Ο Maunal Lettenbichler παίρνει προβάδισμα στο Red Bull Romaniacs 2025 – Συνεχίζει δυνατά ο Καράμπελας

Μία πολύ σκληρή πρώτη μέρα στα βουνά περίμενε τους αναβάτες αναγκάζοντας ακόμα και τους πρωτοκλασάτους αναβάτες όχι μόνο να “ξεκαβαλήσουν” αλλά και “να στείλουν” τις μοτοσυκλέτες τους.

Μετά τον Πρόλογο με τα τεχνητά εμπόδια στο κέντρο της πόλης Sibiu, σήμερα (Τετάρτη 23/7) ήρθε η ώρα για την πραγματική “εκκίνηση” του Red Bull Romaniacs. “Το πρώτο μέρος της διαδρομής είχε μεγάλη ένταση και στη συνέχεια είχαμε ένα πολύ δύσκολο κατηφορικό που ούτε να δω κάτω δεν μπορούσα οπότε άφησα το μηχανάκι απλά να πέσει…” δήλωσε ο θρύλος Graham Jarvis και φυσικά δεν χρειάζεται να προσθέσουμε τίποτα άλλο για τη δυσκολία της διαδρομής.

Προβάδισμα για τον Lettenbichler

Σίγουρα δεν αποτελεί έκπληξη η πρώτη θέση του Manuel Lettenbichler (KTM 300). O Γερμανός αναβάτης με τις πέντε νίκες στον συγκεκριμένο αγώνα, εκκίνησε πρώτος (στις 06:45!) και ήδη στο τρίτο check point της ημέρας είχε καλύψει τη διαφορά του Bolt από τον πρόλογο. Οδήγησε μέχρι το τέλος της ημέρας στην πρώτη θέση με εντυπωσιακό ρυθμό, απέφυγε τα λάθη και για μία ακόμα φορά απέδειξε γιατί είναι ο κορυφαίος αναβάτης Hard Enduro των τελευταίων ετών.

Μάχη για το βάθρο

Πολύ δυνατή απόδοση είχε ο Teodor Kabakchiev (Sherco 300) που κατάφερε να “πιάσει” αμέσως τον Billy Bolt (Husqvarna 300) και να περάσει στη δεύτερη θέση. Οι δύο τους οδήγησαν πολύ κοντά ο ένας με τον άλλον και έδειξαν έτοιμοι να εκμεταλλευτούν οποιοδήποτε λάθος του Lettenbichler ώστε να φτάσουν στη νίκη. Σε κοντινή απόσταση ακολούθησε και ο Mario Roman (Sherco 300) ενώ την πεντάδα έκλεισε ο θρύλος Graham Jarvis (Husqvarna 300) που σε ηλικία 50 ετών (!) εξακολουθεί να βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο.

8η θέση για τον Καράμπελα

Συνεχίζοντας την πολύ καλή εμφάνιση του Προλόγου, ο Κίμωνας Καράμπελας (Yamaha Tenere 700) κατάφερε να κρατήσει υψηλό ρυθμό και να τερματίσει στην 8η θέση της κατηγορίας Adventure Ultimate. Εκεί συνεχίζει να προηγείται ο Pol Tarres (Yamaha Tenere 700), με τον Johnny Aubert (KTM 890 Adventure R) να έχει πλησιάσει στη 2η θέση (μόλις 48 δευτερόλεπτα διαφορά!). Μετά τον τερματισμό, ο Καράμπελας μας μίλησε για την εμπειρία του εστιάζοντας κυρίως στην καταπληκτική διαδρομή αλλά και στις μεικτές συνθήκες του τερέν: “Φανταστικό Enduro σήμερα! Πολύ ωραίες διαδρομές μέσα σε πυκνά δάση. Βέβαια, εκτός από τα εντουράδικα κομμάτια που βλέπουμε στα περισσότερα video, η διαδρομή περιλαμβάνει και πολύ γρήγορα κομμάτια που μοιάζουν με πίστα motocross με πολύ σαμάρια. Εντύπωση μου έχει κάνει πως στη διαδρομή δεν υπάρχουν θαυμαστικά (για την επισήμανση κινδύνου) και έτσι πολλές φορές έχω βρεθεί να πηδάω, με μεγάλη ταχύτητα, πάνω από χαντάκια και λοιπές ανωμαλίες.
Όσον αφορά την εξέλιξη του αγώνα, ο Έλληνας αναβάτης είχε την ευκαιρία να οδηγήσει για λίγο πίσω από τον Aubert και τη σκόνη που άφηνε ο Γάλλος και δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro: “Η σκόνη ήταν πολύ έντονη και σε πολλά σημεία δεν έβλεπα καθόλου. Για παράδειγμα βρέθηκα σε μία ανηφόρα την οποία οριακά κατάφερα να βγάλω, “στέλνοντας” στο τελείωμα το Tenere”.
Ο Καράμπελας συνεχίζει απτόητος έχοντας μόνο μια μικρή ενόχληση στον αστράγαλο μετά από άλμα στην ξύλινη ράμπα του τερματισμού όπου οι αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας του τερμάτισαν σε φλατ προσγείωση.

Δες το video του Κίμωνα Καράμπελα από την 1η μέρα.

Κατηγορία Silver

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η δεύτερης δυσκολίας κατηγορία καθώς εκεί βρίσκεται ο Eddie Karlsson με την ηλεκτροκίνητη Stark Varg καταφέρνοντας να τερματίσει στην 6η θέση ενώ στην 28η θέση βρίσκεται ο Phil Atwill (Beta Chachagias Racing Team).

Δες ζωντανή μετάδοση από την αυριανή, 2η μέρα του αγώνα εδώ:

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα