Honda CRF 2025: Σημαντικές αλλαγές και “Works Editions” για την Ευρωπαϊκή αγορά

Η Honda παρουσίασε τη νέα σειρά CRF για το 2025 με σημαντικές αναβαθμίσεις με στόχο κυρίως τη βελτίωση της σταθερότητας και του ελέγχου στις στροφές.

Αρκετές αλλαγές δέχθηκε η σειρά CRF της Honda για το 2025 ενώ διαθέσιμες για πρώτη φορά στην Ευρώπη θα είναι οι σπέσιαλ εκδόσεις (Works Editions).

Οι αλλαγές των μοντέλων Honda CRF για το 2025

  • Νέο (κατά 70%) αλουμινένιο πλαίσιο.
  • Νέα μπροστινή ανάρτηση Showa 49mm με εξαιρετικά ομαλή διαδρομή και νέο αμορτισέρ.
  • Βελτιωμένος κινητήρας με αυξημένη απόδοση και περισσότερη ροπή ειδικά στις μεσαίες και υψηλές rpm.
  • Νέα πλαϊνά καπάκια.
  • HSTC (Honda Selectable Torque Control) στα CRF250R και CRF250RX (από το CRF450R).
  • Τα CRF250RWE και CRF450RWE θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη για πρώτη φορά.
  • Νέα γραφικά

Νέο Πλαίσιο

  • Στο επίκεντρο των αλλαγών βρίσκεται ένα νέο (κατά 70% όπως δηλώνει η Honda) αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών. Ο επανασχεδιασμένος σωλήνας στο μπροστινό κάτω μέρος, οι πιο άκαμπτοι δοκοί, τα νέα πλαϊνά χαμηλά τμήματα (στην περιοχή που εδράζονται τα μαρσπιέ) και η νέα βάση του αμορτισέρ αυξάνουν κατά 8% την στρεπτική ακαμψία και κατά 5% την πλευρική, βελτιώνοντας την σταθερότητα στις στροφές.
  • Το πλαίσιο διαθέτει επίσης νέες βάσεις για το υποπλαίσιο, νέες πλάκες (πάνω και κάτω) για το νέο πιρούνι Showa 49mm (που έρχεται με νέες μπότες και σφικτήρες για τον άξονα του μπροστινού τροχού) και όλα αυτά συνδυάζονται με νέο αμορτισέρ Showa που χρησιμοποιεί επανασχεδιασμένο μοχλικό.
  • Νέα δαγκάνα έχει τοποθετηθεί στο μπροστινό φρένο η οποία διαθέτει δύο νέα έμβολα με αυλακώσεις για βελτιωμένη απόδοση όταν είναι ζεστή, μια τεχνολογία που έρχεται από την εργοστασιακή ομάδα του HRC.
  • Οι κινητήρες των μοντέλων 25YM διαθέτουν νέες ρυθμίσεις ψεκασμού, επανασχεδιασμένο στροφαλοφόρο άξονα και εκτεταμένες αλλαγές στην εισαγωγή και την εξάτμιση. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, το CRF250R αποκτά Honda Selectable Torque Control από το μεγαλύτερο αδερφάκι του, με 3 λειτουργίες και μια ρύθμιση “off”.

CRF250RX – CRF450RX

Τα CRF250RX και CRF450RX διαθέτουν τις ίδιες βελτιώσεις με τα αδέρφια τους στο motocross ενώ διαθέτουν διαφορετική χαρτογράφηση ψεκασμού καυσίμου προσαρμοσμένη για χρήση enduro. Διατηρούν το πλαστικό ρεζερβουάρ καυσίμου των 8 λίτρων (σε σύγκριση με το ρεζερβουάρ τιτανίου 6,3 λίτρων των αντίστοιχων «R»), το πλαϊνό αλουμινένιο (σφυρήλατο) σταντ, την προστασία χεριών και φυσικά τον πίσω τροχό με διάμετρο 18″.

Αλλαγές CRF250RWE και CRF450RWE

Για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι διαθέσιμες οι εκδόσεις “Works”, έξι χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης σειράς RWE. Tο CRF250RWE και CRF450RWE διαθέτουν μια σειρά αναβαθμίσεων και ξεχωριστών ρυθμίσεων για βελτιωμένη απόδοση και πιο ελκυστική εμφάνιση:

  • Κατεργασμένοι στο χέρι αυλοί εισαγωγής/εξαγωγής
  • Εξάτμιση Yoshimura και φίλτρο αέρα TwinAir
  • Διαφορετικός χρονισμός ανάφλεξης και ρυθμίσεις για την εκκίνηση του κινητήρα
  • Μεταλλικό κόκκινο κάλυμμα κεφαλής κινητήρα
  • Πιρούνι με επίστρωση Kashima στον εξωτερικό σωλήνα και επίστρωση τιτανίου στα καλάμια και το πίσω αμορτισέρ
  • Μαύρες πλάκες πιρουνιού
  • Χρυσή αλυσίδα DID DM2
  • Ggrip τιμονιού Renthal
  • Σέλα Throttle Jockey
  • Μαύρα στεφάνια τροχών DID-LTX
  • Μαύρη ανοδιωμένη βάση μπροστινού άξονα
  • Νέα γραφικά και χάραξη με λέιζερ στα στεφάνια των τροχών και στα καπάκια του πιρουνιού.
  • Νέος υδραυλικός συμπλέκτης για το CRF250RWE.
  • Καμπάνα συμπλέκτη Hinson για το CRF450RWE


Για τα μοντέλα 2025, τα μικρότερα μέλη της οικογένειας CRF – τα CRF150R, CRF125F, CRF110F και CRF50F – ακολουθούν το παράδειγμα των μεγαλύτερων αδερφών τους και διαθέτουν όλα τα νέα γραφικά CRF.


Σχετικά άρθρα

Steve Holcombe

Με τέσσερις τίτλους στη Γενική – EnduroGP (2017-’18-’20-’23) o Steve Holocmbe είναι ο καλύτερος αναβάτης enduro της τελευταίας δεκαετίας. Ξεκίνησε την καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την ομάδα Boano Beta το 2015 και στη συνέχεια μεταπήδησε στην εργοστασιακή ομάδα της Beta όπου παρέμεινε οχτώ χρόνια. Για το 2024 θα αγωνίζεται με την ομάδα της […]