Η Husqvarna συνεχίζει τον “χορό” νέων off-road μοντέλων για το 2025

Με την αποκάλυψη της νέας σειράς Motocross για το 2025, η Husqvarna συνεχίζει την παρουσίαση των νέων off-road για το group KTM ενώ μέσα σε λίγες ημέρες περιμένουμε και τις υπόλοιπες εταιρείες να παρουσιάσουν τα δικά τους νέα μοντέλα.

Όλο και νωρίτερα παρουσιάζονται τα νέα μοντέλα κάθε χρονιάς και φέτος είδαμε και πάλι το group της KTM AG να κάνει την αρχή, πρώτα με τη σειρά SX της ΚΤΜ και στη συνέχεια με τη Motocross σειρά της Husqvarna. Λέγοντας “φέτος” εννοούμε τα μοντέλα του 2025 και αυτό από μόνο του δημιουργεί μία μικρή σύγχυση καθώς πριν λίγο μπήκαμε στον πέμπτο μήνα του ‘24 ενώ τα αντίστοιχα μοντέλα του ‘24 είχαν παρουσιαστεί μέσα στο καλοκαίρι του ‘23 (Ιούνιο και Ιούλιο). Σε κάθε περίπτωση αυτά που ξεχωρίζουν από τη σειρά είναι τα νέα δίχρονα TC 150 και TC 300 με τα οποία οι διαθέσιμοι κυβισμοί αυξάνονται πλέον σε 7 (όπως και της ΚΤΜ):

TC 125, TC 150, TC 250, TC 300, FC 250, FC 350, FC 450.

TC 150

Βασισμένο στο TC 125, το νέο TC 150 έρχεται για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του TC 125 και του TC 250. Προσφέροντας βελτιωμένη συνολική ισχύ και σημαντικά αυξημένη ροπή, το TC 150 είναι η τέλεια επιλογή για τους αγωνιζόμενους που θέλουν να αποκτήσουν πλεονέκτημα όταν ανταγωνίζονται τις τετράχρονες μοτοσυκλέτες 250cc.

TC 300

Με την ίδια φιλοσοφία κατασκευάστηκε και το νέο Husqvarna TC 300. Χρησιμοποιώντας ως βάση το TC 250, το μοντέλο των 293cc μπορεί να αγωνιστεί σε πολλά πρωταθλήματα μαζί με τετράχρονες μοτοσυκλέτες 450cc, προσφέροντας εξαιρετική ροπή και κορυφαία απόδοση. Έτσι, το TC 300 παρέχει εντυπωσιακό συνδυασμό ισχύος και οδηγικής συμπεριφοράς σε ένα ελαφρύ σύνολο.

Αλλαγές για τη σειρά ΜΧ του 2025

  • Επανασχεδιασμένο πλαίσιο για λιγότερη ακαμψία και περισσότερη ευελιξία στις στροφές.
  • Νέες τσιμούχες και πείρος για το μοχλικό της πίσω ανάρτησης.
  • Ελαστικά Dunlop Geomax MX34.
  • Νέες βάσεις κινητήρα στα μοντέλα FC για περισσότερη ευκαμψία του πλαισίου.
  • Νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις για να ταιριάξουν με το επανασχεδιασμένο πλαίσιο.
  • Νέας σχεδίασης πλαστικά καπάκια ψυγείων με νέα γραφικά.
  • Επανασχεδιασμένο ψαλίδι που βελτιώνει την ανθεκτικότητα της γλίστρας αλυσίδας.
  • Ελαφρώς ψηλότερη και φαρδύτερη σέλα με αντιολισθητικό κάλυμμα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Husqvarna TC 150 & TC 300


TC 150TC 300



Engine

Engine typeSingle cylinder, 2-strokeSingle cylinder, 2-stroke
Displacement144.0 cc293.2 cc
Bore/stroke58/54.5 mm72/72 mm
Compression ratio
Starter/batteryElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2AhElectric starter / Lithium Ion 12,8V 2Ah
Transmission6 gears5 gears
Fuel systemKeihin EFI,
throttle body Ψ 39 mm
Keihin EFI,
throttle body Ψ 39 mm
ControlElectronic exhaust controlElectronic exhaust control
LubricationMixture oil lubrication 1:40Mixture oil lubrication 1:60
Gear ratios14:32 15:30 17:28 19:27 19:23 22:2414:28 16:26 18:24 21:24 22:21
Primary ratio23:7326:72
Final drive13:4814:47
CoolingLiquid coolingLiquid cooling
ClutchWet multi-disc DS-clutch, Brembo hydraulicsWet multi-disc DDS-clutch, Brembo hydraulics
Engine ManagementVitesco Technologies EMSVitesco Technologies EMS



Chassis

FrameCentral double-cradle-type 25CrMo4 steelCentral double-cradle-type 25CrMo4 steel
SubframeAluminium reinforced PolyamideAluminium reinforced Polyamide
HandlebarPro Taper, Aluminium Ψ 28/22 mmPro Taper, Aluminium Ψ 28/22 mm
Front suspensionWP XACT-USD, Ψ 48 mmWP XACT-USD, Ψ 48 mm
Rear suspensionWP XACT Monoshock with linkageWP XACT Monoshock with linkage
Suspension travel front/rear305/293 mm305/293 mm
Front/rear brakesDisc brake Ψ 260/220 mm BremboDisc brake Ψ 260/220 mm Brembo
Front/rear rims1.60 x 21″; 2.15 x 19″ DID1.60 x 21″; 2.15 x 19″ DID
Front/rear tyres80/100-21″; 100/90-19″
DUNLOP MX34
80/100-21″; 110/90-19″
DUNLOP MX34
Chain520 Non-Sealed520 Non-Sealed
SilencerAluminiumAluminium
Steering head angle63.9°63,9°
Triple clamp offset22 mm22 mm
Wheel base1,490 ± 10 mm1,490 ± 10 mm
Ground clearance350 mm346 mm
Seat height946 mm946 mm
Tank capacity, approx.7,2 l7,2 l
Weight, without fuel, approx.92,8 kg99,6 kg

Σχετικά άρθρα

Νέα χωμάτινα μοντέλα στην Ελλάδα

Μετά την Έκθεση Μοτοσυκλέτας και τις διεθνείς παρουσιάσεις, ήρθε η ώρα αρκετά νέα μοντέλα να βγουν και στους ελληνικούς χωματόδρομους. Το KOVE 450 Rally είναι πλέον στην ελληνική αντιπροσωπεία (ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.), το πρώτα Stark Varg φορτίστηκαν στις εγκαταστάσεις της Starkfuture Hellas, ξεκίνησε η διάθεση των πρώτων Beta ALP 4.0 από την Beta Hellas (σύντομα αναμένονται […]