ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ KTM 125/390 ENDURO R MY25

Άνοιξαν οι προπαραγγελίες, στο τέλους του πρώτου τριμήνου θα φτάσουν στην Ελλάδα.

Σε προηγούμενο άρθρο διαβάσατε για τα νέα KTM 125/390 ENDURO R MY25 και σήμερα η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, επίσημος εισαγωγέας των KTM στην Ελλάδα, ανακοίνωσε τις τιμές τους:

  • KTM 125 ENDURO R MY25 €5.550
  • KTM 390 ENDURO R MY25 €6.590

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ KTM 125-390 ENDURO R 2025

125 ENDURO R390 ENDURO R
ΚινητήραςΜονοκύλινδρος, 4-χρονος, υγρόψυκτος. 1EEK, 4 βαλβίδεςΜονοκύλινδρος, 4-χρονος, υγρόψυκτος. 2EEK, 4 βαλβίδες
Χωρητικότητα124,99cm³398,7 cm³
Διάμετρος x διαδρομή58×47,389Χ64mm
Συμπίεση12,612,6:1
ΤροφοδοσίαΗλεκτρονικός ψεκασμός Bosch με σώμα γκαζιού Ø33mmΗλεκτρονικός ψεκασμός Bosch με σώμα γκαζιού Ø 46mm
ΣυμπλέκτηςΜηχανικός, μονόδρομος
Κιβώτιο6 σχέσεων
ΕκκίνησηΜίζα
Κατανάλωση2,4l / 100km3,4l / 100km
Εκπομπές CO257g CO2/km79g CO2/km
ΠλαίσιοΑτσάλινο με ατσάλινο αφαιρούμενο υποπλαίσιο
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ9lt
Τροχοί -ελαστικά (μπροστά/πίσω)90/90 -21 / 140/80-18
Ανάρτηση μπροστάWP APEX open cartridge Ø43mm, διαδρομή 230mmWP APEX open cartridge Ø43mm, διαδρομή 230mm, ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς
Ανάρτηση πίσωWP APEX Split Piston με διαδρομή 230mmWP APEX Split Piston με διαδρομή 230mm, ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου
Φρένο μπροστάΠλευστός δίσκος Ø 285mm, δαγκάνα Bybre 2 εμβόλων
Φρένο πίσωΔίσκος Ø 240mm, δαγκάνα Bybre 1 εμβόλου
ABSΔύο καναλιών Bosch
Ύψος σέλας890mm
Μεταξόνιο1.475mm
Βάρος (γεμάτα βενζίνη):152kg159kg

Νέα KTM 125 ENDURO R και KTM 390 ENDURO R 2025

22/1/25

Τα νέα πολιτικά enduro της KTM έχουν “καθαρόαιμα” χαρακτηριστικά και υπόσχονται έναν μοναδικό συνδυασμό καθημερινής χρήσης με αυξημένες δυνατότητες για off road χρήση.

Τα εντελώς νέα 390 ENDURO R και KTM 125 ENDURO R του 2025 παρουσίασε η ΚΤΜ προσθέτοντας ταυτόχρονα μια νέα κατηγορία μοτοσυκλετών στην γκάμα της, την Dual Sport. Χρησιμοποιώντας αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών και ακτινωτούς τροχούς 21/18”, η αυστριακή εταιρεία κάνει σαφή την πρόθεσή της να δώσει στα νέα μοντέλα αυξημένες δυνατότητες για εκτός δρόμου οδηγική…. απόλαυση.

KTM 390 Enduro R 2025

Μάλιστα για να τονίσει ακόμα περισσότερο αυτά τα χαρακτηριστικά επιστράτευσε τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή EnduroGP Josep Garcia ο οποίος στη σέλα των δύο μοντέλων και ειδικά σε αυτή του 390 (video), μπορούμε να πούμε πως έδωσε ρεσιτάλ!

