Η απόλυτη μετατροπή για οδήγηση enduro στον πάγο

Με δίσκους κοπής (αντί) για τροχούς σίγουρα δεν θα ξαναχάσετε το μπροστινό…

Ξεχάστε τα “καρφιά-βίδες” στα λάστιχα, τις ερπύστριες, τα χιονοπέδιλα και όλες τις υπόλοιπες ταπεινές λύσεις-ημίμετρα για την οδήγηση enduro και λοιπών μοτοσυκλετών στον πάγο. Αν είναι να κάνεις μετατροπή κάν’ την σωστά, όπως ο Süleyman Atlı στη γείτονα χώρα.

Ο εκκεντρικός snowboarder έχει κάνει αμέτρητες “καφρίλες” και τώρα ήρθε η ώρα για το απόλυτο “ice motorbike”. Πήρε λοιπόν ένα Beta Xtrainer 300, αφαίρεσε τους τροχούς, και στη θέση τους προσάρμοσε γιγαντιαίους μεταλλικούς δίσκους κοπής (υποθέτουμε για ξύλο). Το project φαίνεται να δουλεύει απροσδόκητα καλά αν και διακρίνουμε μια μικρή δυσκολία στις αλλαγές κατεύθυνσης…

Αυτό δεν είναι το πρώτο δίτροχο (ή καλύτερα “δίδισκο”;) που βλέπουμε στους πάγους. Πριν τρία χρόνια, το Epic Cycling on Ice αφορούσε ένα αντίστοιχο ποδήλατο που όμως τα βρήκε σχετικά σκούρα στον πάγο. Η έλλειψη ροπής (ίσως και ο λιγότερο σκληρός πάγος λόγω υψηλότερης θερμοκρασίας) δεν επέτρεψε στον αναβάτη του ποδηλάτου να κάνει κατευθείαν μια άνετη βόλτα στην παγωμένη λίμνη, και χρειάστηκε η προσθήκη μερικών πλακιδίων στα δόντια των δίσκων ώστε να αποτρέπουν την υπερβολική βύθισή.

Στην περίπτωση του Τούρκου ωστόσο, και με τη βοήθεια του δίχρονου κινητήρα των 300cc δεν φαίνεται να υπάρχουν τέτοιου είδους προβλήματα.

Φήμες αναφέρουν πως το project δεν μπορεί να λάβει έγκριση τύπου για νόμιμη χρήση στον δρόμο λόγω μη συμμόρφωσης με τις οδηγίες για προστασία των πεζών σε περίπτωση πρόσκρουσης.

Δες το video με το enduro του Süleyman Atlı στον πάγο:

και το αντίστοιχο ποδηλατικό project:

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE

To 2024 ήταν μια άκρως επιτυχημένη χρονιά για την αγωνιστική ομάδα του Μιχάλη Μιμίκου που κατέκτησε δύο βαρυσήμαντους τίτλους, αυτούς της EnduroGP και της Ε2 του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro.