Στις αρχές Απριλίου η Ducati παρουσίασε και επίσημα τη νέα της μοτοσυκλέτα Motocross και σύμφωνα με την ενημέρωση που λάβαμε η τιμή της στην Ελλάδα θα είναι 14.000€ ενώ οι πρώτες μοτοσυκλέτες παγκοσμίως θα αρχίσουν να παραδίδονται μέσα στον ερχόμενο Ιούνιο..


Νέα εποχή για τη Ducati
Η Desmo450 MX είναι το πρώτο μοντέλο από μια πλήρη οff-road γκάμα που σχεδιάζει η εταιρεία του Borgo Panigale. Μάλιστα καθώς ο προσανατολισμός της εταιρείας ήταν τελείως διαφορετικός μέχρι πρόσφατα, χρειάστηκε να γίνουν σημαντικές αλλαγές αλλά και εκπαιδευτούν κατάλληλα όλοι οι εργαζόμενοι της Ducati αλλά και οι αντιπρόσωποι της.
To Desmo στο Motocross
Το σήμα κατατεθέν σύστημα κίνησης των βαλβίδων του κινητήρα χωρίς χρήση ελατηρίων έρχεται και στο χώμα. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 449,6cm της Desmo450 MX υιοθετεί αυτό το σύστημα και υπόσχεται όχι μόνο κορυφαία απόδοση που αγγίζει τους 63.5 ίππους στις 9.400 rpm αλλά και σχετικά μεγάλα διαστήματα service όπως έλεγχο διάκενων βαλβίδων κάθε 45 ώρες.

Αλουμινένιο πλαίσιο
Σύμφωνα με τη Ducati, το αλουμινίου πλαίσιο της Desmo450 MX έχει σχεδιαστεί για να έχει όσο το δυνατόν λιγότερες συγκολλήσεις, προς όφελος της στιβαρότητας, του βάρους και της ακαμψίας. Τα κομμάτια του πλαισίου είναι μόλις 11 και το βάρος του έχει κρατηθεί κάτω από τα 9kg (8.960gr) βοηθώντας τη διατήρηση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας στα 104.8kg.
Ηλεκτρονικά βοηθήματα
Η Ducati ισχυρίζεται πως η Desmo450 MX είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία που είναι εφοδιασμένη με σύστημα Traction Control ικανό να καθορίσει με ακρίβεια την πραγματική ολίσθηση του πίσω τροχού (στους αγώνες motocross και enduro απαγορεύονται τα συστήματα traction control που χρησιμοποιούν δεδομένα και από τους δύο τροχούς της μοτοσυκλέτας με αποτέλεσμα να μην είναι όσο ακριβή είναι τα αντίστοιχα συστήματα για χρήση σε ασφάλτινες πίστες).
Για να πετύχει μεγαλύτερη ακρίβεια στη λειτουργία του traction control η Ducati χρησιμοποιεί δεδομένα από αισθητήρες επιτάχυνσης στη μοτοσυκλέτα που βοηθούν την κεντρική μονάδα να καταλάβει αν η ισχύς του κινητήρα προσδίδει επιτάχυνση στη μοτοσυκλέτα ή αν αυτή χάνεται σε σπινάρισμα του πίσω τροχού. Εντυπωσιακό επίσης είναι πως το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον αναβάτη όπου κρίνει αυτός και να ενεργοποιηθεί αυτόματα στη συνέχεια.

Αναρτήσεις Showa – Φρένα Brembo
Έχοντας πολυετή συνεργασία με τη Showa από τους αγώνες ταχύτητας, η Ducati κάνει σαφές πως την επέλεξε για να κάνει πιο εύκολη υπόθεση της ρύθμισης των αναρτήσεων για τους ερασιτέχνες λόγω της χρήσης ελατηρίου και ανάρτησης αέρος. Το πιρούνι είναι USD, πλήρως ρυθμιζόμενο με καλάμια διαμέτρου 49 mm που φέρουν αντιτριβική επίστρωση Kashima και έχει διαδρομή 310mm. Το αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και αξίζει να σημειωθεί πως ο Alessandro Lupino συμμετέχει με το ίδιο σύστημα στους αγώνες του ιταλικού πρωταθλήματος.. Στα φρένα δεν περίμενε κανείς ότι θα συναντήσουμε κάτι διαφορετικό από τα συστήματα της Brembo καθώς οι δύο εταιρείες έχουν στενή συνεργασία εδώ και πολλά χρόνια.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Ducati Desmo450 MX 2026
- Μονοκύλινδρος κινητήρας 449.6 cc (96mm x 62,1mm)
- Μέγιστη απόδοση 63.5 hp @9.400 rpm
- Μέγιστη ροπή 53.5 Nm @7.500 rpm
- Αλουμινένιο πλαίσιο
- Ρεζερβουάρ 7,2lt
- Πιρούνι Showa 49mm πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 310mm
- Αμορτισέρ Showaπλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 301mm
- Φρένα Brembo, 260mm(μπροστά) – 240mm (πίσω)
- Ελαστικά Pirelli Scorpion MX32 Mid-Soft 80/100-21” & 110/90-19”
- 2 Power Modes, 2 Riding Modes επεξεργάσιμα μέσω εφαρμογής
- Ducati Traction Control (DTC) με σύστημα εκκινήσεων, Quick Shift, και έλεγχο φρένου κινητήρα.