KTM 390 Enduro R 2025

Παράλληλα, η KTM ανακοινώνει για τα νέα αυτά μοντέλα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα νούμερα κατανάλωσης και διαστημάτων service που θα κάνουν όσους ψάχνουν για την απόλυτη 2 σε 1 μοτοσυκλέτα να τα δουν πολύ ζεστά. Ας δούμε τι πληροφορίες μας δίνει η KTM για τα νέα 125 ENDURO R και KTM 390 ENDURO R του 2025:

Πλαίσιο

To 390 ENDURO R γυμνό

Το νέο πλαίσιο βασίζεται στην πλατφόρμα Gen 3 που χρησιμοποιείται στα μοντέλα DUKE, αλλά διαθέτει διαφορετικό λαιμό, διαφορετικά χαρακτηριστικά ακαμψίας , άλλες πλάκες πιρουνιού και διαφορετική έδραση για το υποπλαίσιο. Όλα αυτά έχουν επανασχεδιαστεί με γνώμονα την ακρίβεια στο χειρισμό και τη σταθερότητα σε off-road συνθήκες. Φυσικά το νέο πλαίσιο αυξάνει την απόσταση από το έδαφος και δίνει τον απαραίτητο έξτρα χώρο για να τοποθετηθούν μπροστινός τροχός 21ιντσών και αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών.

Το υποπλαίσιο

Σημαντικό στοιχείο αποτελεί πως το νέο υποπλαίσιο είναι αφαιρούμενο (άρα και εύκολα αντικαταστήσιμα σε περίπτωση στραβής…) και συνδυάζεται με νέα ενιαία σέλα.

Αναρτήσεις

Το KTM 390 ENDURO R διαθέτει open cartridge πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43mm και δυνατότητα ρύθμισης των αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς. Το ίδιο σύστημα χρησιμοποιείται και στο 125 ENDURO R χωρίς όμως τη δυνατότητα ρύθμισης.

Τροχοί και ελαστικά

Τα KTM 390 ENDURO R και KTM 125 ENDURO R χρησιμοποιούν τροχούς 21″ μπροστά και 18″ πίσω που αποτελούν και τον ιδανικό συνδυασμό για εκτός δρόμου κίνηση. Θα έρχονται εφοδιασμένοι με ελαστικά Metzeler Karoo 4, διαστάσεων 90/90-21 και 140/80-18 αντίστοιχα.

KTM 125 Enduro R 2025

Φρένα

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν φρένα Bybre με 285 mm μπροστινό πλευστό δίσκο και 240 mm πίσω καθώς και με δαγκάνες δύο εμβόλων.

ABS με λειτουργία εκτός δρόμου

Τα νέα μοντέλα ENDURO R διαθέτουν λειτουργία ABS εκτός δρόμου που παραμένει ενεργή ακόμα και μετά την απενεργοποίηση και εκ νέου ενεργοποίηση του κινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει διακόπτης για πλήρη απενεργοποίηση του ABS.

Κινητήρας

Και τα δύο μοντέλα κινούνται από τους νέους μονοκύλινδρους κινητήρες LC4c οι οποίοι προέρχονται από τη σειρά Duke. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο κινητήρας του 390 ENDURO R διαφοροποιείται από αυτόν του 390 Adventure (2024) καθώς, εκτός των άλλων, διαθέτει μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου και κατ’ επέκταση αυξημένο κυβισμό (398,7cc έναντι 373,2) που υπόσχεται περισσότερη απόδοση αλλά και αυξημένη ροπή στις χαμηλομεσαίες rpm. Φυσικά και οι δύο κινητήρες είναι σχεδιασμένοι ώστε να πληρούν τις προδιαγραφές EURO 5+.

Θέση οδήγησης-διαστάσεις

Τα νέα KTM διαθέτουν μεταλλικό ρεζερβουάρ σχετικά μικρής χωρητικότητας (9 λίτρα) και σύμφωνα με την KTM βοηθούν στη διατήρηση του πλάτους σε χαμηλό επίπεδο βοηθώντας στη δημιουργία μίας ιδανικής θέσης οδήγησης. Το μεταξόνιο είναι μικρότερο από τα καθαρόαιμα enduro αλλά λίγο πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας των μοτοσυκλετών διπλής χρήσης σε αυτούς τους κυβισμούς ενώ στο βάρος θα περιμέναμε λίγο χαμηλότερα νούμερα.

