Σαν σήμερα: 23 Μαΐου

Σαν σήμερα, το 2006 η ΚΤΜ πραγματοποιεί την δημοσιογραφική παρουσίαση του 950 Super Enduro, του αντίπαλου δέους του BMW HP2.

2006 – Παρουσίαση ΚΤΜ 950R Super Enduro

Το 2005 η BMW παρουσίασε το δικύλινδρο HP2 Enduro (boxer κινητήρας από το R 1200 GS) και έφερε τα πάνω κάτω στον χώρο του enduro ενώ με αναβάτη τον Simo Kirssi κατάφερε να κερδίσει τον πρόλογο στο Erzberg Rodeo εκείνης της χρονιάς. Μετά από αυτή την ταπείνωση μέσα στο ίδιο τους το σπίτι, οι άνθρωποι της ΚΤΜ δεν έκατσαν με σταυρωμένα χέρια και μέσα σε ένα χρόνο είχαν έτοιμη την απάντηση: το ΚΤΜ 950R Super Enduro. Είχε βασιστεί στο αντίστοιχο SM που κυκλοφορούσε ήδη αλλά με πολλές και σημαντικές αλλαγές ήταν έτοιμο να σταθεί απέναντι στο HP2. Η παρουσίαση του έγινε σαν σήμερα, 23 Μαίου, τρεις μέρες πριν τον αγώνα του Erzberg Rodeo, πού αλλού; στο πασίγνωστο λατομείο. Στην παρουσίαση βρέθηκαν δύο Έλληνες, ο Χρήστος Πατεράκης και ο συντάκτης του Enduro24 Φώτης Σκαρής. Ναι, πριν το ρίξει φανατικά στο Downhill και στο Enduro MTB, ο Σκαρής είχε γυρίσει όλο τον κόσμο με μοτοσυκλέτες Enduro. Στο άρθρο που έγραψε σχετικά με την παρουσίαση (0300, τ.145) η εισαγωγή είχε ως εξής:

“Βρίσκομαι στις μυθικές φλαταδούρες του Erzberg (το μεγαλύτερο ανοιχτό ορυχείο του πλανήτη) και κυνηγώ με μανία έναν αναβάτη με μαύρα ρούχα Acerbis καβάλα στο φοβερό και τρομερό 950R. Παλεύω να κρατηθώ κοντά του για να μην τρώω τη σκόνη του και νιώθω την αδρεναλίνη να με μπουκώνει. Δεν έχω ακόμη προσαρμοστεί στην οδήγηση της δυνατότερης μοτοσυκλέτας παραγωγής για το χώμα και ομολογώ ότι φρικάρω κάθε φορά που με την άκρη του ματιού μου τσεκάρω το ηλεκτρονικό ταχύμετρο. Δείχνει μόνιμα τριψήφιο αριθμό(!) και αυτός ο τρελός μπροστά μου δεν λέει να το κλείσει. Στη δεξιά φουρκέτα που ακολουθεί πλασάρεται άψογα ανοίγει το γκάζι γρήγορα και με φιλοδωρεί κοτρωνίδια καθώς εξαφανίζεται στη μεγάλη ευθεία. “Δαγκώνω” το τιμόνι και αυτήν τη φορά μέσα στη σκόνη επιταχύνω άγρια στα τυφλά. Νομίζω ότι τα αποθέματα αδρεναλίνης μου έχουν ήδη τελειώσει και κλείνω το γκάζι με την αίσθηση ότι έστω και για λίγο έχω περάσει σε άλλη διάσταση…

Αργότερα, βγήκαν τα κράνη και αποδείχθηκε ότι ο μαυροφορεμένος τρελός ήταν ο Gio Sala ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro που ανέλαβε την εξέλιξη της ξεχωριστής αυτής μοτοσυκλέτας.”

Για την ιστορία, με αυτή την μοτοσυκλέτα και αναβάτη τον David Knight, η ΚΤΜ κατάφερε να πάρει τη ρεβανς και να κερδίσει στον πρόλογο των δικύλινδρων μοτοσυκλετών εκείνη τη χρονιά.

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα