Αναβάτες θρύλοι προετοιμάζονται για ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ στην EICMA

Αναβάτες με αθροιστικά περισσότερα από 30 Παγκόσμια Πρωταθλήματα σε άσφαλτο και χώμα θα αγωνιστούν στο Champions Charity Race που θα πραγματοποιηθεί ως παράλληλη εκδήλωση στη Διεθνή Εκθεση Μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο, στις 9 Νοεμβρίου.

Μια πρωτοφανής κινητικότητα πρώην αστέρων και θρύλων της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας παρατηρείται αυτές τις ημέρες. Η αρχή έγινε με τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP™ Casey Stoner που εμφανίστηκε να οδηγεί μετά από πολύ καιρό σε πίστα και μάλιστα χωμάτινη! Στη σέλα μίας δίχρονης Beta RX 300 (ξανά)προπονήθηκε στο Flat Track στις εγκαταστάσεις της Di Traverso School και λίγο αργότερα ανακοινώθηκε η “προκήρυξη” για έναν αγώνα με φιλανθρωπικό χαρακτήρα και το όνομα “Champions Charity Race” στο οποίο θα πάρουν μέρος αναβάτες θρύλοι των δύο τροχών.

Οι πρώτες πληροφορίες

Ο αγώνας θα είναι χωμάτινος και πιθανότατα Flat Track και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο, 9 Νοεμβρίου. Οι αναβάτες θα αγωνίζονται σε μάχες ανά ζευγάρια και ο νικητής κάθε ζευγαριού θα περνάει στον επόμενο γύρο. Μέχρι στιγμής έχουν ανακοινωθεί τα ονόματα των:

  • Casey Stoner (δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP™)
  • Carlos Checa (μία φορά Παγκόσμιος Πρωταθλητής SBK)
  • Loris Capirossi (τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ταχύτητας)
  • Marco Melandri (1 φορά Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ταχύτητας)
  • Troy Bayliss (Τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής SBK)
  • Randy Mamola (4 φορές δεύτερος στην κατηγορία 500cc)
  • Stefan Everts (10 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Motocross)
  • Alex Puzar (2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Motocross)
  • Christophe Pourcel ( Παγκόσμιος Πρωταθλητής Motocross)
  • Joel Smets (5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Motocross)
  • Chicco Chiodi (3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Motocross)
  • Marco Belli (2 φορές Πανευρωπαϊκός Πρωταθλητής Flat Track)

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Πόσο εύκολο είναι να αλλάξω θέση στα χειριστήρια των φρένων μου;

Ρίχνουμε λίγο φως στα άδυτα του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος προκειμένου να απαντήσουμε σε μία ερώτηση που έχει χιλιοσυζητηθεί μεταξύ των αναβατών ποδηλάτων και που (ξανα)έρχεται στο προσκήνιο για τους αναβάτες μοτοσυκλετών enduro χάρη στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα χωρίς συμπλέκτη.