Εξάτμιση

Η εξάτμιση της Remus και η προστατευτική ποδιά κινητήρα-εξάτμισης είναι έξτρα από τη σειρά Powerparts.

Ο λαιμός της εξάτμιση κατευθύνεται αμέσως κάτω από τον κινητήρα (όχι στο πλάι του, όπως στις καθαρόαιμες enduro) όπου βρίσκεται τοποθετημένο το σύστημα του διπλού καταλύτη και σιγαστήρα (Euro 5+). Αυτό δημιουργεί ένα ακόμα πιο λεπτό σύνολο (δεν εξέχει το τελικό της εξάτμισης) ωστόσο αφήνει ένα ερωτηματικό για το πόσο καλά είναι προστατευμένη από την μεταλλική ποδιά. Η KTM αναφέρει πως η εξάτμιση διαθέτει σύστημα ελέγχου της θερμοκρασίας της ώστε η ECU να προσαρμόζει κατάλληλα το μείγμα διατηρώντας τη στο επιθυμητό επίπεδο. Στις action φωτό βλέπουμε να έχει τοποθετηθεί aftermarket τελικό εξάτμισης από τη Remus, το οποίο βγαίνει στη δεξιά πλευρά. Λίγο πιο “στριτάδικη” εικόνα μπορούμε να πούμε πως μας φάνηκε αυτή, σε σχέση με το υπόλοιπο σύνολο, αλλά μάλλον απαραίτητη βελτίωση για χωμάτινη οδήγηση.

Συντήρηση

Τα νέα μοντέλα διαθέτουν εκτεταμένα διαστήματα service. Συγκεκριμένα μετά το πρώτο service στα 1.000km, τα επόμενα πρέπει να γίνονται κάθε 10.000km ενώ ο έλεγχος βαλβίδων πρέπει να πραγματοποιείται κάθε 20.000km.

Τεχνολογα

Οι νέες οθόνες TFT 4,2 ιντσών αποτρέπουν τις αντανακλάσεις καθώς διαθέτουν ειδική πολωτική επίστρωση και περιλαμβάνουν θύρα USB-C και νέες φωτιζόμενες διατάξεις χειριστηρίων. Η συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth επιτρέπει λειτουργίες όπως πλοήγηση, μουσική και τηλεφωνικές κλήσεις. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν δικάναλο ABS (με διακόπτη απενεργοποίησης), traction control, δυνατότητα επιλογής mode οδήγησης ενώ τα φώτα είναι τεχνολογίας LED.

Ξεχωριστός διακόπτης αποκλειστικά για την απενεργοποίηση του ABS.

Κατασκευή στην Ινδία

Όπως οι περισσότερες μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού της ΚΤΜ (εκτός από τα off-road), τα νέα KTM 125 ENDURO R and KTM 390 ENDURO R κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Bajaj, στην Ινδία.

KTM POWERPARTS & POWERWEAR

Μια πλήρης γκάμα εξαρτημάτων KTM PowerParts θα είναι διαθέσιμη για τη βελτίωση των δύο μοντέλων ενώ διαθέσιμη θα είναι και σχετική σειρά ρουχισμού στα KTM PowerWear.

Οι νέες 2025 KTM 125 ENDURO R και KTM 390 ENDURO R θα φτάσουν στο επίσημο δίκτυο συνεργατών της ΚΤΜ το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Ψηφιακό vs αναλογικό roadbook στο Rally Dakar

Νέα εποχή για το Rally Dakar καθώς ο αγώνας του 2025 διεξάγεται με τους αναβάτες να χρησιμοποιούν υποχρεωτικά το νέο ψηφιακό roadbook. Δες εδώ τις πληροφορίες, τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του νέου “gadget”.