Προσαρμόστε τις Προτιμήσεις συναίνεσης

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας βοηθήσουμε να πλοηγείστε αποτελεσματικά και να εκτελείτε ορισμένες λειτουργίες. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για όλα τα cookies σε κάθε κατηγορία συναίνεσης παρακάτω.

Τα cookies που κατηγοριοποιούνται ως "Απαραίτητα" αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας καθώς είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookies τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας και να παρέχουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που σχετίζονται με εσάς. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με την προηγούμενη συγκατάθεσή σας. Μπορείτε να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ορισμένα ή όλα αυτά τα cookie, αλλά η απενεργοποίηση ορισμένων από αυτά μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.

Πάντα ενεργό
Απαιτούνται απαραίτητα cookies για την ενεργοποίηση των βασικών λειτουργιών αυτού του ιστότοπου, όπως η παροχή ασφαλούς σύνδεσης ή η προσαρμογή των προτιμήσεων συναίνεσης. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά αναγνωρίσιμα δεδομένα.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα λειτουργικά cookies βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών, όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η συλλογή σχολίων και άλλες λειτουργίες τρίτων.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα αναλυτικά cookies χρησιμοποιούνται για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με μετρήσεις όπως ο αριθμός των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, η πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου, γεγονός που βοηθά στην παροχή καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για την παροχή στους επισκέπτες προσαρμοσμένες διαφημίσεις με βάση τις σελίδες που επισκεφτήκατε προηγουμένως και για την ανάλυση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών.

Δεν υπάρχουν cookies για εμφάνιση.

Triumph TF 250-X motocross: Τι λένε τα τεχνικά χαρακτηριστικά

Δες δύο πράγματα που ξεχωρίσαμε από τη νέα motocross της Triumph και η οποία θα αποτελέσει τη βάση για την αντίστοιχη Enduro.

Το 2021 η Triumph ανακοίνωσε πως εξελίσσει νέα αγωνιστική “χωμάτινη” μοτοσυκλέτα σε συνεργασία με τους αναβάτες θρύλους του Ricky Carmichael (Motocross) και Iván Cervantes (Enduro). Δύο χρόνια αργότερα (Νοέμβριο του 2023) παρουσίασε τη νέα της μοτοσυκλέτα με την ονομασία TF 250-X δίνοντας ως χρόνο άφιξης στις εκθέσεις των καταστημάτων την άνοιξη του 2024. Παράλληλα ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross (ΜΧ2) και πως σύντομα θα ακολουθήσει και νέα μοτοσυκλέτα από την Triumph, στην ΜΧ1 (450) καθώς και πλήρης σειρά enduro. Βλέποντας για πρώτη φορά το TF 250-X μπορούμε να πούμε πως δεν ξαφνιαστήκαμε. Όλα βρίσκονται στη θέση που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε και στον ανταγωνισμό κι αν εξαιρέσεις τα λογότυπα και τα χρώματα δεν υπάρχει κάτι που θα σου τραβήξει αμέσως το μάτι.

Τι ξεχωρίσαμε από την TF 250-X

  • μικρής διαμέτρου έμβολο και υψηλή ονομαστική συμπίεση.
  • μεγάλη γωνία κάστερ με μακρύ μεταξόνιο.

Αναλύοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά της TF 250-X αυτό που βλέπεις είναι πως η Triumph πουθενά δεν κάνει την υπερβολή. Σε όλα τα χαρακτηριστικά κινείται στα πλαίσια που έχει ορίσει ο ανταγωνισμός χωρίς να ξεφεύγει κάπου σε απόλυτες τιμές. Δύο πράγματα που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον είναι:

  1. Οι μηχανικοί της Triumph στον σχεδιασμό του κινητήρα έχουν επιλέξει σχετικά μικρής διαμέτρου έμβολο, στα 78mm (το KTM 250 SX-F φοράει 81mm) αναφέροντας παράλληλα υψηλό λόγο συμπίεσης (14,4:1). Για παράδειγμα η Kawasaki με ίδιες διαστάσεις σε διάμετρο x διαδρομή, στο KX250 δίνει συμπίεση 14,1:1.
  2. Η σχετικά μεγάλη γωνία κάστερ (27,4°) του αλουμινένιου πλαισίου σε συνδυασμό με το μεγάλο μεταξόνιο (1.492mm). Κι αυτό γιατί συνήθως στην κατηγορία οι κατασκευαστές (με εξαίρεση την Kawasaki και τη Suzuki) προσπαθούν να βρουν τη χρυσή τομή μεταξύ σταθερότητας και ευελιξίας, επιλέγοντας είτε μικρή γωνία κάστερ με μεγάλο μεταξόνιο (ΚΤΜ) ή το ανάποδο (Honda).

Αν και η απόδοση ενός κινητήρα και η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας είναι εξαιρετικά σύνθετα θέματα, τα πρώτα στοιχεία ίσως μάς δίνουν μια ένδειξη για τις βλέψεις των μηχανικών. Ένας κινητήρας με πιο γεμάτη (από ότι έχουμε συνηθίσει στην κατηγορία) καμπύλη απόδοσης και ένα σύνολο με βασικό χαρακτηριστικό περισσότερο τη σταθερότητα και λιγότερο την ευελιξία θα ήταν η πρόβλεψη που θα κάναμε ανυπομονώντας φυσικά να δοκιμάσουμε την αντίστοιχη enduro έκδοση.

Δες πλάνα από την πρώτη αγωνιστική εμφάνιση του Triumph TF 250-X στο AMA Supercross (Detroit):

Δες το video από την παρουσίαση της TF 250-X (Νοέμβριος 2023).

Κοινοποίησε αυτό το άρθρο

Σχετικά άρθρα

Νέα μοντέλα TM ΜΥ 2025 με δύο εκδόσεις Enduro

Η σειρά “ΤΜ Moto” είναι η standard με βελτιώσεις για το 2025 και η “TM Corse” η αγωνιστική σειρά με ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό. Και οι δύο “με προσωπικότητα και χωρίς να φοβούνται την ταχύτητα” όπως λένε οι Ιταλοί.