Καθώς το Hellas Rally 2025 μπήκε στο δεύτερο μισό του άρχισε να δείχνει τι πραγματικά σημαίνει “πολυήμερος αγώνας rally”. Η κούραση έχει κάνει την εμφάνισή της, τα προβλήματα είναι όλο και πιο συχνά για τους περισσότερους συμμετέχοντες και η ισορροπία μεταξύ “γρήγορα” και “προσεκτικά” γίνεται όλο και πιο λεπτή.

Μεγάλο θύμα της 4ης μέρας, που αποτέλεσε και το πρώτο μέρος της Marathon Stage, δεν ήταν άλλος από τον διεκδικητή της νίκης Leonardo Tonelli (Beta RR 430). Ο Ιταλός που εναλλασσόταν στην πρώτη θέση της Γενικής με τον Jacopo Cerutti (Aprilia Tuareg 660) είχε μία πτώση μόλις στο 5ο km της ειδικής με αποτέλεσμα να τραυματίσει τον αριστερό του ώμο και να εγκαταλείψει τον αγώνα. Έτσι ο εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia σημειώνοντας και πάλι τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας, έχει πλέον διαφορά 16 λεπτών από τον Jagu Julien (ο οποίος πραγματοποιεί και την πρώτη παγκόσμια εμφάνιση του νέου enduro μοντέλου της Triumph σε αγώνα Rally) που ανέβηκε στη δεύτερη θέση.
Δυστυχώς τα προβλήματα δεν έλειψαν και πάλι για τους Έλληνες αναβάτες. Ο Γιάννης Τρίγκας (Husqvarna FE501). μετά την πολύ δυνατή εμφάνιση της τρίτης μέρας, χτύπησε άσχημα το δεξί του πόδι σε ένα λούκι, με αποτέλεσμα να οδηγήσει με πόνους για το υπόλοιπο της ημέρας. Πρόβλημα με την μοτοσυκλέτα του (πύργος πλοήγησης και ανάρτηση) αντιμετώπισε και ο Βασίλης Μπούδρος (BMW F900GS), ευτυχώς προς το τέλος της ειδικής, ενώ παρόλα αυτά κατάφερε να ανέβει δύο θέσεις στην Γενική κατάταξη.
Ο Κίμων Καράμπελας (Yamaha Tenere 700) άφησε πίσω του τα προβλήματα των προηγούμενων ημερών και οδήγησε για μία ακόμα φορά εκπληκτικά γρήγορα σημειώνοντας τον έκτο χρόνο της ημέρας (Γενική) έχοντας κέρδος 13 θέσεων στην συνολική κατάταξη.



Οι αναβάτες θα διανυκτερεύσουν το βράδυ της Πέμπτης (29/5) στην Άνω Χώρα της Ορεινής Ναυπακτίας και την Παρασκευή θα επιστρέψουν στο Πευκί Ευβοίας μέσω μιας διαδρομής που περιλαμβάνει ειδική 195km. Αρχικά ήταν προγραμματισμένο να ήταν ειδική 280km αλλά λόγω της βροχής που πέφτει ήδη στην περιοχή της Στερεάς Ελλάδας η οργάνωση αποφάσισε να κόψει το μήκος της.
Αναλυτικά η κατάταξη των Ελλήνων:
Hellas Rall Raid 2025- 4η μέρα: Κατάταξη Ελλήνων αναβατών
| Γενική | Αναβάτης | Κατηγορία | Συνολικός χρόνος |
| 6 | Καράμπελας Κίμων (Yamaha) | M5 | 5h07:50 |
| 11 | Βασίλης Μπούδρος (BMW) | M5 | 5h18:32 |
| 12 | Κακολύρης Παναγιώτης (Suzuki) | M5 | 5h22:51 |
| 25 | Γιάννης Σεβαστόπουλος (Yamaha) | M5 | 5h31:09 |
| 26 | Γιάννης Τρίγκας (Husqvarna) | M3 | 5h32:31 |
| 78 | Φίλιππος Ντάτσικας | M5 | 6h16:23 |
| 81 | Πισσαρίδης Πέτρος (Voge) | M1 | 6h30:30 |
| 106 | Ιωσήφ Μπουτσαξής (KTM) | M5 | 6h44:52 |
| 144 | Νίκος Δουνάκης (KTM) | M4 | 14h46:28 |
| 144 | Χαρ. Βοσταντζόγλου (KTM) | M2 | 14h46:28 |
Κατάταξη Ελλήνων αναβατών μετά και την 4η μέρα
| Γενική | Αναβάτης | Κατηγορία | Συνολικός χρόνος |
| 12 | Γιάννης Τρίγκας (Husqvarna) | M3 | 16h52:47 |
| 14 | Βασίλης Μπούδρος (BMW) | M5 | 16h58:29 |
| 17 | Καράμπελας Κίμων (Yamaha) | M5 | 17h16:53 |
| 18 | Κακολύρης Παναγιώτης (Suzuki) | M5 | 17h17:16 |
| 42 | Γιάννης Σεβαστόπουλος (Yamaha) | M5 | 18h33:34 |
| 71 | Ιωσήφ Μπουτσαξής (KTM) | M5 | 19h39:34 |
| 114 | Φίλιππος Ντάτσικας | Μ5 | 25h05:08 |
| 124 | Πισσαρίδης Πέτρος (Voge) | M1 | 26h52:15 |
| 145 | Νίκος Δουνάκης (KTM) | M4 | 34h38:11 |
| 151 | Χαρ. Βοσταντζόγλου (KTM) | M2 | 37h01:45 |

