS multi-disc, υδραυλικός Brembo
Κιβώτιο ταχυτήτων:6 σχέσεων
Πρωτεύσουσα μετάδοση:26:72
Τελική μετάδοση:14:45
Πλαίσιο
Βάρος (χωρίς καύσιμο):106.1 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt):9
Μεταξόνιο (mm):1.489
Φρένο μπροστά:Δίσκος ∅260 mm
Φρένο πίσω:Δίσκος ∅220 mm
Αλυσίδα:520 X-Ring
Πλαίσιο:Ατσάλινο (25CrMo4) με κεντρική δοκό
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος:347 mm
Ύψος σέλας (mm):963
Ανάρτηση μπροστά:WP XACT-USD, Ø48mm, 300mm
Ανάρτηση πίσω:WP XPLOR – PDS, 310 mm
Γωνία κάστερ (°):63,9
Υποπλαίσιο:Αλουμινίου -πολυαμιδίου
Τροχός μπροστά;90/90 x 21 (1.60″)
Τροχός πίσω:140/80 x 18 (2.15″)

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα